Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

KABO
17.-19.2. 2013

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL
17.-19.2. 2013

Mezinárodní veletrh módy

Řekli o nás

 

Livia Klausová, první dáma České republiky:
Jsem ráda, že jsem opět mohla zavítat na STYL a KABO, tak jako každý rok. Mile mě překvapil velký počet návštěvníků, u některých stánků bylo skutečně plno. Také si myslím, že se podařilo daleko více sjednotit kolekce, například u obuvi je dát do velmi pěkného uceleného ostrůvku. Ale při mých cestách do Brna se především navracím ke „svým“ expozicím a každý rok sleduji, jak se jednotlivým firmám daří. Byla to dnes velmi milá setkání.

Tina Grubelnik, výkonná ředitelka společnosti LISCA, Slovinsko:
Společnost LISCA se účastnila veletrhu STYL poprvé v loňském srpnu. Protože naše prezentace byla úspěšná a byli jsme velice spokojení s organizací veletrhu, opět jsme se do Brna vrátili, což se ukázalo jako dobrá myšlenka. Věříme, že tento veletrh je dobrým místem pro firemní prezentaci, pro získání nových kontaktů a potenciálních klientů a také pro setkání s našimi stávajícími klienty, kterým jsme chtěli věnovat náš čas.

Grzegorz Kwinta, ředitel společnosti Moodo Urban Fashion, Polsko:
Na brněnském veletrhu STYL jsme vystavovali poprvé v roce 2009. Tehdy jsme zde potkali nové zákazníky a začali jsme spolupráci na českém a slovenském trhu. Po několika letech jsme se rozhodli opět přijet a po prvním dni mohu říci, že mám z naší účasti dobrý dojem, jsem si jistý, že tu opět navážeme kontakty s českými a slovenskými obchodníky. Z tohoto pohledu je pro nás STYL zajímavý.

Valérie Deleu, manažerka pro export, značka Pause Café, Francie:
Od naší účasti v Brně očekáváme nové kontakty a samozřejmě i nové zákazníky. Značka Pause Café má za sebou dvě sezóny na českém trhu, kde se postupně krok za krokem zabydluje. Se zájmem o naši expozici jsme spokojeni, účastníme se i přehlídky STYL SHOW a velmi nás těší, že vždycky po přehlídce k nám přijde na stánek hodně lidí. Už první den jsme měli podepsané objednávky.

David Radonjič, ředitel prodeje, Mura, Slovinsko:
"Jsme tu poprvé. Je to velmi dobrý veletrh a určitě se vrátíme a budeme vystavovat na větší ploše".

Josef Šimáček, jednatel společnosti Jopess fashion:
V našem sortimentu máme trička, šaty a nově kostýmy, které na našem trhu chybějí. Tady na veletrhu se ukázalo, že je zájem o celý sortiment. Podle našich zkušeností byli už od podzimu obchodníci trochu opatrnější a projevilo se to i v tržbách, ale myslím, že když vyhodnotíme všechny objednávky tady na veletrhu, tak to bude nakonec uspokojivý výsledek.

Miroslav Kobelka, vedoucí prodeje společnosti Tylex Letovice:
Vystavovali jsme tady po několika letech a účast na veletrhu považujeme za zajímavou a užitečnou, protože jsme se opět připomněli našim bývalým zákazníkům. Setkali jsme se s názorem, že je dobře, že jsme tady a že Tylex ještě existuje. Někteří návštěvníci se domnívali, že další český výrobce skončil. Odvážíme si řadu objednávek. Výrazný zájem byl o naše elastické krajkoviny, které jsou v současnosti módní, takže jsme v této oblasti získali spoustu  kontaktů.

Klára Nademlýnská, módní návrhářka:
Na veletrhy módy jsem se vrátila opět po čtyřech letech, tentokrát s retrospektivou společenských a koktejlových šatů. Do Brna jsem přijela z pařížského veletrhu, kde jsem si udělala předvýběr toho, co by se mi líbilo pro kolekci jaro a léto 2014, a doufám, že po brněnské přehlídce budu mít chvilku čas si to tady projít a podívat se, co nového se děje na českých veletrzích.

Jana Janíková, děkanka Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně:
V Brně jsme představili vybrané absolventské práce našeho Ateliéru designu. Studentské přehlídky jako je Gaudeamus Design jsou užitečné, proto do takových projektů rádi chodíme. Vždy je důležité umět se srovnat s ostatními školami a inspirovat se.

Iva Macháčková, jednatelka, obchodní zastoupení společnosti Wortmann pro ČR a SR:
Z obchodního hlediska a z pohledu okamžitého prodeje pro nás byla nejlepší neděle, z hlediska dlouhodobých projektů, které jsme tu mohli představit, byl dobrý celý veletrh. U naší kolekce obuvi na podzim – zimu jsme zaznamenali zřetelný návrat ke klasické kožené obuvi, o kterou naši zákazníci projevovali velký zájem, a zvláště tehdy, pokud mají boty i další speciální vybavení. Veletrh stále hodnotíme jako dobré místo pro setkávání a prezentaci obuvi i našich konceptů.

Jaroslav Česal, jednatel společnosti AZA Import:
Letos na veletrhu KABO vystavuji poprvé a překvapil mne tak velký zájem. Přestože jistá deprese na trhu je znát, udělal jsem daleko větší objednávky, než jsem čekal. Z mého pohledu to byla úspěšná výstava, určitě se zúčastníme veletrhu i v létě a možná ještě trochu zvětšíme výstavní plochu. Co se týče servisu, objednávání a jednání s organizátory, všechno probíhalo naprosto korektně, rychle a příjemně, takže jsme celkově spokojení. 

Lukáš Vokoun, jednatel společnosti Natur Comfort:
Na veletrhu KABO vystavujeme každý rok dvakrát a oslovujeme tady veškeré obchodníky s obuví.Je to pro nás B2B servis, vyplňujeme tady objednávky, jednáme s obchodními partnery, lákáme na veletržní slevu. Díky tomu se nám objednávky sjednotí do pár dnů a můžeme lépe a ekonomičtěji naplánovat výrobu.

Vlasta Mayerová, tajemnice České obuvnické a kožedělné asociace ve Zlíně:
Módní veletrhy v celé Evropě dnes mají problémy, některé úplně skončily. Jestliže si STYL a KABO udržují svou úroveň a neklesá jim výstavné plochu, můžeme to pokládat za velký úspěch. Pokud jde o vystavovatele veletrhu KABO, v neděli byli s návštěvností všichni spokojeni, stejně jako v srpnu byl tento den nejsilnější. Možná by stálo za úvahu posunout termín na pátek až neděli, podobně jako to funguje i jinde v zahraničí.

STYL-KABO únor 2013

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště