Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
16.-19.1. 2020

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Čím lákat cizince do regionů? Známými tvářemi

 

Už se vás někdy ptali v zahraničí, jaká místa byste jim doporučili k návštěvě v České republice? Praha? Mikulov? A co dál? Myslíte si, že regiony Čech, Moravy a Slezka mají co nabídnout, ale nejsou v zahraničí nikomu známy? Agentura CzechTourism a Ministerstvo pro místní rozvoj připravují jedinečný projekt, který nemá v naší zemi obdoby! S pomocí českých osobností, jež jsou známé i v zahraničí, chce oslovit především turisty ze zemí Evropy, Asie i Ameriky, aby strávily dovolenou v jednotlivých regionech České republiky. Od projektu si slibují ulehčení přeplněných turistických míst, jako je například Praha, a zároveň silnější podporu turismu v méně navštěvovaných krajích.

V závislosti na zkušenostech se zahraničním trhem jsou vytipovávány osobnosti, které mají v zahraničí silné renomé, a zároveň chtějí propagovat svůj rodný kraj či region během oficiální kampaně.

Do projektu byly aktuálně nominováni například Jaromír Jágr, Marta Kubišová, Gabriela Koukalová, Magdalena Kožená, Ondřej Synek, Petr Čech, Martina Sáblíková, Pavel Šporcl, Karel Gott a Ester Ledecká.

Každý z ambasadorů se v kampani objeví na jiném zahraničním trhu. „Karel Gott i Petr Čech pocházejí z Plzně, ale zatímco Karel Gott je populární zejména v Německu, Petr Čech ve Velké Británii. Každý z nich navíc bude do Plzně lákat na něco jiného,“ dodal Aleš Pangrác, ředitel odboru regionálního partnerství a vztahy B2B CzechTourism.

Propagace regionů bude probíhat nejen v Evropě, ale i v Asii a Americe. Konkrétně v zemích Beneluxu, Číně (včetně Hong Kongu), Itálii, Francii, Japonsku, Jižní Korei, Mexiku, Německu, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, USA a Velké Británii.

“V rámci projektu chceme také navázat efektivnější spolupráci s jednotlivými destinačními společnostmi v regionech,” říká Aleš Pangrác. “Zásadní pro dobrou spolupráci je najít s podporovanými regiony a městy společnou řeč.”

Pro tuto originální marketingovou kampaň se připravuje mimo jiné i natáčení videopozvánek do jednotlivých krajů, jejichž hudební podkres bude pod taktovkou propagátora klasické hudby, známého houslisty Pavla Šporcla. CzechTourism využije ambasadorů nejen v letošní kampani, ale i v následujících letech. V letošním, výročním roce 2018 je hlavním tématem 100 let od založení samostatného Československého státu. Na rozjezd projektu je v rozpočtu 22,5 milionů korun.




 

Datum: 18.1.2018 16:18:00

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště