Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

OPTA
13.-15.3. 2020

Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie

Johnson & Johnson Vision, jeden ze sedmi statečných

 

Letošní šestadvacátý ročník veletrhu OPTA 2020 bude pro společnost Johnson & Johnson Vision již 26. v řadě...

Řadí se tak mezi sedm statečných, mezi sedm služebně nejstarších vystavovatelů, kteří nechyběli ani na jednom z dosud uskutečněných ročníků.

Commercial Manager Vision Care společnosti Johnson & Johnson popisuje: „Dvacet šest let je dlouhá doba a trh s měkkými kontaktními čočkami se výrazně posunul kupředu. Před více než čtvrt stoletím by nejspíš nikdo nečekal, že se jednodenní kontaktní čočky budou těšit takové oblibě. Na torické či multifokální čočky, které jsou dnes považovány za samozřejmost, by v těch letech většina očních specialistů nejspíše ani nepomyslela.“

Kontaktní čočky, které rozumí světlu

Technologicky je ještě stále vše kolem kontaktních čoček náročnější než u těch brýlových. Proto novinky přicházejí na trh výrazně později. Na té, se kterou vyhrála společnost 25. ročník TOP OPTA 2019, se podle Key Account Managera společnosti začalo pracovat už v roce 2008. Samozatmavovací kontaktní čočky firma představila loni po 11 letech práce právě na Optě, a Česká republika se tak stala první zemí Evropy, kde byla představena. Ocenil je i magazín Times.

ACUVUE® OASYS with TransitionsTM Light Intelligent TechnologyTM jsou čočky, které díky použité fotochromní technologii svým nositelům nabízejí mimořádný zrakový výkon venku i uvnitř, přes den i v noci.“ To si před 26 lety uměl představit jen málokdo, a to i přesto, že samozatmavovací brýle byly vyvinuty někdy na konci 60. let minulého století a u nás se začaly používat někdy v devadesátých letech.

Obrovskou výhodou oproti samozatmavovacím brýlovým čočkám je to, že ta kontaktní má v oku konstantní teplotu, takže se probarvení nemění v závislosti na venkovní teplotě, jako je tomu u brýlí, ale na světle. Řidiči s brýlemi ví, že přední sklo většinu UV záření odfiltruje, tudíž brýle svou samozatmavovací funkci v autě plnit nedokážou. Čočka se ale zabarví zhruba do 15 %, a to brání oslnění protijedoucími auty a zvyšuje komfort při řízení za slunečného počasí.

Čočky dle životního stylu

Filozofií Johnson & Johnson Vision je, že k naplnění potřeb nositelů čoček je nejprve nutné poznat jejich oči, životní styl a potřeby korekce zraku. Pak až lze z jejich širokého portfolia vybrat to nejvhodnější s nejvyšší zárukou spokojenosti. Práce na inovativních produktech totiž neustává a proč je nevyzkoušet, i když jste léta zvyklý na to své…

Datum: 15.1.2020 17:52:00


Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště