Veletrhy Brno
| Název: | Veletrhy Brno, a.s. |
| Důvod a způsob založení: | Společnost Veletrhy Brno, a.s. (dále jen „společnost“), byla založena zakladatelskou smlouvou uzavřenou mezi zakladateli, a to společností Messe Düsseldorf GmbH a městem Brnem dne 12. 10. 1999. Společnost vznikla dnem zápisu do obchodního rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3137 ke dni 26. 11. 1999. Společnost je založena za účelem podnikání. Jediným akcionářem společnosti je statutární město Brno se sídlem Dominikánské náměstí 196/1, 602 00 Brno, IČO: 44992785. Zakladatelské dokumenty a doklady blíže specifikující důvod a způsob založení společnosti, jsou zveřejněny ve sbírce listin, která je dálkově přístupná na webových stránkách www.justice.cz. |
| IČO: | 25582518 |
| DIČ: | CZ25582518 |
Organizační struktura
Složení představenstva:
Jiří Ides
předseda představenstva
Bc. Igor Fučík, MBA
místopředseda představenstva
Petr Cajzl
místopředseda představenstva
Tomáš Hejl
člen představenstva
Ing. Pavel Kříž, Ph. D.
člen představenstva
Ing. Michal Velička
člen představenstva
JUDr. Markéta Vaňková
členka představenstva
Radomír Vondra
člen představenstva
Složení dozorčí rady:
Ing. Stanislav Michalík
předseda dozorčí rady
Ing. Jan Lick
místopředseda dozorčí rady
Mgr. Bc. Marek Viskot
člen dozorčí rady
Petr Levíček, MBA
člen dozorčí rady
Mgr. Monika Lukášová Spilková, Ph.D.
členka dozorčí rady
Výroční zprávy
- 2024 - Výroční zpráva - českyPDF5.18 MB
- 2023 - Výroční zpráva - českyPDF3.15 MB
- 2022 - Výroční zpráva - českyPDF6.1 MB
- 2021 - Výroční zpráva - českyPDF2.31 MB
- 2020 - Výroční zpráva - českyPDF2.83 MB
- 2019 - Výroční zpráva - českyPDF5.23 MB
- 2018 - Výroční zpráva - českyPDF5.2 MB
- 2017 - Výroční zpráva - českyPDF7 MB
- 2016 - Výroční zpráva - českyPDF7.09 MB
- 2015 - Výroční zpráva - českyPDF1.61 MB
- 2015 - Výroční zpráva - německyPDF1.65 MB
- 2014 - Výroční zpráva - českyPDF1.65 MB
- 2014 - Výroční zpráva - německyPDF1.75 MB
- 2013 - Výroční zpráva - českyPDF3.2 MB
- 2013 - Výroční zpráva - německyPDF3.38 MB
Kontakt

Veletrhy Brno, a.s.
| Adresa: |
Výstaviště 405/1, 603 00 Brno, Česká republika |
| Telefon: | +420 541 151 111 |
| E-mail: | info@bvv.cz |
| ID datové schránky: | 77ccidw |
Přehled nejdůležitějších předpisů
- zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích)
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
- Nařízení 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Žádosti o informace a další podání lze učinit
- ústně – na adrese Veletrhy Brno, a. s., Výstaviště 405/1, 603 00 Brno, a není-li na podanou žádost informace poskytnuta, je nezbytné žádost podat písemně
- písemně – na adrese Veletrhy Brno, a. s., Výstaviště 405/1, 603 00 Brno
- elektronicky – e-mailem na adresu info@bvv.cz nebo datovou schránkou: 77ccidw
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Žádost je podána dnem, kdy ji obdržely Veletrhy Brno, a.s.
Žádost musí obsahovat povinné náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb., zejména:
- Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
- Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště.
- Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Pokud žádost splňuje všechny náležitosti a podmínky pro její přijetí, poskytne povinný subjekt žadateli informace ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění. Tato lhůta může být z důvodů stanovených zákonem prodloužena o 10 dnů. Pokud povinný subjekt žádosti nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o jejím odmítnutí.
Opravný prostředek proti rozhodnutím povinného subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb.
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
Lze podat proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti.
Odvolání je nutno podat ve lhůtě 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, a to písemnou formou na adresu sídla povinného subjektu, popř. v elektronické podobě na e-mailovou adresu povinného subjektu info@bvv.cz či datovou schránkou povinného subjektu
O odvolání rozhoduje Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace:
Může podat žadatel z důvodů uvedených v § 16a odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb.
Stížnost lze podat v písemné formě na adresu sídla povinného subjektu, popř. v elektronické podobě na e-mailovou adresu povinného subjektu info@bvv.cz či datovou schránkou povinného subjektu nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
O stížnosti rozhoduje Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
Sazebník úhrad za poskytování informací
Úhrada za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. se účtuje dle sazebníku úhrad s tím, že poskytnutí informace spojené s touto úhradou je podmíněno zaplacením požadované úhrady za podmínek stanovených tímto zákonem. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
Rozhodnutí nařízeného orgánu o výši úhrad
Proti sdělení o výši úhrady lze podat stížnost postupem dle § 16a zákona č. 106/1999 Sb.
Licenční smlouvy
Nejsou dány vzory licenčních smluv potřebné podle § 14b zákona č. 106/1999 Sb. potřebné k poskytování informací povinným subjektem.