Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
16.-18.2. 2014

Mezinárodní veletrh módy

KABO
16.-18.2. 2014

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL-KABO únor 2014 v číslech

 

V průběhu veletrhů STYL a KABO se na pokladnách zaregistrovalo 644 zahraničních návštěvníků ze 17 zemí, a to především ze Slovenska, Polska, Maďarska, Rakouska a Německa. Jednotliví zájemci přijeli také ze vzdálených zemí jako Číny, Ruska, Finska nebo Estonska. V Press centru se v průběhu veletrhů akreditovalo 67 zástupců médií z České republiky, Francie a Slovenska. Mediálními partnery byly: Maxifashion, Móda Revue, Módní prádlo, Obuv a kůže.cz, Svět textilu & obuvi a TV MeToo.

Závěrečná statistika

počet vystavovatelů a zastoupených firem: 258
počet zúčastněných zemí: 16
celkový výstavní prostor v m2: 7 375
počet návštěvníků: 5 710
počet akreditovaných novinářů: 67

Závěrečná zpráva ke stažení:

Následující 44. ročník Mezinárodních veletrhů módy, obuvi a koženého zboží STYL a KABO se uskuteční v termínu od 24. do 26. srpna 2014.

Řekli o nás

 

Vlasta Mayerová, tajemnice České obuvnické a kožedělné asociace:
Veletrh KABO je letos co do rozsahu stejný jako v předcházejícím roce, což osobně považuji za úspěch. Naše asociace vznikla před dvaceti lety právě při veletrhu KABO, takže celá její historie je úzce spjata s tímto veletrhem.

Rafet Haydaroğlu, majitel společnosti Denimland:
Na brněnském veletrhu vystavujeme od roku 1994. Mnoho let jsme zde představovali hlavně džíny Stress Jeans a poté značku Strom Jeans. Snažíme se na veletrh přivádět i nové značky a vystavovatele z Turecka. Kvalita tureckého zboží se výrazně zlepšila. Přesvědčili jsme se o tom i letos, kdy jsme přivezli do Brna několik značek elegantní dámské módy, o které byl velký zájem, například Espinenti, Luizza a Lady Elite. Naši partneři byli rádi, že tu takové zboží z Turecka je. Hlavně první den k nám přišlo hodně lidí a celkově se mi zdá, že na veletrh přišlo více návštěvníků než v minulosti.

Ljuba Sojková, majitelka firmy Aivelli:
Do Brna na veletrh STYL jsme se vrátili po šesti letech, stejně tak jako na český trh, ze kterého jsme odešli kvůli špatné platební morálce českých zákazníků. Měli jsme z návratu trochu strach, ale když jsem slyšela nářky, že na trhu naše zboží chybí, odhodlali jsme znovu vystavovat a představit dámskou kolekci pro léto 2014, která je zhotovená z italských materiálů ve směsi 90 % len a 10 % polyamid. Reakce je úplně nevídaná, jsme mile překvapeni a nadmíru spokojeni. Dodalo nám to odvahu znovu v Česku prodávat.

Dana Jenovéfa Marusičová, provozní ředitelka společnosti Sanu Babu:
Byli jsme velmi příjemně překvapeni nedělení návštěvností, která byla na našem stánku zhruba dvojnásobná než na srpnovém veletrhu. Pokud bych to porovnala s veletrhem loni v únoru, odhaduji nárůst o 30 až 40 procent. Získali jsme nové zákazníky a lidem se naše kolekce líbila, spousta jich přišla k nám na stánek také po přehlídkách s tím, že je naše modely zaujaly. Takže odjíždíme s dobrým pocitem a trochu nás to i povzbudilo do budoucna.

Sylvie Vaněčková, vedoucí zastoupení pro ČR a SR, Tonak:
Tonak představuje novou kolekci na rok 2014/2015, která je trošku minimalističtější než v minulých letech. Používáme méně zdobení a klasičtější tvary, ale možná je o to elegantnější. Opět se účastníme módní přehlídky STYL SHOW, na které představujeme kolekci klobouků jak dámských, tak pánských, pletené barety a šitou kolekci. Co se týká návštěvnosti, zatím neznáme přesná čísla, ale podle dění na stánku během prvních dvou dnů k nám přišlo více obchodníků než loni a celkově i návštěvníků.

Iva Macháčková, jednatelka společnosti Afeli (značka Tamaris):
U Tamaris jsme letos přišli se žhavou zákaznickou novinkou, a to aplikací ke stažení do Ipadů, Iphonů a chytrých telefonů, která umožňuje prohlížení našich kolekcí obuvi ve 3D z pohodlí domova. Naše modely jsme tradičně poskytli pro módní přehlídky. Pozoruji, že návštěvnost veletrhu je letos dobrá a hezky se rozprostřela do všech dnů, takže jsme tu zatím neměli prázdno.

Zuzana Pražáková, jednatelka společnosti Lanson Praha:
Na to, jaká je momentálně situace na trhu, pro nás byly první dva veletržní dny úplně špičkové. Obratově jsme nakontraktovali přesně tolik, co před rokem, a skvělá byla i návštěvnická účast. Úroveň veletrhu je neustále velmi dobrá a byli bychom byli velmi rádi, kdyby KABO neztratilo na svém lesku a zájmu. Je to unikátní příležitost, jak našim zákazníkům předvést celou kolekci hezkým a důstojným způsobem. Naši účast stále považujeme za vizitku firmy.

Kateřina Hanko Pletichová, majitelka společnosti Lovemusic a organizátorka Fresh Fashion zóny:
Tento STYL je pro nás ještě lepší než v srpnu, kdy jsme vystavovali poprvé, takže jsme moc spokojení. Minule to byla výborná zkušenost, které nás posunula někam dál. Účast pro nás určitě má význam, našli jsme tu nové odběratele a odvezeme si i objednávky. Celkově máme z veletrhu i Fresh Fashion zóny moc dobrý pocit.

Tom Hoyer, majitel společnosti Friday 13 Production (značka Spookid):
Vystavujeme ve Fresh Fashion zóně. Firmu jsme založili před dvěma lety a zatím máme jen přímý prodej v pár kamenných obchodech v Praze a e-shop, proto jsme přijeli sem s cílem najít partnery, kteří by nám mohli s distribucí pomoci. Je to pro nás první zkušenost s B2B veletrhem a velmi zajímavá, líbí se nám tu. Získali jsme řadu nových kontaktů a uvidíme, co z nich nakonec bude. Celkově účast splnila, co jsme od ní čekali.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště