Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Sdružení obrany spotřebitelů vám poradí na veletrhu SALIMA

 

Kdykoli se spotřebitel ocitne v nesnázích, může se obrátit na Sdružení obrany spotřebitelů s prosbou o radu. Svůj stánek bude mít také na veletrhu SALIMA. Navštívit jej a požádat o individuální poradenství může každý. Ve speciálních prezentacích například vysvětlí, jak rozpoznat škodlivá „éčka“ v potravinách.

Sdružení se svou činností snaží trvale zlepšovat postavení spotřebitele. „Zabýváme se širokou škálou problémů. Dokážeme například poradit s odstoupením od smlouvy, pokud zákazník nakoupí potraviny přes internet,“ říká předsedkyně sdružení Gerta Mazalová. Dále například zasvěcují do problematiky záruční doby nebo složení potravin. Věnují se i aktuálnímu tématu rozdílné kvality potravin v zemích Evropské unie. „S tím vším se nás spotřebitelé mohou obracet i na našem stánku,“ doplňuje Mazalová.

Zodpoví jakékoli dotazy, které se týkají vztahu mezi zákazníkem a obchodníkem. Nevíte, jak třeba bezpečně nakupovat kvalitní potravin? U stánku Sdružení obrany spotřebitelů vám to prozradí.

Organizace mimo jiné také bojuje proti porušování zákona ze strany podnikatelů. Mnoho jich odhalili prostřednictvím jejich vlastních průzkumů na trhu. Pokud nějakou protizákonnost objeví, podávají podnět k prošetření dorazovým orgánům, nejčastěji České obchodní inspekci.

Chcete-li se tedy dozvědět, jak správně v supermarketu číst etikety na potravinách, jaké jsou rozdíly mezi „minimální trvanlivostí“ a „spotřebujte do“ nebo jak správně nechat potraviny zkontrolovat při jejich závadě, navštivte stánek Sdružení obrany spotřebitelů.

 

Datum: 8.2.2018 8:08:00

 

Současně také

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště