Žhavé novinky na stánku OPTILAND
9. března 2024 / 10:51
Obruby mohutných tvarů, živé barvy a odvážné kombinace. OPTILAND na veletrhu představuje brýle, které rozzáří výlohy očních optik i obličeje svých uživatelů.
Česká rodinná firma s téměř 30letou historií je tradičním účastníkem veletrhu OPTA. Letos přivezla mj. nové kolekce značek Whoop!, Don Gio a HanaNa, které měly světovou premiéru před měsícem na veletrhu MIDO v Miláně. A svěží design nových trendů je znát na první pohled. „U dioptrických brýlí vidíme překvapivou mohutnost plastů a obrub celkově. Trendy jdou až do extrémů, nicméně je to velmi zajímavé,“ popisuje novinky Václav Chovanec, jednatel firmy OPTILAND, s. r. o. „Módní barvy jsou neonové, zářivě pastelové. Barevnost je až extrémní, za což jsem moc rád,“ usmívá se Martin Chovanec, podle kterého už tak docela neplatí, že Češi jsou ve výběru brýlí konzervativní. „Přibývá odvážných zákazníků. I u nás jsou senioři, kteří si nasadí žluté nebo oranžové čtečky, a takový člověk okamžitě vypadá živěji, energičtěji. Barvy rozsvítí člověka i atmosféru,“ dodává.
Pestrá barevnost se týká jak dámských, tak pánských kolekcí. A u dětských brýlí je to přímo nutnost. S výjimkou stále populárních potterovských brýlích jsou dětské obruby na stánku plné hravých a veselých barev i jejich neotřelých kombinací. Odvážné dospělé každého věku pak osloví značka Whoop! s extravagantními tvary i barvami. Ale také kovové brýle v nabídce OPTILAND zpravidla zaujmou nějakým zajímavým prvkem, třeba kombinací s plastem jako v nové kolekci značky Bogart. „Naše vlastní značka HanaNa, kterou si sami designujeme, je plastová kolekce, která vystihuje nejnovější trendy plastových obrub. Uplatňují se tu kombinace různých barev včetně černobílé klasiky, ale i zajímavé integrace třpytek či lesků,“ vysvětluje Václav Chovanec. Další vlastní značka Don Gio reprezentuje velmi oblíbené klasické dámské brýle, které sedí a sluší velké spoustě žen.