Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
20.-22.2. 2016

Mezinárodní veletrh módy

KABO
20.-22.2. 2016

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL-KABO únor 2016 v číslech

 

V příznivém období ekonomického růstu a zvyšujících se tržeb maloobchodu se dařilo i mezinárodním veletrhům STYL a KABO, které jsou největší B2B prezentací módního průmyslu pro český a slovenský trh. Nabídka veletrhů se stabilizovala před čtyřmi lety a také 47. ročník udržel vysokou laťku kvality. Zcela poprvé se představilo 54 firem, 35 na veletrhu STYL a 19 na veletrhu KABO. Své nové kolekce textilu, oděvů, obuvi a kožené galanterie představilo celkem 284 vystavovatelů z 12 zemí a 632 zastoupených značek. Novinky pro sezonu podzim a zima 2016/2017 si prohlédlo více než pět tisíc odborných návštěvníků, obchodníků a nákupčích.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
284 (STYL: 179, KABO: 105)
Počet značek 632 (STYL: 322, KABO: 240)
Počet zúčastněných zemí 12
Celkový výstavní prostor v m2 7 849 (STYL: 4 990, KABO: 2 859)
Počet návštěvníků 5 494
Počet akreditovaných novinářů 70

 

Řekli o veletrzích

Livia Klausová, velvyslankyně ČR na Slovensku
Velmi zajímavá byla přehlídka LUXURY CUT, pro kterou byly zapůjčeny skutečně originální modely. Jezdím na STYL a KABO každý rok a vidím, jak se pavilony každý rok mění k lepšímu. Každoročně se úroveň zase posouvá někam dál. Je pravda, že už zde mám okruh firem, kterým jsem věrná a které navštěvuji, ale ráda se podívám i na ty, které jsou tu poprvé nebo se vrátily po několika letech.

Radim Dvořák, předseda představenstva, Snaha a.s.
Na veletrhu KABO představujeme nové modely, které vznikly díky spolupráci s projektem LOCAL ICONS, kdy jsme se zaměřili především na privátní prodejny v menších a středních městech. Velmi nás zajímaly reakce nákupčích prodejen a butiků. Za posledních dvacet let Snaha žádné nové modely neprezentovala, proto jsme byli velmi napjatí, jak je přijmou prodejci a koncoví zákazníci. Dělat nové modely bez konfrontace s trhem by bylo špatné.

Jana Kabrhelová, spolumajitelka firmy Kabrhel-Perab
V Brně představujeme pět dámských i pánských značek. Naší vlajkovou lodí je TRAMONTANA, která také otevírala přehlídku STYL SHOW. Na přehlídkách je dobré to, že prodejci mají možnost vidět kolekce na modelkách a modelech a když se jim líbí, tak si k nám na stánek přijdou už pro konkrétní věci. Proto se přehlídek účastníme opakovaně.

Vlasta Mayerová, tajemnice České obuvnické a kožedělné asociace
Návštěvnost byla poměrně dobrá. Veletrh nabízí hlavně kolekce pro podzim a zimu, ale mnozí doplňují ještě i aktuální nabídku chystanou do prodejen na jaro a léto. Bohužel se kvůli letošnímu počasí nevyprodaly zimní kolekce, v maloobchodě zůstávají zásoby této obuvi, ale o to více se nakupuje obuv celoroční.

Petr Vykoukal, vedoucí prodeje FELINA ČR a SR
Letos v Brně představujeme kolekci podzim-zima 2016 značek FELINA a CONTURELLE by FELINA, kdy zdůrazňujeme novinky pro letošní sezónu, a to i v rámci veletržní přehlídky FELINA LINGERIE FASHION SHOW. Veletrhu se zúčastníme i v srpnu, kdy chceme návštěvníkům představit kolekce pro jaro - léto 2017.

Martin Závorka, majitel společnosti UNIDAX, Czech Bags & Accesories
Na Veletrhy STYL a KABO jezdím od roku 1991. Snažíme se nabízet módnější luxusnější kabelky, kožené nebo v kombinaci textil – kůže, kdy z 80 ti procent prodáváme svoje zboží, které vyrábíme v Praze. V současné době, kdy se utkáváme s přetlakem zboží z dovozu i z koženky a kdy soupeříme s e-shopy, které dobře prodávají levnější zboží, je důležité mít zaměstnance, kteří mají chuť pracovat, mít svoji síť prodejen a prezentovat se.

Chris Chatziantoniou, majitel, Miss Rosy Lingerie, Řecko
Naše firma patří k největším výrobcům spodního prádla v Řecku, které prodává nejen doma, ale především vyváží do zahraničí. Na veletrhu v Brně jsme poprvé, tak uvidíme, jak na nás zareagují Češi. Někteří návštěvníci veletrhu přišli za námi na stánek hned poté, co viděli naši kolekci na přehlídce. V Brně představujeme hlavně saténové prádlo, ale rádi bychom zde našli i obchodního zástupce, který by se staral o značku Miss Rosy na českém trhu.

Drahomíra Gřešová, jednatelka společnosti PEGRES obuv s. r. o.
Ve srovnání s loňským srpnem přišlo na KABO hodně návštěvníků, o víkendu bylo u nás na stánku plno a máme i spoustu objednávek. Naše nabídka je z velké části celoroční, takže náš odbyt neovlivňují výkyvy počasí, a hlavně jsme schopni dodávat do týdne od objednání, což naši zákaznici velmi vítají.

Kateřina Ščuková, brand manager, PM-STYL spol. s r. o.
S kabelkami jsme tady poprvé, ale oblečení v Brně vystavujeme už přes deset let. Ve středoevropské premiéře jsme prezentovali londýnskou značku kabelek Pauls Boutique a myslím, že byla úspěšná. Kabelky budeme dodávat našim tradičním odběratelům do butiků s oblečením, ale na veletrhu KABO jsme hledali speciální obchody s koženou galanterií. Na to, že jsme nová značka a teprve se musíme na trhu prosadit, jsme zde našli dost nových kontaktů a velmi zajímavých. I samy obchodnice byly z našich kabelek nadšené a těší se, až je budou prodávat, protože jsou opravdu na první pohled jiné.

Václav Vaněk, jednatel společnosti V+J OBUV, s. r. o.:
Po špatné zimě jsem měl obavy, jak veletrh KABO dopadne, ale musím říci, že průběh byl zcela standardní a jsme s ním spokojeni. Premiérově jsme tu představili chorvatskou značku celokožené dětské obuvi FRODDO, o kterou byl velký zájem. Dobrým tahem určitě byla její certifikace značkou „Žirafa“. Zákazníci na tuto značku u dětské boty slyší, je to dobrá podpora prodeje a samozřejmě i známka kvality.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště