INTECO
25.-28.2. 2014
Mezinárodní veletrh zařízení pro obchod, hotely a veřejné stravování

- Mezinárodní veletrhy SALIMA, MBK, INTECO, VINEX opět ukázaly nejnovější trendy v jednotlivých oborech.
- EMBAX a PRINTexpo – mezinárodní veletrhy pro obal a tisk – se konaly opět společně s mezinárodními potravinářskými veletrhy.
- Synergie veletrhů pokryla celou potravinářskou výrobu, odbyt a prodej.
- Na 18 534 m2 výstavní plochy se představilo celkem 874 vystavovatelů a zastoupených firem, reprezentujících 1314 značek.
- Zahraniční vystavovatelé a zastoupené firmy z 26 zemí tvořily 49,1 %
- Veletrhy poprvé organizovány současně pro B2B i B2C, vč. ochutnávek, testovacího prodeje a moderní gastronomie
- Expozice shlédlo 28 196 návštěvníků z 39 zemí
- Presentace potravin s prémiovým značením kvality ČR i Evropské unie
- V PressCentru se akreditovalo 171 zástupců médií z ČR a zahraničí
Závěrečná zpráva ke stažení:
-
Závěrečná zpráva SALIMA 2014
pdf 86,40 KB
Řekli o veletrzích
Marian Jurečka, ministr zemědělství ČR:
SALIMA je důležitý a tradiční veletrh,
který dává prostor nejen pro prezentaci výrobců jak technologií, tak kvalitních
potravin ze středoevropského prostoru, ale také pro debaty o budoucnosti zemědělství a
potravinářství České republiky i Evropské unie. Přeji všem vystavovatelům, aby
se naplnila jejich očekávání, aby se jim dařilo rozvíjet obchodní spolupráci,
navazovat nové kontakty a dobře prezentovat své výrobky.
Krystyna Gurbiel, náměstkyně ministra
zemědělství a rozvoje venkova Polské republiky:
Jménem ministra zemědělství Stanislava Kalemby děkuji
českému ministerstvu zemědělství a
ředitelství společnosti Veletrhy Brno za přizvání Polska jako partnerské země
veletrhu SALIMA. Česká republika je jedním z našich největších partnerů
v obchodní výměně zemědělských a potravinářských výrobků a veletrh SALIMA
patří k nejdůležitějším v regionu, proto máme z této účasti
velkou radost. Nejlepším důkazem, jak významný je tento veletrh pro Polskou
republiku, je naše bohatá účast.
Miroslav Toman, prezident Potravinářské
komory ČR:
Jsem velmi rád, že se tato výstava po celou dobu čtyřiceti
let své existence udržela a věřím, že i nadále bude pokračovat tento úspěšný
trend. Současně věřím, že se bude dařit i českému potravinářskému průmyslu a zároveň
českému zemědělství. Jsem velmi rád, že čeští výrobci tomuto veletrhu
zachovávají věrnost a že se i naši spotřebitelé pomalu vracejí k českým
potravinám, protože tento zdravý nacionalismus je podle mě potřeba. Přeji všem
vystavovatelům, aby se jim dařilo nejen zde na výstavě, ale i ve výrobě.
Katalin Horvát, projektová manažerka
Zemědělského marketingového centra, Maďarsko:
Zemědělské marketingové centrum, které je součástí společnosti Maďarská
turistika a pomáhá propagovat maďarské zemědělské a potravinářské výrobky na
zahraničních trzích, přivezlo letos do Brna sedm společností z různých
oblastí potravinářského průmyslu. Pro jednu z firem je to úplně první
prezentace na zahraničním trhu. Hlavním cílem maďarských vystavovatelů je najít
nové kontakty a navázat konkrétní spolupráci s českými partnery.
Balázs Debeczeny, obchodní manažer
společnosti Paprissimo, Maďarsko:
Už první dva dny pro nás byly přínosné. Měli jsme na stánku velice zajímavá
setkání a na jejich základě připravujeme i firemní prezentaci pro obchodní
řetězec.
Georgi Ivančev, majitel společnosti
Krez obchod a služby:
Bulharská vína jsou kvalitní, ale v Česku jim chybí větší
popularita. I proto jsem už v loňském roce přijel na VINEX a založil
v Brně firmu, která se specializuje na dovoz bulharských vín. Snažíme se
co nejvíce setkávat přímo se zákazníky a veletrh nám v tom pomáhá,
setkáváme se zde také s našimi partnery a prezentujeme na stánku naše
odběratele.
Agata Nowakowska, obchodní manažerka společnosti Crispy
Natural, Polsko:
Cílem této veletržní mise je představit naše
přírodní produkty, jejichž základem je ovoce a zelenina sušené za pomoci
inovativních technologií. Chceme zde propagovat jejich kvalitu a najít partnery pro dlouhodobou spolupráci.
Výsledky jednání vyhodnotíme do měsíce či dvou, ale panuje tu dobrá atmosféra a
setkáváme se s příjemnými lidmi.
Eva Šachová, marketingová manažerka
společnosti Bohemilk:
Na veletrhu jsme získali Zlatou Salimu za plnotučné mléko v lahvi
a také certifikát KLASA pro dva naše výrobky. S účasti jsme spokojeni.
Zejména první dva dny, kdy k nám chodila odborná veřejnost, jsme měli na
stánku hodně rušno. Zákazníci přicházeli na jednání a ochutnávali novinky pro
nadcházející sezónu jak z naší mlékárny Bohemilk, tak z mlékáren
v Olešnici a Jihlavě.
Ondřej Sýkora, import manager
společnosti GTQ:
Zaměřujeme se na dovoz kvalitních řeckých produktů a jsme rádi, že to
dokládá i ocenění Zlatou Salimou pro náš extra panenský olivový olej
z oblasti Sitia na Krétě. Velice si této ceny vážím a věřím, že to je
další krok k tomu, jak dostat naše produkty do povědomí širší veřejnosti.
Radovan Banna, manažer společnosti Včelpo:
Získali jsme Zlatou Salimu za Med květový pastový, který je plněný do
aluminiových sáčků se šroubovacím plastovým uzávěrem, což je novinka
v balení medu. Lidé k nám chodí na stánek a dívají se, za co jsme
získali ocenění, ptají se. Jde o dobré zviditelnění společnosti, s účastí
na veletrhu jsme spokojeni.
Igor Ferenc, obchodní manažer společnosti APIMED,
Slovensko:
Pro nás je český trh velmi blízký a také důležitý. Proto má pro nás
velký význam jak ocenění Zlatou Salimou pro naši Medovinu Barrique, tak samotná
účast na veletrhu v Brně.
Ivo Moravec, ředitel společnosti Espresso:
Pro veletrh jsme připravili koncept CAFE RESERVA, který jsme vyvinuli
s italským guru kávy panem Gian Luigi Norou a který je hodně zaměřen na zelenou
myšlenku, také zde prezentujeme italskou kávu značky Vergnano. Věřím, že se český
trh se vzpamatuje a lidé opět začnou více navštěvovat veletrhy, že budou
porovnávat a sledovat věci, které předtím neviděli. Gastronomie by vždy měla
být o testování, ochutnávání, a to se nedá načíst na žádném e-shopu. Proto je
tento veletrh důležitý a měl by být i do budoucna zajímavý.
Eva Kubálková, manažerka pro významné
zákazníky společnosti Kand:
V Brně představujeme hlavně kečupy Kand spolu s dalšími
tradičními českými výrobky, jako jsou například hořčice Malva či brusinky a
brusinkové kompoty. Na veletrhu se prezentujeme hlavně proto, aby laická i
odborná veřejnost viděla, že existujeme, a seznámila se s našimi výrobky a
jejich kvalitou.
Miloš Lešikar, zástupce ředitele
Asociace českého papírenského průmyslu:
Naši partneři přítomní na společném stánku jsou nadmíru
spokojeni. Veletrh EMBAX je sice co do počtu vystavovatelů menší, zato zájem o
výrobky partnerů - kartonáž, kelímky a podobný sortiment - je ohromný.
Petr Kříž, jednatel společnosti TBA
Plasty:
K veletrhu EMBAX mohu říci jenom pozitiva.
S průběhem jsme spokojeni, z padesáti procent jsme tu jednali s novými
klienty a návštěvníky naší expozice a dlouhodobí zákazníci mají zájem o naše inovované
výrobky.
Martin Bělík, kreativní ředitel
společnosti DataLine:
PRINTexpo je co do počtu vystavovatelů menší, než jsme
předpokládali, ale máme zde dostatečné množství jednání se zákazníky a je
vidět, že o klasický plošný tisk je stále zájem. Polygrafie není mrtvá!
Příští ročník Mezinárodních potravinářských veletrhů SALIMA, MBK, INTECO a VINEX a Mezinárodních veletrhů obalů a tisku EMBAX a PRINTexpo se uskuteční od 23. do 26. února 2016.
G+H
Pro vystavovatele
Pro novináře
Partneři
Současně také
SALIMA
28. - 30.6. 2021
SALIMA TECHNOLOGY
28. - 30.6. 2021
MBK
28. - 30.6. 2021
VINEX
28. - 30.6. 2021
EmbaxPrint
28. - 30.6. 2021
FESTIVAL CHUTÍ
28. - 30.6. 2021
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem