Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Přijďte si vyzkoušet elektronickou recepční

 

Moderní technologie už dnes mluví do všeho, cestovní ruch nevyjímaje. Jaké jsou trendy a možnosti, se dozvědí zájemci na odborném panelu ve čtvrtek 17. ledna od 14 hodin v sále P4. Nahlédnou do světa on-line komunikace. A také budou moci vyzkoušet elektronickou recepční.

Na trh ji uvedla česká společnost M2C. Jde o velký dotykový displej, který opravdu zastane práci velmi vytížené/ho recepční/ho, jede non-stop a nabízí velké zefektivnění obslužnosti budov. A jen tak zkraje – provozovatel si může vybrat, zda se na jeho klienty bude z obrazovky usmívat dáma či dá přednost hi-tec humanoidovi.

Z praktického hlediska je displej ústřední komunikační platformou, na kterém návštěvník snadno zvolí důvod své návštěvy a robot jej poté naviguje dále. „Na základě potřeb našich klientů jsme vyvinuli produkt, který lze snadno uzpůsobit pro různá využití v objektech všech možných zaměření. Zejména v administrativních budovách s vysokou frekvencí návštěv tato technologie výrazně usnadní a zrychlí jejich registraci, ohlášení a navigaci na požadovanou schůzku. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C, s tím, že poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov, obchodních center a hotelů. M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby, mimo jiné jako hotelový check-in, kiosek na vjezdech do logistických areálů, výdej benefitních karet a dárkových poukazů v obchodních centrech nebo registraci pacientů na soukromých klinikách.

Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá přístupovou kartu pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem.  „Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta. V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro různé typy budov.

Co se týká konkrétně cestovního ruchu - e-recepční mohou plně nahradit hotelovou recepci, případně vykrýt pozdní check-in nebo snížit frontu na velkých hotelech. "Naše recepční může mít i platební terminál, vydávat karty od pokojů, tisknout faktury, podávat informace hotelovým hostům," poznamenala Tereza Rýparová, marketingová ředitelka společnosti.

Společnost M2C se specializuje na služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy. Elektronickou recepční je možné si dlouhodobě pronajmout, záruka na ni totiž trvá 2 roky. Technické komponenty jsou variabilní na základě účelu a umístění. O instalaci a servis se postarají profesionálové M2C, kteří odhadují návratnost investice do tohoto produktu na 12 měsíců.

 

Datum: 8.1.2019 11:15:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště