AUTOGLYM: Když se auto leskne jako z reklamy
9. listopadu 2025 / 10:45
Britská značka autokosmetiky Autoglym přináší na veletrh Caravaning Brno nejen voňavý lesk, ale i 13 let zkušeností s profesionálním čištěním vozidel. „Nabízíme nejen autokosmetiku Autoglym, což je britská jednička, ale i naše know-how v rámci údržby a čištění automobilů,“ říká Karel Novotný, který za značkou stojí s nakažlivým nadšením.
Autoglym se od konkurence neliší jen kvalitou produktů, ale i přístupem. „Nechceme jen prodávat. Chceme za klientem přijet, strávit s ním čas a ukázat mu, jak přípravky správně používat,“ vysvětluje Novotný. Tohle praktické školení je podle něj budoucnost celého oboru. A zákazníci, kteří si na vlastní oči vyzkouší, jak snadné může být čištění vozu, už se prý nechtějí vrátit ke starým metodám.
Vůně je navíc kapitola sama pro sebe. „Miluju náš interiérový šampon – to je bestseller. Voní mýdlově, čistě a člověk má hned pocit, že sedí v novém autě,“ směje se Novotný. Na stánku je cítit příjemná svěžest, která přitahuje nejen motoristy, ale i kolemjdoucí.
Firma Autoglym má za sebou roky praxe s čištěním stovek aut měsíčně pro velké showroomy. Vědí přesně, co funguje a co vydrží. Každý detail, každý lesk má své místo – a i ten nejmenší kout vozu dostane péči, kterou by mu leckterý majitel záviděl.
A co karavany? I k nim má Karel Novotný blízko. „Jednou jsem měl karavan půjčený a bylo to skvělé. Miluju přírodu a cyklistiku, a jednou chci objíždět klienty s karavanem plným kosmetiky – ukázat jim, jak to dělat správně,“ plánuje s úsměvem.
Na veletrhu se podle něj letos sešla výborná atmosféra. „Líbí se mi tady vždycky. Letos jsme auta připravovali před výstavou pro našeho partnera, a když teď vidím, jak se lesknou, mám z toho radost. Prodávali jsme, radili, ale hlavně – předávali skvělou energii,“ uzavírá Karel Novotný s typickým nakažlivým zápalem.




