Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
17.-20.1. 2019

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Brno láká na autentičnost destinační značkou #brnotruestory

 

Od jara letošního roku používá město Brno novou destinační značku #brnotruestory. Tato značka využívá k propagaci města zážitky a místní obyvatele. Díky tomu jsou vyprávění autentická.

K online komunikaci nejen s turisty využívá město několik sociálních sítí, a především různé formáty. Na facebookové stránce, instagramovém profilu i webu městského průvodce GO to BRNO tak zájemci naleznou texty doplněné fotografiemi, moderní formáty InstaStories i nový videoobsah. Některé z těchto příspěvků jsou publikovány také na oficiální facebookové stránce města BRNOmycity.

Sdílený videoobsah ukazuje obraz Brna na základě autentických příběhů, zároveň ale různými pohledy a způsoby, které jsou přizpůsobeny konkrétním online kanálům. Brno se tak prezentuje minutovými příběhy o tom, co ho dělá skvělým místem, krátkými tematickými spoty, co všechno lze v Brně zažít, smyčkami momentů z běžného života a příběhy cizinců žijících v Brně.

Celkem Brno nyní pouští do světa 3 příběhy, 15 krátkých spotů a 15 zábavných gifů. Do budoucna se bude rozšiřovat série s expaty a osobnostmi.

Ze tří zmíněných videí bylo zatím publikováno to o božské zmrzlině, které bylo pouštěno do 11 zemí. Tam oslovilo téměř 600 000 lidí, získalo tisíce reakcí. Konkrétně okolo devíti tisíc včetně tisícovky sdílení. Video bavilo především lidi z USA, Taiwanu a Česka,“ představila úspěšnost prvního spotu vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů Magistrátu města Brna Barbora Podhrázská. Sérii videí vyrobila společnost Street Dog v čele s Ondřejem Doležalem.

Zábavnými gify město oslovilo téměř 900 000 lidí. Publikováno bylo šest různých tematických spotů.

Veškerá představená komunikace směřuje zájemce na portál gotobrno.cz. Stránka kombinuje vzniklý obsah, který podpírá detailními informacemi. Cílem je uceleně ukázat pestrost zážitků a navnadit potenciální návštěvníky města, aby přijeli zažít a ochutnat Brno na vlastní kůži.

Náklady na kampaň jsou vyčísleny na 3,6 milionů korun. Tato částka v sobě obsahuje strategické řízení značky, online kampaň v 16 zemích světa a také samotnou tvorbu fotografií a videoobsahu.

Videa a další zajímavý obsah naleznete na webové stránce https://www.gotobrno.cz/truestory.

Mgr. Kateřina Gardoňová, Magistrát města Brna, Tiskové středisko

Datum: 18.10.2018 8:43:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště