Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
27.-29.8. 2016

Mezinárodní veletrh módy

KABO
27.-29.8. 2016

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL-KABO srpen 2016 v číslech

 

Český i slovenský trh rostou a spolu s nimi také veletrhy STYL a KABO jako jediná mezinárodní B2B prezentace módního průmyslu v tomto teritoriu. Rozšířila se výstavní plocha a přibylo firem i značek, představily se desítky nováčků a mnozí dřívější vystavovatelé se do Brna vrátili. 48. veletrhy STYL a KABO ukázaly nové kolekce i trendy pro jaro a léto 2017 a podle očekávání přilákaly na brněnské výstaviště více než pět tisíc odborných návštěvníků, obchodníků a nákupčích.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
314 (STYL: 205, KABO: 109)
Počet zúčastněných zemí 14
Celkový výstavní prostor v m2 8 017 (STYL: 5 171, KABO: 2 846)
Počet návštěvníků 5 305
Počet akreditovaných novinářů 60

 

Řekli o veletrzích

Petra Skyba Struna, manažerka pro vztahy se zákazníky, LISCA
Jsme rádi, že jsme tady. Prezentovali jsme novou řadu plavek jaro-léto 2017 a prádlo LISCA a CHEEK by LISCA. Kolekce se hodně líbí, především plavky, máme na ně řadu pozitivních reakcí. Několik zákazníků za námi přišlo na stánek i na základě prezentace na přehlídce. Měli jsme tu hodně našich stálých klientů a asi pětinu návštěvníků tvořili noví zákazníci, takže i to je pro nás přínosné. Určitě přijedeme v srpnu v příštím roce.

Andrej Bolgov, vedoucí oddělení marketingu, COMINTERN, Bělorusko
Jsme podnik, který sídlí ve východní části Běloruska ve městě Gomel. STYL jsme si vybrali jako první veletrh pro naši prezentaci v Evropě. Obdrželi jsme zde několik obchodních nabídek ke spolupráci mezi Českem a Běloruskem, část z nich se týkala propagace běloruských značek, které uvádíme na českém i evropském trhu, a druhá část nabídek se týkala zpracování látek v Bělorusku a dovozu do Evropy. Na únorový veletrh chceme přivézt rozsáhlejší kolekci, realizovat přehlídku a také seminář o tom, jak se nosí pánské obleky.

Iva Macháčková, jednatelka společnosti Afeli (značka Tamaris)
Po obchodní stránce jsme opět spokojeni. První dva dny byly výborné a návštěvnost se krásně rozložila, takže jsme na stánku neměli žádné velké návaly ani prostoje. Potkali jsme tu i nové zákazníky. Moc se líbila nová kolekce, kterou jsme poprvé prezentovali podle módních témat, a úspěch měla také premiéra kolekce bižuterie, náramků v designu kůže, které nabízíme jako doplňkový prodej k obuvi a kožené galanterii.

Aleš Pavelka, vedoucí oddělení prodeje pro ČR a SR, společnost Gabor
Veletrh KABO se nevymykal z průměru posledních let, návštěvnost v sobotu a v neděli byla velmi dobrá. S průběhem jsme spokojeni, kolekce se líbily a obchodně se dařilo. Podíl slovenských zákazníků byl možná o něco nižší, což ovlivnil termín slovenského státního svátku.

Václav Vaněk, jednatel, společnost V+J obuv
Jsme tady každý půlrok a mohu říci, že na KABO děláme 20 až 30 procent celkového objemu objednávek. Vítám pondělní prodloužení otevírací doby až do 18 hodin, což se zřejmě ještě neprojeví letos, ale teprve v dalších ročnících, až si návštěvníci na tuto změnu zvyknou.

Vladimír Marguš, majitel společnosti Vladimír Marguš OMEGA Ilava
Vzhledem k tomu, že jsme našli mnoho nových zákazníků, jsme letos velmi spokojení. Naše nová kolekce byla úspěšná nejen u nových, ale i stálých zákazníků. Tento ročník veletrhu STYL byl jeden z našich nejúspěšnějších za celé naše působení na veletrzích.

Agnesa Schuillerová, majitelka firmy Agnesa Schillerová Praktikmóda Žilina
Na veletrhu STYL vystavujeme téměř od založení naší firmy. Chodí sem za námi stálí zákazníci a opakovaně objednávají, což nás velmi těší. Nemáme nouzi ani o nové zákazníky, a to nejen ze Slovenska a Čech, ale i ze zahraničí. Na veletrhu dvakrát ročně představujeme novou kolekci značky AGISS - praktikmóda. Návštěvnost našeho stánku je velká a obchodům se dobře daří, takže jsem s celkovým průběhem veletrhu spokojená.

Lucie Marková, designérka
V zóně Fresh Fashion jsem vystavovala poprvé v únoru šperky, tentokrát jsem přivezla také kresby a kolekci oděvů, což mělo velký úspěch. Přišla za námi spousta zákazníků, takže určitě přijedeme znovu. Jsem naprosto spokojená, protože jsem tady navázala spolupráci s několika obchody, které jsem znala už dříve a velmi si jich vážím.

Bohumil Řihák, vedoucí odboru prodeje, PLEAS a.s.
Na veletrhu očekáváme větší reakci na značku Schiesser, jejíž část kolekce jsme představili i na módní přehlídce. Věříme, že zaujmou i novinky PLEAS, kdy například do výroby vracíme spodničky pod šaty, po kterých je opět poptávka. Návštěvnost na našem stánku máme velkou, nemůžeme si stěžovat, takže z tohoto pohledu jsme spokojeni.

Alexander Baryšev, jednatel, Neula Group s.r.o., Finsko
V Brně nejsme poprvé a s módním veletrhem STYL už máme zkušenosti. Chodí sem za námi stálé zákaznice a opakovaně objednávají, proto jsme tu i letos. Představujeme dámské oblečení z ryze přírodních materiálů finské společnosti, které je z velké části vyrobeno v Česku, protože spolupracujeme s českými krejčovskými dílnami. S kolekcí dámských letních šatů jsme se zúčastnili i přehlídky a naše šaty byly k vidění i na semináři o módních trendech, což považuji za profesionální prezentaci.

Monika Jeglová, vedoucí obchodu, KARPET
Zareagovali jsme na nabídku zapojit se do přednášky holandské specialistky Ellen Haeser o módních trendech a snažili se vybrat zajímavé modely – například hezký letní klobouk či papírové a sisalové zdobnější klobouky. Těší nás, že jsme zaujali, protože několik fotek našich výrobků se přednášce objevilo. Jsme samozřejmě rádi, že se naše zboží líbí - a proto to děláme, aby se líbilo zákazníkům.

Michal Prskavec, manažer značky JU´STO, BORSETTA
Naše přítomnost na veletrhu souvisí s tím, že aktuálně uvádíme na český a slovenský trh italskou značku JU:STO. Jde o druhý projekt „stavebnicové“ kabelky z dílny italského návrháře a duchovního otce O BAGu Emanuele Magenty. Je to příležitost, jak ukázat nový produkt a oslovit potenciální zákazníky.

Josef Šimáček, ředitel, JOPESS
Na STYL jezdíme od roku 2001, kdy jsme začínali, a za ta léta máme s veletrhem pozitivní zkušenosti. Pocitově přišlo letos trošku míň lidí, ale myslím, že je to vyvážené množstvím objednaného zboží, takže celkový dojem z naší účasti je i letos dobrý.

Magdalena Petruželová, místopředsedkyně představenstva, PERSA, a.s.
Jako firma Hegler, Essen, Německo jsme na veletrhu podvanácté. V Brně jsme vždycky velmi spokojeni, protože k nám přijde tak čtyřicet až padesát klientů, kteří si objednávají zboží na jaro i na zimu, čili jak na stávající, tak na budoucí sezónu. Každý z klientů, ať už hledají sportovní nebo elegantní kolekci, si tu najde, co potřebuje.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště