Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
16.-18.2. 2019

Mezinárodní veletrh módy

KABO
16.-18.2. 2019

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

Sluneční brýle v buticích? V létě určitě!

 

Na veletrhu STYL se poprvé prezentuje společnost AGLAJA, dodavatel značkových obrub a slunečních brýlí. Kvalitní a zároveň zajímavá ochrana očí je nezbytnou součástí letního outfitu a tím i vítaným obohacením sortimentu.


Butiky se dnes chtějí odlišit, nabízet zákazníkům něco nového a originálního a poskytovat kompletní servis. Vítaným rozšířením sortimentu se tak stávají sluneční brýle sladěné s dalším oblečením. Proto se na veletrhu STYL poprvé představuje společnost AGLAJA, která přiváží aktuální trendy z Paříže a Milána. „Sluneční brýle se dnes prodávají všude, můžete je koupit třeba na stánku nebo v drogerii, ale najít ten správný model k outfitu, to už je obtížnější. Náročný zákazník totiž ocení věci, které jinde nejsou. Kvalitní, značkové, hezky udělané, v zajímavých tvarech,“ říká obchodní zástupce společnosti AGLAJA Jiří Hněvkovský.

Příkladem vysoké originality a kvality je podle něj třeba nová kolekce luxusní italské značky LAMARCA, která si zakládá na ruční práci. Najdeme zde obruby vyrobené technikou diamantového řezu, skládané ze tří různobarevných acetátů nebo vyřezávané do efektu pavího peří. „Je to něco mezi šperkem a obrubou a tak náročné na výrobu, že ani nejde okopírovat. Kvalitní ruční práce a nadčasovost jsou na takovém modelu vidět na první pohled,“ vysvětluje Jiří Hněvkovský, proč se vyplatí rozšířit nabídku butiku o sluneční brýle přitahující pozornost zákazníků. Sortiment společnosti AGLAJA je přitom tak široký, že umožňuje vybrat brýle ke každému outfitu. Záleží pak jen na majiteli obchodu, na jaké zákazníky cílí a jestli do nabídky zařadí různé značky a typy slunečních brýlí, nebo na začátek třeba jen pár kousků a další doplní postupně.

Společnost AGLAJA dodává hlavně do obchodů s oční optikou, ale na veletrhu STYL se jí daří oslovovat další skupinu odběratelů. „Butikáři u nás hledají, čím doplnit sortiment, aby zákazníkům nabídli full service. Byli u nás třeba zástupci salonů s pánskou módou a vzali si sluneční brýle v různých provedeních a materiálech, s polarizací, zrcadlovky, velikosti malé i velké, dřevěné, kulaté i hranaté tvary, prostě všechno, co běží,“ popisuje zájem Jiří Hněvkovský. Konzervativnost českých zákazníků pokládá za předsudek, který už tak úplně neplatí. „Mladší lidé se extravagance nebojí, ale jde spíš o to, jaký mají v obchodní síti výběr. A ten určují obchodníci, kteří se někdy bojí odebírat odvážnější modely,“ říká dodavatel brýlí. Zájem o zajímavé modely podle Hněvkovského potvrzují zkušenosti ze sítě Facebook, kterou AGLAJA využívá pro prezentaci novinek. Zákazníci se pak okamžitě ptají, kde takové brýle mohou koupit.

Datum: 19.2.2018 11:14:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - únor 2019

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - únor 2019

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště