Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

KABO
19.-21.8. 2017

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL
19.-21.8. 2017

Mezinárodní veletrh módy

STYL-KABO srpen 2017 v číslech

 

Padesátka veletrhům módy slušela

Veletrhy STYL a KABO se v Brně konají už 25 let a jubilejní 50. ročník ukázal, že český a slovenský trh tyto pravidelné kontraktační prezentace módy stále potřebuje. Příznivý vývoj ekonomiky a růst sektorů textilního, oděvního obuvnického a kožedělného průmyslu
se odrazil ve zvýšeném zájmu o účast.

V Brně je jedinečný prostor pro B2B prezentaci domácí produkce, na 50. ročníku STYL a KABO vystavovalo již 75 českých výrobců, mj.
i designérské značky E.daniely a LADA fashion a několik zajímavých nováčků. Opět nechyběla sekce nezávislé módy Fresh Fashion, kde dostala prostor pětice mladých českých návrhářů.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
300 (STYL: 195, KABO: 105)
Počet zúčastněných zemí 14
Celkový výstavní prostor v m2 7 698 (STYL: 4 769, KABO: 2 929)
Počet návštěvníků 5 714
Počet akreditovaných novinářů 65

 

Řekli o veletrzích

Jenz Otto, ředitel VTI, Svaz textilního a oděvního průmyslu severovýchodního Německa:
Těší nás, že můžeme být hosté tohoto veletrhu. Náš svaz sdružuje na 300 textilních a  děvních podniků, v nichž pracuje 16 000 zaměstnanců a jejichž roční obrat činí 1,82 mld. Euro. Nemohli jsme přivézt do Brna všech tři sta firem, ale jsem rád, že některé z nich přijely do Brna a budou se dnes účastnit B2B jednání s českými partnery.

Pavel Mlčák, majitel, PM-STYL:
Veletrh má pro nás zejména prezentační význam. Ví se o nás, zákazníci jsou zvyklí, že nás tu najdou na stálém místě a je to pro nás jedna z forem, jak prezentovat nové kolekce značek, které na českém a slovenském trhu zastupujeme. Snažíme se, abychom tu mohli být společně s našimi dodavatelskými firmami. Pro nás je trochu zajímavější únorový veletrh, ale vracíme se sem rádi i v létě.

Roland Hegedüs, obchodní ředitel DEVERGO, Budapešť, Maďarsko:
Brněnský veletrh je dobrou příležitostí poznat středoevropský trh a navíc to do Brna není z  udapešti daleko. Loni jsme na Stylu představovali naši novou džínovou kolekci. Byli jsme úspěšní a s výsledkem velmi spokojení, získali jsme zde nové kontakty a zákazníky. Pak jsme v Praze našli pro oděvy distributora, se kterým jsme v prosinci podepsali dohodu o  polupráci. A tak jsme si řekli, proč to letos nezkusit pro změnu s obuví na veletrhu KABO.

Matěj Závorka, manažer obchodu, UNIDAX:
Do Brna jsme dovezli nové modely kožených tašek Facebag a další žhavé novinky italských značek RIPANI a JU´STO, které zastupujeme na českém a slovenském trhu. Tady na veletrhu se setkáváme s prodejci a odborníky z naší branže. Chceme zůstat v povědomí lidí a vyslat jasnou zprávu, že existujeme a snažíme se stále vymýšlet něco nového.

Petr Pohorský, ředitel, LAMIDO:
Jsme firma, která se zabývá výrobou nočního a spodního prádla. Vystavujeme na Stylu každý rok dvakrát, navštěvují nás stálí zákazníci a je to pro ně taková jistota, že nás zde najdou. Myslím si, že veletrh je stále poměrně navštěvovaný a má svůj význam.

Michaela Dufková, obchodní zástupce, ANEKTA:
Pro naše zákazníky jsme připravili široký sortiment dámských a pánských kabelek i peněženek a podle víkendových reakcí, kdy byla návštěvnost na našem stánku větší, se naše kolekce líbí. Hodnotit budeme až po skončení veletrhu, ale protože jsme nechyběli ani na jednom z padesáti ročníků, víme, že výsledky přicházejí s časem. Sebemenší první objednávka může přinést v budoucnu i stálého zákazníka, který pravidelně nakupuje a tvoří zajímavý obrat. Chodíme sem s cílem získat nové zákazníky, a z tohoto pohledu má veletrh své opodstatnění. 

Szöghiné Csanádi Kata, obchodní ředitelka, SZEGED BOLERO, Maďarsko:
Jsme maďarská firma a představujeme maďarskou značkou Livello di vita. Je to naše druhá účast na veletrzích Styl a Kabo v Brně, aktuálně zde vystavujeme kolekci pro podzim – zimu. Návštěvníků bylo na našem stánku sice méně než v únoru, ale máme nové kontakty a  bjednávky, takže jsme velmi spokojení. Z hlediska organizace je spolupráce s BVV kooperativní a vždycky když přijedeme, je vše dobře připraveno. Předpokládám, že se v únoru opět do Brna vrátíme.

Lada Vyvialová, oděvní návrhářka, LADA fashion:
STYL pořád vnímáme jako jedinou kontraktační profesní výstavu v České republice a s účastí jsme docela spokojeni. Pořadatelé jsou profesionálové, mají zkušenosti. Našli jsme tu několik nových obchodních kontaktů, adekvátně k počtu návštěvníků, a nyní se uvidí, jestli se tato spolupráce posune do nějakého zdárného a trvalého obchodního vztahu. Jsem ráda, že jsme tady.

Marcela Linhartová Trávníčková, obchodní ředitelka, E.daniely:
Vrátili jsme se na STYL po osmi letech a představujeme tady novou kolekci jaro a léto 2018. Naším cílem je prosadit se prostřednictvím tohoto veletrhu i na slovenském trhu, nejen na českém, což se nám již velmi úspěšně daří. Ukázalo se, že Brno je vstupenkou na slovenský a také na maďarský trh, což je pro nás obrovským překvapením. Mohu říci, že s kontrakty jsme nadmíru spokojeni, ani jsme takový úspěch nečekali.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro katalog - srpen 2017

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro katalog - srpen 2017

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště