Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

PRODÍTĚ
5.-8.3. 2020

Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě

Veletrh ProDítě 2020 představil novinky pro větší komfort dětí i rodičů

 

Největší kontraktačně-prodejní veletrh potřeb pro děti v ČR i SR soustředil na jedno místo nabídku předních dodavatelů a stovek českých i evropských značek. Šestnáctý ročník se uskutečnil ve větším pavilonu V a jeho součástí byl zábavný i vzdělávací doprovodný program. Zájem návštěvníků negativně ovlivnily obavy veřejnosti spojené s epidemií koronaviru. I tak za čtyři dny na brněnské výstaviště podle předběžného odhadu dorazí přibližně deset tisíc návštěvníků.


Veletrhu se zúčastnilo 104 vystavovatelů ze šesti zemí – České republiky, Bulharska, Maďarska, Polska, Rakouska a Slovenska. Zahraničních firem přijelo 15 a celková čistá výstavní plocha dosáhla přibližně 5.500 m2. Mezi vystavovateli převládali distributoři dětského a kojeneckého zboží a zástupci zahraničních značek, ale nechyběli ani domácí výrobci. Sortiment sahal od dětského nábytku přes kočárky a autosedačky až po textil, zdravou výživu, kosmetiku nebo hračky. Prakticky každý vystavovatel představil nějakou produktovou novinku, aktuální kolekci pro letošní rok nebo i novou značku, premiéru měly mj. maďarský dětský nábytek Toddy, britská kojenecká výživa Kendamil, bulharské dětské oblečení Merino Kinder nebo ryze česká módní značka Maller.

Návštěvnost 16. ročníku veletrhu ProDítě byla negativně ovlivněna obavami veřejnosti  z onemocnění Covid-19. Přestože na veletrh kvůli obavám nedorazila část nákupčích  a majitelů firem a projevily se i obavy veřejnosti, především nastávajících rodičů, podařilo se dosáhnout návštěvnosti na hranici 10 tisíc. Za plány návštěvnost zaostala asi o 25 procent. „Jsem rád, že i přes obavy ze situace přišli obchodní partneři ze segmentu B2B,“ řekl generální ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Kuliš.

Veletrh ProDítě 2020 se přestěhoval do moderního a vzdušného pavilonu V. Vedle expozic zde bylo dost místa také pro přednáškový prostor, relaxační zónu, dětský koutek a zázemí pro kojící maminky. Od pátku do neděle probíhal na pódiu doprovodný program pro dětské i dospělé návštěvníky. Odborníci přednášeli na témata jako bezpečnost výrobků pro děti, reklamační řízení, zakládání dětských skupin, příprava na porod nebo dentální hygiena. Zábavný program oslovil hlavně malé návštěvníky, uskutečnil se třeba unikátní závod batolat. Od pátku do neděle probíhala Velká návštěvnická soutěž, kde vylosovaní výherci získali autosedačku BeSafe a další hodnotné ceny.

Příští ročník veletrhu ProDítě se uskuteční v termínu 4.–7. 3. 2021.


Řekli o veletrzích

Zdeněk Krška, majitel, Kočárky Růžový panter:
U nás na stánku je vždycky spousta lidí, takže jsem spokojen. Bál jsem se paniky spojené s koronavirem, ale nakonec návštěvníci přišli a prodávali jsme, takže se naše obavy úplně nenaplnily. I když loňský ročník byl samozřejmě silnější, ale to byla jiná situace. Taky veletrh mohli úplně zrušit, což by bylo ze všeho nejhorší, takže nakonec to dopadlo docela dobře.

Eva Szipková, majitelka společnosti Baby Concept:
Jsem velmi spokojená s organizací, výstaviště splnilo všechny naše požadavky a i Svaz výrobců a dovozců dětských potřeb se o nás dobře postaral. Letos jsme očekávali menší návštěvnost, ale nebylo to až tak špatné. Na náš stánek přišlo hodně lidí. Návštěvníci měli největší zájem o nosítka a lehátka značky BABYBJÖRN.

Lenka Nejedlá, marketingová specialistka, Happy Baby:
Jsme tady poprvé a mohu říci, že u nás na stánku bylo celou dobu plno, vůbec jsme se nezastavili. Přišly těhotné i maminky s miminky, my si miminka chovali, všichni byli v pohodě a nikdo se nebál. Nám tady dokonce stály fronty, přijely i páry z Prahy
a hodně návštěvníků z Vysočiny. Naším cílem bylo nasbírat nové registrace, což se podařilo, jen za pátek jsme jich získali 660 a za sobotu jich bude ještě víc. Navíc je tady příjemná atmosféra a maminky jsou moc milé.

Ondřej Pilecký, marketing, Babypoint:
Jsme rádi, že se letošní veletrh ProDítě nakonec uskutečnil, protože to do poslední chvíle nebylo jisté. Návštěvnost samozřejmě nedosáhla očekávání, která jsme původně měli, ale jsme rádi i za tuto podobu. Část prodejců dorazila, někteří cestu na veletrh z obav před koronavirem zrušili, u návštěvníků to bylo podobné. Nějaké objednávky jsme získali, ale výsledky vyhodnotíme až po veletrhu.

Michal Valent, jednatel, Health Academy, značka Kendamil:
Na brněnském veletrhu vystavujeme poprvé, jsme tady i kvůli Slovákům, ovšem těch v současné situaci moc nepřijelo. Ale něco jsme prodali, v pátek i v sobotu dopoledne nakonec přišlo lidí docela dost. Co jsem slyšel, jiné ročníky tu bývá daleko více návštěvníků, ale osobně to porovnávat nemůžu.

Martina Tregler, spolumajitelka, značky BeeMy a Maller:
Sobota byla po stránce návštěvnosti docela dobrá. S loňským rokem to samozřejmě porovnávat nejde, ale nebylo to úplně nejslabší, takže vzhledem k situaci jsme celkem spokojeni. Poprvé jsme tady uceleně ukázali naši novou značku Maller a byla to úspěšná premiéra. Oblečení se líbilo a máme na ně velmi pozitivní zpětnou vazbu.

Jiří Wimmer, majitel, My Hummy CZ:
Vystavujeme tady poslední tři roky a letos pociťujeme pokles návštěvnosti vyvolaný strachem z nákazy. Samozřejmě chápeme, že za tuto situaci nikdo nemůže. Jinak jsme s výstavou v Brně velmi spokojeni po stránce organizace, přístup pořadatelů je vstřícný.

Lubomír Fiedler, majitel společnosti Ing. Lubomír Fiedler, značky Inglesina, Kiddy, Faktum a další:
Představujeme tady novou značku – maďarský dětský nábytek Toddy – a zatím je to velmi úspěšná premiéra. Ohlasy obchodníků byly velmi pozitivní a některé kousky se hned prodaly koncovým zákazníkům. Díky veletrhu máme na novou značku i zpětnou vazbu a už víme, která řada se nejvíc líbí. To je pro nás velmi důležité, protože s nábytkem nemůžeme přijet na prodejnu tak jako s kočárkem; pokojíček ukážeme jen na veletrhu.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště