Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Známe "nej" počiny uplynulé turistické sezóny

 

Již pojedenácté byli na veletrhu REGIONTOUR oceněni vítězové prestižní soutěže, která zviditelňuje výjimečné projekty a atraktivní novinky v oblasti cestovního ruchu. Široká veřejnost zvolila v hlasování Cestovní kancelář roku, odborná porota pak vybrala nejlepší lázeňské a wellness balíčky, elektronické projekty, jednotné kampaně a turistické produkty v cestovním ruchu.





 

Nejlepší cestovní kancelář 

O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku rozhodovalo online hodnocení široké veřejnosti. Úspěch z předchozích ročníků zopakovala cestovní kancelář VÍTKOVICE TOURS, která nabízí zájezdy do více než 350 pobytových míst a ročně obslouží přes čtyřicet tisíc zákazníků. Druhý nejvyšší počet hlasů získala cestovní kancelář BON TON a třetí příčka patří CK Adventura. Do hlasování bylo automaticky zařazeno všech zhruba tisíc cestovních kanceláří, které působí na českém trhu a disponují platným pojištěním proti úpadku.

Hlas odborníků

V dalších kategoriích Velké ceny cestovního ruchu rozhoduje o pořadí odborná porota z řad významných odborníků na cestovní ruch. Jednoznačným vítězem kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček se staly Lázně Luhačovice, a. s., s produktem odkazujícím na populární televizní seriál – „Týden v hotelu Popper aneb Za četníky do Luhačovic“. Nejlepší elektronický projekt připravil Krajský úřad Pardubického kraje. Jeho turistický portál Vychodni-Cechy.info je podle poroty přehledně a intuitivně uspořádaný a poskytuje turistům maximum informací. V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Vítězem se stala Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s., s kampaní Baroko s kouzlem rozmanitosti, která porotu zaujala svou kreativitou a schopností zaujmout a aktivně zapojit uživatele formou soutěže. Pomyslné zlato v kategorii Nejlepší turistický produkt získali zástupci společnosti PARTNERSTVÍ za produkt Labská stezka, který je evropským cykloturistickým fenoménem. Stejně jako loni byla vyhlášena také kategorie Startup roku v segmentu cestovního ruchu, ale vítěze porota neurčila, protože ji nepřesvědčil žádný z přihlášených projektů.

Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. „Všechna ocenění jsou zasloužená, opravdu bylo co hodnotit,“ komentovala výsledky jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová. Spolu s ní předávali ceny vítězům také náměstek ministryně pro místní rozvoj David Koppitz, hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská, předseda Fóra cestovního ruchu Viliam Sivek, prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek, obchodní ředitel Asociace cestovních kanceláří ČR Michal Veber, ředitel odboru regionálního partnerství agentury CzechTourism Aleš Pangrác a ředitel Veletrhů cestovního ruchu Miloň Mlčák.

 

Výherci Velké ceny cestovního ruchu

Kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček

1. Lázně Luhačovice, a.s.

2. Zámek Libice - Středisko společenských činností Akedemie věd ČR

3. Léčebné lázně Mariánské lázně, a.s.

 

Kategorie Nejlepší elektronický projekt

1. Krajský úřad Pardubického kraje

2. TIC Brno, příspěvková organizace

3. Infocentrum města Tábor

 

Kategorie Nejlepší jednotná kampaň

1. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s.

2. Vysočina Tourism, p.o.

3. TIC Brno, p.o.

 

Kategorie Nejlepší turistický produkt

1. Partnerství, o.p.s.

2. Destinační agentura České středohoří o.p.s.

3. Zlatý pru Polabí, o.p.s.

 

Datum: 19.1.2018 8:00:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště