Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Nová tvář GO & REGIONTOUR: všechny kraje a atraktivní odborný program

11. prosince 2017, Brno

Brněnské veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR vyhlásily na rok 2018 velký restart. Tradiční lednová akce prošla výrazným „faceliftem“, který poznáte podle atraktivního obsahu i nové tváře.

Přípravy na GO & REGIONTOUR odstartovaly změnou celkové koncepce, při plánování nové podoby hrál klíčovou roli cíl vytvořit z události nosný projekt na podporu cestovního ruchu. Veletrhy Brno tak představují zcela nový koncept, který dává prostor podpoře incomingu a domácího cestovního ruchu. Součástí přeměny je též nová unikátní diskusní platforma pro řešení aktuální témat oboru. Samotný veletrh startuje v polovině ledna na brněnském výstavišti.

Jedním z hlavních bodů nového konceptu veletrhu je ucelená prezentace všech krajů České republiky. To je i cílem intenzivní spolupráce s Asociací krajů ČR, která byla ztvrzena nově podepsanou víceletou smlouvou o spolupráci. Jsem rad, že letos se v Brně představí všechny kraje,“ říká ředitel veletrhu Miloň Mlčák. Brno se tak na čtyři dny promění v místo, kde budou moci lidé „procestovat“ Česko. Veletrh se neomezuje jen na regiony české. Na veletrhu budou také téměř všechny kraje Slovenska, silné zastoupení bude také v případě Maďarska a příhraničních regionů. Na veletrhu GO bude zastoupena i Kuba. „Po tom, co se ostrovem prohnal hurikán IRMA, se spousta turistických společností od Kuby odvrátila. Příležitostí k cestování je na Kubě ale stále dost,“ myslí si David Lioana, jenž na festivalu Kubu v expozici představí.

Zaměření na domácí cestovní ruch a incoming se promítne i do témat odborného doprovodného programu. Veletrhy GO a Regiontour „otevře“ zahajovací konference na téma „Aktuální podpora cestovního ruchu v regionech a jak dále“ a na ni navážou odborné panely zaměřené na atraktivní témata. Tematicky se program dotkne například marketingu v cestovním ruchu, certifikace destinačních managementů, systému kvality služeb v cestovním ruchu, nadregionální spolupráce, ale i velmi aktuálního vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu.

Zážitkový pavilon

Pomyslná škatulata nastala i v rozmístění veletrhů v pavilonech. Čtyři lednové dny, kdy se svět a celé Česko přestěhují na brněnské výstaviště, budou více atraktivní i pro širokou veřejnost díky festivalovému pavilonu.  „K Regiontouru, který je již tradičně spojen s nejmodernější a největší výstavní halou P, se přestěhuje přehlídka cestovních kanceláří a agentur – ‚výjezdový‘ veletrh GO. Pavilon F se stane festivalovým pavilonem, kde si návštěvník bude moci vyzkoušet, ‚ochutnat‘ jednotlivé formy dovolené, které mu budou nabízeny v pavilonu P. Atraktivní doprovodný program obohatí znalostní a dovednostní soutěže,“ nastínil ředitel veletrhu Miloň Mlčák. Při plánování zážitkového programu přitom tým projektu vycházel ze zájmu návštěvníků loňských ročníků, ale také aktuální trendů.

Aktivní dovolená se bude prolínat i veletrhem GO, který je zaměřený na výjezdovou turistiku. I zde kromě tradiční nabídky destinací přibude důraz na aktivní způsob dovolené. Na veřejnost zacílí dvojice veletrhů v pátek a během víkendu. „Ve spolupráci s vystavovateli chceme posílit doprovodný program a nabídnout opravdu až festivalový koncept pro všechny, kdo se chtějí nechat třeba jen inspirovat. To je pro nás z pohledu veřejnosti a koncového zákazníka největší přidaná hodnota nového konceptu: návštěvník si vybere dovolenou z komplexní nabídky, vyzkouší si ji v rámci doprovodných programů a nově i zakoupí za veletržní cenu,“ uzavírá Mlčák.

Souběžně s veletrhy GO a Regiontour se odehrají cestovatelský festival GO Kamera a festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. Spolu s novým konceptem odstartovala i zcela nová komunikační kampaň, která cílí na cestovatelské emoce. Veletrhy si také zasloužily nová loga. Návštěvníkům usnadní orientaci v doprovodném programu a na veletrzích zcela nová mobilní aplikace. Ta je speciálně upravena i pro vystavovatele, kteří si díky ni mohou například sjednat schůzky.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště