Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
22.-24.2. 2020

55. mezinárodní veletrh módy

KABO
22.-24.2. 2020

55. mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

JU´STO: mladé zákaznice oceňují variabilitu a rychlost

 

Výrobci i dovozci kabelek na veletrhu KABO potvrzují, jak IT technologie a sociální sítě ovlivňují zákaznické chování a čím dál víc působí i na výrobce a jejich návrháře. Nové kolekce často sázejí na variabilitu, kdy kabelky plní několik rolí najednou, berou v potaz prodejnost na e-shopech, některé značky také dovolují, aby si zákaznice samy hrály a kabelku si nastylizovaly podle svých představ, kdy mohou volit různé materiály, barvy, tvary i doplňky. „V našem případě platí čím jednodušší, tím lepší,“ říká na veletrhu Matěj Závorka, manažer značky JU´STO, pocházející z dílny italského návrháře Emanuele Magenty.


„Zjistili jsme, že svoji roli hraje i rychlost. Hlavně mladé zákaznice oceňují, když mohou kombinovat jednotlivé díly a za pár vteřin mohou mít úplně jinou kabelku,“ dodává ke stavebnicovému systému manažer, který uvádí značku na český a slovenský trh. V Brně představuje několik nových modelů pro jaro – léto 2018. „Přibyly leopardí vzory, ratan, jemný chlup, je to vše svěží, lehké,“ charakterizuje novinky. „JU´ STO se dobře prodává na webu i proto, že zákaznice znají materiál a nepotřebují si na něj tolik šahat, na rozdíl od kožených kabelek.“

JU´STO patří do portfolia firmy UNIDAX, která do Česka dováží kabelky zejména italských značek, ale především patří k největším českým výrobcům. Poptávka po kvalitním českém zboží stále trvá. „Na veletrhu představujeme několik nových modelů, které jsme ušili v naší výrobě. Tu jsme letos rozšířili a také jsme začali spolupracovat se dvěma mladými návrháři. Zaměřili jsme se spíše na menší kabelky na jaro-léto, které se i na webu dobře prodávají, používáme děrované materiály, metalické barvy, zvířecí vzory, také jsme dovezli do Brna tři nové větší kabelky, které jsou variabilnější a jsou vlastně „tři v jednom“ – mohou sloužit jako batoh, cross body a kabelka přes rameno. To je trend, který se drží od loňského roku, a proto v něm pokračujeme,“ říká Matěj Závorka. „Snažíme se být trendy pro všechny věkové kategorie - pro mladé, pro střední věkovou třídu i pro ty nejstarší, prostě od tří do 99 let. Také jsme zaznamenali poptávku po kabelkách, které mohou maminky dát na kočárek, takže i na to jsme se zaměřili a doplnili náš sortiment o úchyty na kočárek.“

Firma UNIDAX patří na veletrhu KABO k pravidelným vystavovatelům. K veletrhu manažer dodává: „S organizací jsme spokojeni a kladně hodnotím, že sem dorazily nové značky, které jsou vyhledávané u maloobchodníků a přitáhly trochu jiné návštěvníky, kteří u nás dosud nebyli.“

Datum: 19.2.2018 10:00:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2019

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2019

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště