Nová obytná dodávka do milionu? Žádný problém!
6. listopadu 2025 / 16:58
Ačkoli je firma FullVans na trhu pouhé čtyři roky, dnes vyrábí české obytné vestavby ve velkém. Měsíčně dodává kolem 25 aut nejen pro český trh. Na veletrh přivezla novinky, včetně modelu SIESTA, obytného vozu s vestavbou za necelý milion včetně DPH.
Firma se sídlem na Rokycansku má na expozici celkem 6 aut. „Trhákem je auto za 999 990 včetně DPH, se čtyřkilowattovým topením, s ohřevem vody, ledničkou, toaletou, sprchou i vařičem. Je pro dvě osoby na jízdu i na spaní, jde o typ L2/H2, tedy auto 5 m 40 délky, model Fiat Ducato. Do milionu tak máte auto, na které je pět let záruka a máte v tom krásnou českou vestavbu,“ vysvětluje majitel firmy, Petr Fulín, mj. známý český automobilový závodník. Na expozici najdeme model Tripper ve verzi Tripper Scout pro čtyři lidi na jízdu a dva na spaní, anebo Tripper Family, nabízející spaní ještě další dva pasažéry prostřednictvím palandy vzadu či střešního stanu. Standardně je dodávaný v šestimetroví verzi L3/H2. „A máme tady premiéru, v rámci koncernu Stellantis spolupracujeme s Fiatem a Citroenem a poprvé zde v Brně prezentujeme Model Tripper v kratší verzi, tedy L2/H2. Je trošku stísněnější, ale český trh nás k tomu dovedl. Délka 5,40 m je oblíbená jak u mladých bezdětných párů, tak u žen a u moderních důchodců, kvůli pohodlnějšímu parkování,“ dodává majitel. U většiny modelů firma zajišťuje sériovou výrobu, v závodě nechybí vlastní truhlárna s CNC stroji, kde se vyrábí nábytek, izolace a polstrování. Společnost má i speciální pracoviště, produkující kompletní kabeláž.
Nová vestavba za 58 hodin
„Dá se říct, že v pondělí najede auto do linky a v pátek si ho bere uklízečka. Ale máme tu i jeden prototyp, nebo chcete-li koncept, takový Show Car, kde ještě není sériová výroba dotažena. Jde o auto L4/H2, má velmi zajímavý design, nový typ dvířek, spoustu vychytávek, všechno ovládáte aplikací, i vypouštění odpadní nádrže. Má skryté reproduktory, zkrátka je to taková hračička,“ doplňuje Petr Fulín. Jeho firma je schopná nejen dodávat nové vozy s vestavbami, ale také implementovat vestavbu do starších dodávek, které si klienti přivezou. Z hlediska legislativy má firma globální homologaci druhého stupně. Ale její největší výhodou je schopnost rychle a efektivně fungovat se zákazníkem i v rámci záručního a pozáručního servisu. „Kontakt se zákazníky prostě nekončí tím, že uzavřete zakázku. Posílají nám fotky, jak jsou na fjordech, na Sicílii, sdílejí s námi radost a zážitky. Není to jenom o penězích, dává nám to zpětnou vazbu, že to, co děláme, má smysl,“ shrnuje majitel. Jeho vizí do budoucna je další rozšíření portfolia. Během krátké doby dokázal, že pořádně opřít se umí nejen do řízení auta v závodě, ale také do směrování a fungování firmy.





