Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

WOOD-TEC
18.-21.10. 2011

Mezinárodní veletrh strojů, nástrojů, zařízení a materiálů pro dřevozpracující průmysl

I přes recesi WOOD-TEC obhájil svou významnou pozici

V říjnu 2009 se konal 11. mezinárodní veletrh strojů, nástrojů, zařízení a materiálů pro dřevozpracující průmysl WOOD-TEC. Přestože se veletrh konal v době ekonomické recese, která v důsledku snížení poptávky citelně zasáhla i dřevozpracující průmysl, potvrdil WOOD-TEC svou významnou pozici v marketingovém plánu vystavovatelů a byl velmi pozitivně hodnocen jak ze strany vystavovatelů, tak ze strany návštěvníků. Z průzkumu realizovaného mezi vystavovateli vyplynulo, že účast na veletrhu zůstává pro jejich firmy jedním z nejvýznamnějších marketingových nástrojů – spolu s firemními webovými stránkami, reklamou / článcích v odborném tisku a reklamou na internetu (viz obr.1).

Obr. 1
Důležitost marketingových nástrojů pro podporu rozvoje firmy a dosažení firemních cílů
(součet odpovědí rozhodně důležité a spíše důležité; n = 103 vystavovatelů)
Předpokladem úspěšnosti veletrhu a jeho přínosu pro vystavovatele je kvalitní návštěvnická struktura. Ta zůstala i na letošním ročníku zachována. Naprostá většina návštěvníků veletrhu (83 %) byli odborníci pracující v některém z vystavovaných nebo jim příbuzných oborů. 62 % návštěvníků přijelo na veletrh služebně a celých 71 % návštěvníků mělo rozhodovací nebo spolurozhodovací pravomoc při nákupu zboží a služeb v oboru.

Markéta Pavelková, Account Manager Ipsos Tambor k tomu dodává: „Veletrh WOOD-TEC patří mezi špičkové akce ve svém oboru, což mimo jiné potvrzuje vysoká spokojenost letošních návštěvníků (84 %) i vystavovatelů (66 %).“

Výzkumná agentura Ipsos Tambor (www.ipsos-tambor.cz) je výhradním dodavatelem marketingových průzkumů pro společnost Veletrhy Brno, leadera na českém výstavním trhu a realizuje na všech veletržních akcích průzkumy názorů návštěvníků a vystavovatelů.

Informace o Ipsos Tambor
Agentura Ipsos Tambor má za sebou více než 15 let činnosti v oblasti výzkumu trhu.
V r. 1992 vznikla společnost Tambor, která se po dynamickém vývoji v posledních 5 letech stala v roce 2006 součástí sítě Ipsos (www.ipsos.com) - jedné z největších světových výzkumných sítí.
Ipsos Tambor je druhou největší firmou na českém trhu, spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 64 zemích světa, disponuje více než stovkou zkušených pracovníků v ČR. Kromě výzkumu trhu nabízí i poradenskou činnost. Ipsos Tambor je členem profesních organizací ESOMAR a SIMAR, řídí se dle jejich etických principů a metodických pravidel.

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště