Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Trendy podle Marco Tozzi


Velkým hitem současné obuvi jsou tzv. care neboli useknuté špičky, ať už se jedná o boty na podpatcích, nebo bez podpatků, pantoflíčky. „Marco Tozzi chce, abychom prodávali nové boty, proto je současná kolekce tvořena hlavně novinkami,“ uvedla Markéta Čaníková. „Další zajímavostí letošní kolekce jsou řetízky na botách, na kabelkách, a co se barev týče, je to tón v tónu, barvy země a čistota, která se kloubí s elegancí,“ dodala.

Marco Tozzi využívá i zdobení formou propletené kůže různých barev.  Podle zahraničních trendů by se příští rok měly nosit světle zelené a světle modré barvy, jak v obuvi, tak na kabelkách. „Ale český zákazník moc nedává na trendy, kupuje a nosí to, co se mu líbí, a to je třeba momentálně béžová a odstíny hnědé. Zase na Slovensku se nám velmi dobře prodávají barevnější věci, třeba teď vévodí zelená,“ srovnala český a slovenský trh Čaníková.


Na veletrhu se nejvíce prodávaly sportovní boty a potom elegantní boty na podpatcích, protože lidé prý věří tomu, že všechno zase naskočí zpět, a to i do elegance. Marco Tozzi se snaží dělat spíše hrubší a pevnější podpatky a změkčené podšívky, aby se žena cítila elegantně, ale zároveň pohodlně! A opět, české zákaznice jsou konzervativnější, takže podpatky ano, ale ne vysoké, ty zase hodně nakupují na Slovensku, kde jsou klienti obecně přístupnější větší extravaganci a více reagují na módní trendy.

 

Datum: 23.8.2021 13:47:00

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2021

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2021

 

Facebook

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště