Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
18.-20.2. 2017

Mezinárodní veletrh módy

KABO
18.-20.2. 2017

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL-KABO únor 2017 v číslech

 

Tržby v sektoru módního průmyslu rostou a daří se také veletrhům STYL a KABO. „Jsou jedinými kontraktačními veletrhy svého druhu ve střední Evropě. Je potěšující, že letošní únorová edice se opět rozšířila o další vystavovatele," uvedl generální ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Kuliš. Veletrh obuvi a koženého zboží KABO po pěti letech „vyrostl“ z pavilonu F a přestěhoval se do prostornějšího pavilonu V. Novinky pro sezonu podzim a zima 2017/2018 si prohlédlo téměř šest tisíc odborných návštěvníků, obchodníků a nákupčích. Nechyběla mezi nimi ani delegace 60 podnikatelů a nákupčích v oblasti textilního a oděvního průmyslu z Iráku a Kurdistánu.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
283 (STYL: 172, KABO: 111)
Počet zúčastněných zemí 20
Celkový výstavní prostor v m2 7 794 (STYL: 4 637, KABO: 3 157)
Počet návštěvníků 5 887
Počet akreditovaných novinářů 45

 

Řekli o veletrzích

Adolf Nytra, majitel, společnost ANYTRA:
Na veletrh jezdíme od počátku, co jsme po revoluci začali podnikat. Nikdy jsme zatím žádný ročník nevynechali, takže už jsme tady takový inventář. Brno je relativně ve středu republiky a říkáme si, kde jinde ukázat naše výrobky než právě tady. Dosud jsme tu vždycky byli spokojení a doufáme, že tomu tak bude i letos.

Simona Spoustová, jednatelka, Simmy s. r. o.:
Představujeme zde aktuální kolekci deštníků a dalších doplňků. Na STYLu jsme přinejmenším po dvacáté. Naše očekávání jsou podobná jako v minulých letech, byli bychom rádi, kdyby za námi přišli obchodníci, nelekli se EET a pokračovali s námi dál.

Ján Bendík, jednatel, společnost BENESPORT, Slovensko:
Veletrhy STYL a KABO známe, jezdili jsme sem jako návštěvníci a letos jsme se poprvé rozhodli přijet jako vystavovatelé. Zaměřujeme se především na outdoorové oblečení, ale tady jsme hlavně proto, že chceme ukázat naši městskou módu.

Julia Allert, módní návrhářka, Moldávie:
Rádi bychom rozšířili naši značku do České republiky a okolních zemí. Proto jsme tady na veletrhu v Brně, abychom zde potkali zástupce multibrandových obchodů a budoucí zákazníky. Jsme zde poprvé, takže ještě neznáme dobře tento trh, seznamujeme se s lidmi a získáváme první kontakty.

Jana Prchalová, produktová manažerka, PLEAS a. s.:
Na našem stánku tradičně představujeme značky PLEAS a SCHIESSER. V porovnání s letním veletrhem je pro nás letošní únorový STYL silnější. Po oba víkendové dny u nás bylo rušno, od rána do odpoledních hodin jsme měli na stánku doslova nával a pomalu si lidé neměli kam sednout ke stolečkům.

Jeny Marusičová, vedoucí prodeje, SANU BABU, spol. s r. o.:
Na veletrh jsme se vrátili po několika sezónách a výsledek vidíme tentokrát velmi pozitivně. V sobotu i v neděli jsme získali několik nových zákazníků, kteří nás ještě neznali, chtějí naši módu zkusit a udělali u nás první objednávky.

Romana Novotná, výkonná ředitelka, LERROS Fashion CZ spol. s r. o.:
Dříve jsme vystavovali na veletrhu STYL, ale teď jsme poprvé na KABO, protože nově nabízíme pánské módní doplňky a navíc jsme se stali distributorem dvou značek dámských kabelek. Cílem naší účasti je zmapovat trh, který tak dobře neznáme, protože jsme se dlouhodobě pohybovali v oblasti konfekce. Chceme si prosadit i v segmentu módních doplňků a získat zde nové zákazníky - obchodní partnery ze specializovaných obchodů s koženou galanterií.

Petr Exnar, společnost Bosoboty:
Na veletrhu KABO jsme poprvé a nabízíme návštěvníkům veškerý sortiment bosobot německé značky Leguano. Chceme zde najít nové odběratele, vždyť i prodejna klasické obuvi může mít koutek s barefoot obuví. Ale nejsme tady jen kvůli prodeji, hlavně jsme chtěli ukázat tuto alternativu a jsme rádi, že ji lidé vidí pozitivně. Kdo si naše boty obul, byl spokojen, takže pro nás účast určitě splnila, co měla.

Jiří Zdražil, generální ředitel, Tylex Letovice, a. s.:
Vystavujeme tady vždy v zimě a účast na veletrhu STYL chápeme jako důležitou. Je v tom tradice a také je potřeba ukázat, že pořád fungujeme a vyrábíme. A stále je to pro nás o kontaktu s obchodními partnery, kterých tu spousta i vystavuje.

Petra Horáčková, obchodní ředitelka, společnost Linia:
Máme vlastní kamenné prodejny pro celé ČR, ale na veletrhu STYL kontaktujeme velkoobchodníky, se kterými rovněž spolupracujeme. Účast je pro nás reklama a možnost oslovit nové zákazníky. Samozřejmě přicházejí také stálí zákazníci, aby si detailně prohlédli a osahali nové zboží, což přes internet úplně nejde. Je důležité tady být.

Elena Macková, general manager, LASKARA group:
Na veletrhu KABO vystavujeme dvakrát ročně již od roku 2004. Myslím si, že teď má co do skladby vystavovatelů dobrou úroveň, je tady nové a zajímavé zboží. A pokaždé se tady objeví i nějaký nový zákazník, který nás ještě nezná.

Jiří Souček, společnost Naboso:
Přijeli jsme na KABO ukázat, že boty mohou být hezké a zároveň zdravé. Naše bosé boty nahrazují chůzi naboso, v lidech vzbuzují zájem a pak i nadšení. Nejčastějšími zájemci tady byly majitelky obchodů s dětskou obuví, protože pro děti je zdravé obouvání naprosto zásadní. S účastí jsme určitě spokojeni.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - únor 2017

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - únor 2017

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště