Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Nalaďte se na nejmodernější technologie

 

Nové technologie vládnou světu a jak je využít v cestovním ruchu, poradí přednášky a debaty pro odborníky. Co by mohlo jednotlivým turistickým cílům, obcím a oblastem pomoci dostat se originálně do povědomí lidí? Odpověď může dát právě odborný panel Moderní technologie v cestovním ruchu na veletrzích GO a Regiontour. Na programu je ve čtvrtek od 14 hodin v sále P4. Novinky však představují i vystavovatelé na ploše pavilonu P.

Aby propagace měst, obcí a destinací neustrnula v minulém století, tedy pouze v brožurách, na pohlednicích a magnetkách, s tím může zájemcům poradit blok, kterou si vzala pod svá křídla společnost Effectix. Mezinárodní strategická agentura, která pomáhá klientům efektivně řídit online marketingové aktivity a exportní marketing se podívá na téma „Jak správně komunikovat prostřednictvím Google, abyste byli vidět“.

 

Druhý blok, tak už je úplný hitech. Společnost M2C představí projekt e-Reception. Jednoduše řečeno jde o interaktivní panel, který dovede zařídit a vyřídit plno věcí. Co se týká konkrétně cestovního ruchu - e-recepční mohou plně nahradit hotelovou recepci, případně vykrýt pozdní check-in nebo snížit frontu na velkých hotelech. "Naše recepční může mít i platební terminál, vydávat karty od pokojů, tisknout faktury, podávat informace hotelovým hostům," poznamenala Tereza Rýparová, marketingová ředitelka společnosti. A provozovatel si může vybrat, zda se na jeho klienty bude z obrazovky usmívat dáma či dá přednost hitech humanoidovi.

 

Ať se to kumu líbí či ne, mnoho aktivit i z oblasti cestovního ruchu se přesouvá na internet a chytré telefony. Společnost Campanatour.cz třeba představí třeba unikátní prodejní portál AnChoice, kde najdete bohatou nabídku zájezdů na jednom místě od více než 270 cestovních kanceláří. Získáte okamžité ověření dostupnosti zájezdu, statistiky chování klientů, seznam hotelů doplněný o přesnou polohu i recenzi a řadu dalších turistických informací.

 

Jak s klienty pohodlně komunikovat během zájezdu i po něm, na to upozorňuje aplikace Vacatuner. Když si ji vaši zákazníci stáhnout, vy jim můžete připomenout, co si mají zabalit, doporučit jim zajímavá místa i kulinářské speciality v jejich cílové destinaci, informovat je o všech transferech, letech, hotelích nebo jiných aktivitách. Klientům tak ušetříte hodiny u počítačů, které by strávili hledáním a sepisováním či vytvářením zbytných seznamů. O digitálních trendech v roce 2019 promluví zastupce Vacatuner ve čtvrtek v 17 hodin na pódium AČCKA.

 

Datum: 17.1.2019 11:34:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště