Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

PRODÍTĚ
15.-18.3. 2018

Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě

Premiéra kočárku MYSTIC, tajného trumfu pro český trh

 

Na veletrhu ProDítě se poprvé představuje MYSTIC - nový kombinovaný kočárek značky ZOPA design navržený speciálně pro český trh. Zatím je pečlivě ukrytý v útrobách expozice firmy Baby Direkt, ale obchodníkům se líbí a už za pár týdnů si ho v prodejnách koupí první zákazníci.


Každý trh je něčím specifický a o Češích je známo, že více než poslední výkřik módy ocení praktickou stránku věci. Většina českých rodičů proto od kočárků očekává hlavně kvalitu, dlouhou životnost a mnohostranné využití. Právě to jim nabízí novinka značky ZOPA design. Kočárek MYSTIC je jako dvojkombinace vhodný pro děti od narození až do 15 kilogramů váhy, tedy přibližně do tří let. “Produkt jsme vyvíjeli tak, aby vyhovoval především zákazníkům na českém trhu. Chtějí co největší prostor v hluboké korbě, u nás je to délka 80 cm a šířka 34 cm, což zajistí pohodlí dítěti i s fusakem. V létě rodiče ocení větrání na stříšce a v přední části korby, takže dítě ležící na bříšku tudy vidí ven a je klidnější. Sportovní sezení lze otočit ve směru i proti směru jízdy a extra dlouhá stříška je výškově nastavitelná, takže se pod ni pohodlně vejde i větší dítě. Zároveň je kočárek kompaktní a snadno se skládá,” vyjmenová produktový manažer firmy Baby Direkt Petr Horáček hlavní přednosti novinky.

Podvozek kočárku MYSTIC váží asi 8,5 kg, takže v kategorii kombinací patří k těm lehčím. A co je ještě důležitější, k nižším bude patřit i jeho cena. “Náš nový kočárek je cenovou alternativou k polským výrobkům. Spadá tedy do nižší střední třídy, ale vzhledem, výbavou a kvalitou patří do vyšší kategorie,” říká Petr Horáček. Protože jde o českou značku, výhodou bude také rychlost servisu a snadná dostupnost všech náhradních dílů. MYSTIC má výškově nastavitelnou rukojeť, automatickou aretaci předních koleček a odpružení, díky kterému se hodí i pro jízdu v lehčím terénu. K dispozii bude v pěti barevných variantách a v ceně jsou i adaptéry k uchycení autosedačky nebo praktická vložka pro komfortní cestování. “Na veletrhu ProDítě vystavujeme předvýrobní vzorky ve třech barevných verzích, které ukazujeme pouze obchodním partnerům, nikoli konečným klientům. Kočárky MYSTIC budou na skladě dostupné na konci března,” informoval Petr Horáček.

Baby Direkt je rodinná společnost, která působí v České a Slovenské republice od roku 1992 a nabízí kompletní sortiment výrobků pro děti od předních světových producentů. Vedle toho navrhuje i zboží vlastní značky ZOPA design, která chce uspokojit specifické nároky českých rodičů. “Každá firma vyrábí primárně pro svůj trh, protože požadavky se všude trochu liší. České maminky chtějí třeba jiné polohování židliček, preferují určitý typ golfového kočárku, důraz kladou na lehkost skládání a praktickou údržbu. Také design chtějí trošku jiný a samozřejmě velkou roli hraje cena. ZOPA tohle českým maminkám dokáže nabídnout,” říká marketingový ředitel společnosti Baby Direkt Lukáš Fiala. Nabídka značky ZOPA design se proto stále rozšiřuje a cílem je, aby pokryla veškeré potřeby k péči o dítě od narození až zhruba do tří let. Nezapomíná se ani na ekologii, takže novinkou je třeba dětské nádobí z bambusu, které je přírodní, maximálně bezpečné a po uplynutí životnosti se jednoduše zkompostuje.

Datum: 16.3.2018 20:00:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

Souběžně také

Svět ženy
15.-18.3. 2018

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště