Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

INTECO
25.-28.2. 2014

Mezinárodní veletrh zařízení pro obchod, hotely a veřejné stravování

 

  • Mezinárodní veletrhy SALIMA, MBK, INTECO, VINEX opět ukázaly nejnovější trendy v jednotlivých oborech.
  • EMBAX a PRINTexpo – mezinárodní veletrhy pro obal a tisk – se konaly opět společně s mezinárodními potravinářskými veletrhy.
  • Synergie veletrhů pokryla celou potravinářskou výrobu, odbyt a prodej.
  • Na 18 534 m2 výstavní plochy se představilo celkem 874 vystavovatelů a zastoupených firem, reprezentujících 1314 značek.
  • Zahraniční vystavovatelé a zastoupené firmy z 26 zemí tvořily 49,1 %
  • Veletrhy poprvé organizovány současně pro B2B i B2C, vč. ochutnávek, testovacího prodeje a moderní gastronomie
  • Expozice shlédlo 28 196 návštěvníků z 39 zemí
  • Presentace potravin s prémiovým značením kvality ČR i Evropské unie
  • V PressCentru se akreditovalo 171 zástupců médií z ČR a zahraničí

Závěrečná zpráva ke stažení:


 

Řekli o veletrzích

Marian Jurečka, ministr zemědělství ČR:
SALIMA je důležitý a tradiční veletrh, který dává prostor nejen pro prezentaci výrobců jak technologií, tak kvalitních potravin ze středoevropského prostoru, ale také pro debaty o budoucnosti zemědělství a potravinářství České republiky i Evropské unie. Přeji všem vystavovatelům, aby se naplnila jejich očekávání, aby se jim dařilo rozvíjet obchodní spolupráci, navazovat nové kontakty a dobře prezentovat své výrobky.

Krystyna Gurbiel, náměstkyně ministra zemědělství a rozvoje venkova Polské republiky:
Jménem ministra zemědělství Stanislava Kalemby děkuji českému ministerstvu zemědělství a ředitelství společnosti Veletrhy Brno za přizvání Polska jako partnerské země veletrhu SALIMA. Česká republika je jedním z našich největších partnerů v obchodní výměně zemědělských a potravinářských výrobků a veletrh SALIMA patří k nejdůležitějším v regionu, proto máme z této účasti velkou radost. Nejlepším důkazem, jak významný je tento veletrh pro Polskou republiku, je naše bohatá účast.

Miroslav Toman, prezident Potravinářské komory ČR:
Jsem velmi rád, že se tato výstava po celou dobu čtyřiceti let své existence udržela a věřím, že i nadále bude pokračovat tento úspěšný trend. Současně věřím, že se bude dařit i českému potravinářskému průmyslu a zároveň českému zemědělství. Jsem velmi rád, že čeští výrobci tomuto veletrhu zachovávají věrnost a že se i naši spotřebitelé pomalu vracejí k českým potravinám, protože tento zdravý nacionalismus je podle mě potřeba. Přeji všem vystavovatelům, aby se jim dařilo nejen zde na výstavě, ale i ve výrobě.

Katalin Horvát, projektová manažerka Zemědělského marketingového centra, Maďarsko:
Zemědělské marketingové centrum, které je součástí společnosti Maďarská turistika a pomáhá propagovat maďarské zemědělské a potravinářské výrobky na zahraničních trzích, přivezlo letos do Brna sedm společností z různých oblastí potravinářského průmyslu. Pro jednu z firem je to úplně první prezentace na zahraničním trhu. Hlavním cílem maďarských vystavovatelů je najít nové kontakty a navázat konkrétní spolupráci s českými partnery.

Balázs Debeczeny, obchodní manažer společnosti Paprissimo, Maďarsko:
Už první dva dny pro nás byly přínosné. Měli jsme na stánku velice zajímavá setkání a na jejich základě připravujeme i firemní prezentaci pro obchodní řetězec.

Georgi Ivančev, majitel společnosti Krez obchod a služby:
Bulharská vína jsou kvalitní, ale v Česku jim chybí větší popularita. I proto jsem už v loňském roce přijel na VINEX a založil v Brně firmu, která se specializuje na dovoz bulharských vín. Snažíme se co nejvíce setkávat přímo se zákazníky a veletrh nám v tom pomáhá, setkáváme se zde také s našimi partnery a prezentujeme na stánku naše odběratele.

Agata Nowakowska, obchodní manažerka společnosti Crispy Natural, Polsko:
Cílem této veletržní mise je představit naše přírodní produkty, jejichž základem je ovoce a zelenina sušené za pomoci inovativních technologií. Chceme zde propagovat jejich kvalitu a najít partnery pro dlouhodobou spolupráci. Výsledky jednání vyhodnotíme do měsíce či dvou, ale panuje tu dobrá atmosféra a setkáváme se s příjemnými lidmi.

Eva Šachová, marketingová manažerka společnosti Bohemilk:
Na veletrhu jsme získali Zlatou Salimu za plnotučné mléko v lahvi a také certifikát KLASA pro dva naše výrobky. S účasti jsme spokojeni. Zejména první dva dny, kdy k nám chodila odborná veřejnost, jsme měli na stánku hodně rušno. Zákazníci přicházeli na jednání a ochutnávali novinky pro nadcházející sezónu jak z naší mlékárny Bohemilk, tak z mlékáren v Olešnici a Jihlavě.

Ondřej Sýkora, import manager společnosti GTQ:
Zaměřujeme se na dovoz kvalitních řeckých produktů a jsme rádi, že to dokládá i ocenění Zlatou Salimou pro náš extra panenský olivový olej z oblasti Sitia na Krétě. Velice si této ceny vážím a věřím, že to je další krok k tomu, jak dostat naše produkty do povědomí širší veřejnosti.

Radovan Banna, manažer společnosti Včelpo:
Získali jsme Zlatou Salimu za Med květový pastový, který je plněný do aluminiových sáčků se šroubovacím plastovým uzávěrem, což je novinka v balení medu. Lidé k nám chodí na stánek a dívají se, za co jsme získali ocenění, ptají se. Jde o dobré zviditelnění společnosti, s účastí na veletrhu jsme spokojeni.

Igor Ferenc, obchodní manažer společnosti APIMED, Slovensko:
Pro nás je český trh velmi blízký a také důležitý. Proto má pro nás velký význam jak ocenění Zlatou Salimou pro naši Medovinu Barrique, tak samotná účast na veletrhu v Brně.

Ivo Moravec, ředitel společnosti Espresso:
Pro veletrh jsme připravili koncept CAFE RESERVA, který jsme vyvinuli s italským guru kávy panem Gian Luigi Norou a který je hodně zaměřen na zelenou myšlenku, také zde prezentujeme italskou kávu značky Vergnano. Věřím, že se český trh se vzpamatuje a lidé opět začnou více navštěvovat veletrhy, že budou porovnávat a sledovat věci, které předtím neviděli. Gastronomie by vždy měla být o testování, ochutnávání, a to se nedá načíst na žádném e-shopu. Proto je tento veletrh důležitý a měl by být i do budoucna zajímavý.

Eva Kubálková, manažerka pro významné zákazníky společnosti Kand:
V Brně představujeme hlavně kečupy Kand spolu s dalšími tradičními českými výrobky, jako jsou například hořčice Malva či brusinky a brusinkové kompoty. Na veletrhu se prezentujeme hlavně proto, aby laická i odborná veřejnost viděla, že existujeme, a seznámila se s našimi výrobky a jejich kvalitou.

Miloš Lešikar, zástupce ředitele Asociace českého papírenského průmyslu:
Naši partneři přítomní na společném stánku jsou nadmíru spokojeni. Veletrh EMBAX je sice co do počtu vystavovatelů menší, zato zájem o výrobky partnerů - kartonáž, kelímky a podobný sortiment - je ohromný.

Petr Kříž, jednatel společnosti TBA Plasty:
K veletrhu EMBAX mohu říci jenom pozitiva. S průběhem jsme spokojeni, z padesáti procent jsme tu jednali s novými klienty a návštěvníky naší expozice a dlouhodobí zákazníci mají zájem o naše inovované výrobky.

Martin Bělík, kreativní ředitel společnosti DataLine:
PRINTexpo je co do počtu vystavovatelů menší, než jsme předpokládali, ale máme zde dostatečné množství jednání se zákazníky a je vidět, že o klasický plošný tisk je stále zájem. Polygrafie není mrtvá!

Příští ročník Mezinárodních potravinářských veletrhů SALIMA, MBK, INTECO a VINEX a Mezinárodních veletrhů obalů a tisku EMBAX a PRINTexpo se uskuteční od 23. do 26. února 2016.

Současně také

SALIMA
jaro 2021


SALIMA TECHNOLOGY
jaro 2021


MBK
jaro 2021


VINEX
jaro 2021


EmbaxPrint
jaro 2021


FESTIVAL CHUTÍ
jaro 2021

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště