Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Nový vítr v cestování

 

Komunikace mezi cestovní kanceláří a klientem většinou končí hned po nákupu. O zbylé drobnosti, služby či doporučení se zákazník většinou sám nějak postará. Často však tápe a se strýčkem Googlem si také zrovna všichni nerozumí. Cestovky tak opět musí lovit v nových vodách. Změna se ale nabízí. Nasměrujte je ke stažení aplikace Vacatuner a získejte tak novou cestu, jak s klienty pohodlně komunikovat během zájezdu i po něm. Poraďte jim, když bude potřeba. Vždyť přece spokojený zákazník je věrný zákazník.


Aplikace v sobě spojuje jednotlivé prvky, které přináší nejen benefity pro cestovatele, ale i pro cestovní kancelář či agenturu, protože umožňuje zvýšit celkovou spokojenost zákazníků. A o tu jde vždy v první řadě.

Znáte klienta jako svého přítele

Připomeňte jim, co si mají zabalit, doporučte jim zajímavá místa i kulinářské speciality v jejich cílové destinaci, informujte je o všech transferech, letech, hotelích nebo jiných aktivitách. Nabídněte jim jedinečné zážitky, ať nemusí trávit hodiny u počítačů hledáním a sepisováním či vytvářením zbytných seznamů. Všichni určitě ocení, že aplikace funguje i v offline režimu. Zákazníci tak mají všechny informace kdykoliv a kdekoliv přehledně jako na dlani. Každý klient je také jedinečný a má své individuální potřeby, proto umožňuje i několik druhů zobrazení, aby si i nejnáročnější cestovatelé přišli na své a vyzobali si jen to nejdůležitější.

„Na základě předešlých nákupu sami dobře víte, že Váš klient ‚Honza‘ nechce ležet na pláži a preferuje aktivní dovolenou a poznávání památek. Zaujměte ho tedy nabídkou šitou přímo na míru,“ radí, jak využít novou aplikaci v prodeji Ing. Beáta Mišová z Vacatuner. V průběhu zájezdů totiž klienti velmi často vyhledávají doplňkové aktivity či fakultativní výlety.

 

Aplikace může sloužit i jako nová prodejní cesta, zákazník jistě ocení přehled a jednoduchost, s jakou se mu personalizované nabídky zobrazují. Cestovky tak mohou klientům i během dovolené dobře poradit a ušetřit jim čas i peníze. A to se jim vyplatí.

 

Datum: 14.12.2018 11:23:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště