Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Mezinárodní veletrhy cestovního ruchu GO & REGIONTOUR představí nově téměř všechny kraje Slovenska

11. ledna 2018, Česká republika, Brno

Brněnské veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR představí téměř celé Slovensko. Právě Slovenská republika totiž patří mezi tři nejvyhledávanější zahraniční cíle českých turistů. Vyplývá to z dat Českého statistického úřadu (ČSÚ), který výjezdový cestovní ruch sleduje. Událost startuje ve čtvrtek 18. ledna na brněnském výstavišti, tento den patří především odborníkům. Pro veřejnost se brány výstaviště otevřou v pátek a o víkendu.

Tradiční lednové veletrhy přivezou na čtyři dny téměř všechny kraje Slovenska do Brna – druhého největšího českého města. „Registrujeme výrazný nárůst účasti oproti loňskému ročníku, a to nás těší. Veletrhu se zúčastní všechny slovenské kraje, mimo Nitranský kraj. Úplně poprvé se u nás samostatně představí například Bratislavský kraj,“ uvedl ředitel projektu Go a Regiontour Miloň Mlčák.

Slovensko přitom patří k nejvíce navštěvovaným zahraničním destinacím českých turistů. „Morava je pro Slovensko spádovou oblastí v rámci aktivního cestovního ruchu. Obyvatelé Moravy vycestují na Slovensko vícekrát do roka a intenzivně se o zemi zajímají. Hledají nové lokality, atrakce a produkty. Proto je Slovensko opět součástí brněnského veletrhu cestovního ruchu,“ vysvětluje Klára Badinková, ředitelka českého zastoupení slovenského cestovního ruchu v Česku.

Například zmíněný Bratislavský kraj má ambici oslovit milovníky historie, dobrého jídla a kvalitních vín, sportovce a také rodiny s dětmi. Přivezeme komplexní nabídku destinace. Ukážeme mnoho inspirací na jedno- a vícedenní výlety, pobyty u vody či výpravy na kolech,“ popsala Andrea Ambrózy, vedoucí oddělení marketingu a eventů společnosti Turizmus regiónu Bratislava.

Návštěvníci mají také možnost potkat hned několik slovenských firem z oblasti cestovního ruchu, které jim poskytnou kompletní informace. „Našim cílem je informovat, ale lidé si u nás mohou ubytování hned koupit. Podílíme se tak na zabezpečování ekonomického přínosu z turistického ruchu pro slovenskou ekonomiku,“ řekl Vladimír Hronský ze slovenské cestovní agentury Hepex, která se veletrhu zúčastní.

Nová koncepce veletrhů GO & REGIONTOUR

Veletrhy Brno letos představují zcela nový koncept akce, který dává prostor podpoře incomingu a domácího cestovního ruchu. Součástí přeměny je též nová unikátní diskusní platforma pro řešení aktuální témat oboru. Změny se promítly i do rozmístění veletrhů v pavilonech. „K Regiontouru, který je již tradičně spojen s nejmodernější a největší výstavní halou P, se přestěhuje přehlídka cestovních kanceláří a agentur – ‚výjezdový‘ veletrh GO. Pavilon F se stane festivalovým pavilonem, kde si návštěvník bude moci vyzkoušet, ‚ochutnat‘ jednotlivé formy dovolené, které mu budou nabízeny v pavilonu P. Atraktivní doprovodný program obohatí znalostní a dovednostní soutěže,“ popsal Mlčák.

Aktivní dovolená se bude prolínat i veletrhem GO, který je zaměřený na výjezdovou turistiku. I zde kromě tradiční nabídky destinací přibude důraz na aktivní způsob dovolené „Posílili jsme doprovodný program a nabízíme nově opravdu až festivalový koncept pro všechny, kdo se chtějí nechat třeba jen inspirovat. To je pro nás z pohledu veřejnosti a koncového zákazníka největší přidaná hodnota. Návštěvník si vybere dovolenou z komplexní nabídky, vyzkouší si ji v rámci doprovodných programů a nově i zakoupí za veletržní cenu,“ uzavírá Mlčák.

Souběžně s veletrhy GO a Regiontour se odehrají cestovatelský festival GO Kamera a festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště