Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Werso – Jiřina Matoušová
Nejdůležitější je pro nás spokojenost zákazníků

 

Jedním z vrcholů Fashion2days byla nedělní přehlídka luxusního spodního prádla značky Werso. Ta si zakládá především na špičkové kvalitě, bezchybném zpracování a osobním přístupu. „Prádlo prodáme až tehdy, kdy jsme stoprocentně přesvědčeni, že zákaznici sedí,“ říká Jiřina Matoušková, majitelka a návrhářka značky.

Jiřina Matoušková, majitelka a návrhářka značkyJak byste popsala kolekci, kterou jsme právě viděli na mole Fashion2days?

Stačí dvě slova – intimní krása. Spodní prádlo je u ženy základ, a proto se od něj odvíjí vše ostatní. V dnešní době by prádlo již mělo korespondovat s vrchním oblečením. Proto si dáváme záležet, aby byly modely vyladěné. I podprsenky mohou mít krásné doplňky, které se k nim hodí, včetně šperků.

Roste poptávka po luxusním spodním prádle?

Určitě, roste. Viděli jsme to i v době koronaviru, kdy se naše zákaznice snažily objednávat přes internetu, i když jsme to dříve nepreferovali a upřednostňovali jsme přímý prodej či poradny. To ale v té době nešlo, takže jsme šli alespoň tou online cestou. Teď, když se doba více uvolnila a nejsou už tak přísná opatření, se prodej rapidně zvedl. Řekla bych, že ještě více než v minulém roce. Jde vidět, že ženy si to chtějí vynahradit.

Werso - Jiřina Matoušková, majitelka a návrhářka značky

Kde hledáte inspiraci?

Často se řídím svou vlastní potřebou, protože sama mám velmi ráda luxusní spodní prádlo. Vždy jsem jej preferovala, ještě společně s hezkými boty a kabelkami. To byly takové tři věci, které jsem chtěla mít vždy pěkné. Dříve se těžko shánělo spodní prádlo v soupravách. Tak jsem si řekla, že je potřeba s tím něco udělat a začala jsem podnikat.

Odráží se v kolekcích i názory zákazníků?

Ano, jednoznačně. Značka Werso byla převážně založena na přímém styku se zákazníky. Vždy jsme radili tak, aby to zákaznicím vylepšilo postavu. Když pak viděli ten rozdíl při nošení šatů na naší podprsence, kterou jsme jim doporučili kvůli tvaru, tak žasli. Správná volba spodního prádla může zásadně vylepšit postavu a opticky zeštíhlit i o pět kilo.

Co říkáte na projekt Fashion2days, jehož základem jsou módní přehlídky designérů a oděvních firem?

Myslím si, že je dobré, že je tu projekt, který ukazuje autorskou tvorbu. Ne všechny ženy chtějí nakupovat v konfekcích a vyhledávají spíše věci, které jsou nějakým způsobem zvláštní a padnou k jejich osobnosti. Každá žena je jiná, má jiný vkus a potřebu jiných barev a střihů. Díky módním přehlídkám se mohou ženy dobře inspirovat. Potom si mohou oblečení u dobrých firem vyzkoušet a ty by jim měly při výběru zodpovědně poradit.

Na zodpovědnosti při prodeji si zakládá i značka Werso. Na Heurece máte dokonce stoprocentní hodnocení.

Naše značka si zakládá na tom, abychom neprodali prádlo, které by zákaznici nesedělo. V tom případě okamžitě hledáme něco jiného. Neprodáváme za každou cenu. Prodáváme až tehdy, když jsme sami přesvědčeni, že prádlo dobře sedí a zákaznice je spokojená.

Jaké jsou budoucí plány značky Werso? Rodí se už další kolekce?

Už nyní mám nakoupené materiály, které by měly přijít z Francie. Hned, jakmile dorazí, se chystám na novou kolekci. Děláme je hodně s předstihem. Tvorba dá hodně práce, protože to není jak v případě šatů, kdy se šije třeba pět až šest velikostí. My u spodního prádla jich šijeme sedmdesát, teď už i osmdesát. Rozsah je opravdu obrovský. Řekla bych, že spodní prádlo je i nejsložitější na ušití, protože hrají roli milimetry a mohou jej šít jen nejzručnější švadleny na nejlepších strojích.

 

Datum: 24.8.2020 9:16:00

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2020

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2020

 

Facebook

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště