Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
18.-20.8. 2018

Mezinárodní veletrh módy

KABO
18.-20.8. 2018

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL KABO SRPEN 2018: Moře novinek

 

 52. ročník veletrhů STYL a KABO nabídl pestrý mix tradičních značek, nových vystavovatelů ze 13 zemí, autorské tvorby i atraktivních přehlídek kolekcí oděvů, spodního prádla a plavek, a to vše v nově uspořádaných pavilonech. Prezentaci 232 vystavujících firem a více než 500 módních značek si prohlédlo téměř pět tisíc odborných návštěvníků. Polovinu vystavovatelů tvořili přímí výrobci a téměř třetina firem na veletrh přijela ze zahraničí.

Úspěšnou premiéru měl Klub STYL a KABO, který usnadňuje návštěvu veletrhů všem registrovaným obchodníkům nejen z oblasti maloobchodu. Už není potřeba registrovat se opakovaně, ale členská karta umožňuje i do budoucna bezplatný vstup na veletrhy a parkování.

Brněnské veletrhy módy jsou jedinou B2B prezentací módního průmyslu pro český a slovenský trh.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
232 (STYL: 148, KABO: 84)
Počet zúčastněných zemí 13
Celkový výstavní prostor v m2 7 051 (STYL: 4 122, KABO: 2 929)
Počet návštěvníků 4 873

Řekli o veletrzích

Judita Laszabová, obchodní zástupkyně pro ČR a SR, firma Batz Hungary
Za poslední rok jsme v České republice vybudovali síť přibližně 45 obchodních partnerů. Velmi nám v tom pomáhá účast na veletrhu KABO, kde jsme teď potřetí. Přímo tady na stánku jsme získali opravdu hodně partnerů, proto se stále vracíme. Navíc jsme velmi spokojení i z pohledu organizace veletrhu.

Zdeněk Koblic, marketing, značka WADIMA
Jsme spokojení každý rok. Z hlediska návštěvnosti byl pro nás úspěšný hlavně víkend, nezaznamenali jsme žádný výrazný výkyv a přišlo zhruba stejně tolik zákazníků jako v minulých letech. Naši klienti hodnotili kladně, že mohli přijít o víkendu a nemuseli zavírat firmy. Pozitivně reagovali také na naši přehlídku, po jejím skončení přicházeli na stánek a poptávali konkrétní modely s tím, že je viděli na mole.

Simona Maděrová, back office, Jopess Fashion
Veletrh STYL je pro nás nejvýznamnější kontraktační akcí v roce. Zákazníci si tu mohou detailně prohlédnout nové modely a střihy, osahat si nové materiály. Nejvíce si objednávali šaty, které provázala dobrá reklama, ať už na plakátech nebo na figurínách. Jsme spokojení s objemem objednávek i zájmem o náš stánek.

Blanka Javůrková, obchodní ředitelka, BLAKAR trading
Na veletrhu STYL vystavujeme poprvé.  Vybrali jsme pro tuto příležitost několik „top“ modelů i několik ryze praktických francouzských napařovačů oděvů SteamOne. STYL je to pro nás z hlediska B2B návštěvníků vhodná výstava. Jsme rádi, že jsme tady a jsme spokojení.

Agnesa Schillerová, PRAKTIK MÓDA, Žilina, Slovensko
V Brně vystavujeme už dvanáctým rokem dámskou konfekci pro ženy všech konfekčních velikostí. Přijeli jsme opět s cílem oslovit klientelu, jenž hledá něco jiného než to, co ve velkých sériích nabízejí obchodních řetězce, a to především nadčasovou módu z našich kvalitních, certifikovaných materiálů, která ani po roce či dvou nezestárne v dámském šatníku.

Zuzanna de la Fotta, obchodní a marketingová ředitelka, De La Fotta, Polsko
Můj první dojem z jednání na stánku i celkově z první návštěvy veletrhu STYL je pozitivní. Zaznamenala jsem už první den zájem slovenských obchodníků o hodně barevné modely.

Bohdana Mychko, specialistka pro export, značka Ennywear, Polsko
Na brněnském veletrhu jsme poprvé, dozvěděli jsme se o něm na internetu, kde jsme sledovali, kde všude je možné se prezentovat. Sortiment máme široký, největší zájem na stánku projevili návštěvníci o naše kalhoty, halenky a šaty. Veletrh se nám líbil, očekávali jsme trochu větší návštěvnost, ale ještě máme před sebou poslední den.

Iva Macháčková, jednatelka, značka Tamaris
I přes horké počasí a nešvary, jako je rozkopaná D1, jsme o víkendu zaznamenali dobrou návštěvnost. Líbí se mi, a to jsme hodně propagovali s předstihem i mezi našimi klienty, že zákazníci mohou parkovat zdarma, pokud se stanou členy klubu návštěvníků. Myslím, že vytvoření takového klubu bylo dobrým krokem a že do budoucna vznikne i odborná komunita. Vidím oživení i v propagaci veletrhu na Facebooku a sociálních sítích.

Rút Jagošová, manažerka prodeje, TORUMIA
Navštívili nás stálí klienti a přišlo i hodně nových. Líbí se mi, že jsou tu soutěže pro mladé návrháře i odborné přednášky, ze kterých se zákazník i koncový spotřebitel dozví nové informace, například téma reklamací bylo užitečné. Jsem ráda, že jsme se vrátili do pavilonu F.

Vítězslav Ryšavý, jednatel, Geneze
Trh se mění, dnes vidíme obrovskou konkurenci v e-shopech, a přestože se lidem v Česku ekonomicky daří a mohou si čím dál více věcí dovolit, část z nich řadí boty až na poslední místo. Tady na veletrhu však cílíme na jinou skupinu prodejců a jejich zákazníků, kteří si uvědomují, že boty jsou pro život důležité. Z hlediska návštěvnosti pro nás byla zvlášť sobota velmi dobrá, boty se líbily, vůbec jsme se nenudili a celý den psali objednávky.

Jakub Závorka, manažer, UNIDAX
Veletrh navštěvujeme dvakrát do roka a vnímáme ho jako příležitost pro představení novinek, ať už kabelek, které šijeme ve vlastní české výrobě, tak značek, které dovážíme z Itálie. Víme, že veletržní zákazník očekává inovace a variabilitu, takže letos jsme přivezli nové typy kůží i modely kabelek „dva v jednom“, kdy vnitřní pořadače současně plní roli druhé, malé kabelky.

Aleš Pavelka, obchodní ředitel, Gabor
Patříme k pravidelným vystavovatelům, i letos se držíme svého tradičního sortimentu a také ve větší míře prezentujeme trendovou sportovně společenskou obuv. V sobotu jsme měli na stánku po celý den dobrou návštěvnost a myslíme si, že celková účast bude odpovídat minulým rokům. Zaznamenali jsme také reakce od našich klientů, kteří by přivítali možnost posunout termín veletrhu na konec srpna.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2018

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2018

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště