Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
22.-24.2. 2020

55. mezinárodní veletrh módy

KABO
22.-24.2. 2020

55. mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

KTR: zákazníci chtějí flexibilní dětské boty z lehkých materiálů

 

Konsorcium T+M patří k těm českým firmám, které se specializují na dětskou obuv. Boty pro nejmenší nejen vyrábí, ale také se podílí na jejich vývoji a nechává je certifikovat (Žirafa a Česká kvalita), čímž potvrzuje filozofii své vlastní registrované značky KTR podporovat zdravý růst a vývoj dětské nohy. Dětské boty proto tvoří základ firemní nabídky i na letošním veletrhu KABO.


„V dnešní době i dětská obuv hodně podléhá trendovosti a módním vlivům ze zahraničí. Zákazník požaduje, aby dětské boty byly hodně flexibilní a byly vyrobeny z lehkých materiálů, což je někdy i na úkor bezpečnosti při nošení. I my reagujeme na požadavky trhu, používáme měkčí materiály, jiné kůže a měníme tvar kopyt. Dnes se vyrábějí boty o malinko širší, než se dělávaly dřív, ale stále se snažíme vyrábět takové boty, které budou za všech okolností pro dítě vyhovující i po stránce ortopedické,“ říká jednatel společnosti Antonín Žirovnický. Od roku 1994, kdy firma vznikla, získala právě za dětskou obuv mnohá ocenění. Dětskou zdravotně nezávadnou obuv nabízí jak ve svých firemních prodejnách, tak stálým odběratelům, kterých má přes dvě stě v České republice i v dalších evropských zemích.

Kromě dětské obuvi přestavuje firma na veletrhu KABO i dámskou a pánskou společenskou obuv, z převážné většiny koženou, částečně i ručně šitou. „U obuvi pro dospělé jsme se zaměřili na středně elegantní a především pohodlnou obuv, která má odlehčené a odpružené podešve a vyměkčené stélky pro komfortní chození a kterou si může obout jak mladší, tak starší člověk,“ dodává Antonín Žirovnický na veletržním stánku.

„Veletrh je pro nás přínosem i v tom, že se tady setkáme se spoustou obchodníků, kteří nám sdělují svoje radosti, starosti, požadavky a reakce koncového zákazníka. Tato zpětná vazba je pro nás důležitá při dalším rozhodování, jakým směrem se dáme a co v nadcházející sezóně uděláme.  V dnešní době se nedá plánovat na víc než rok, rok a půl dopředu, protože všechno se strašně rychle mění a to, co je dneska in, může být za půl roku out,“ říká jednatel Konsorcia T+M.

Datum: 25.8.2019 15:57:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2019

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2019

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště