Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
22.-24.8. 2015

Mezinárodní veletrh módy

KABO
22.-24.8. 2015

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL-KABO srpen 2015 v číslech

 

V průběhu veletrhů STYL a KABO se na pokladnách zaregistrovalo 587 zahraničních návštěvníků z 22 zemí, a to především ze Slovenska, Polska, Rakouska, Maďarska a Rumunska. Jednotliví zájemci přijeli také ze vzdálených zemí jako Austrálie, Jižní Korea, Rusko, USA, Velké Británie nebo Vietnam. V Press centru se v průběhu veletrhů akreditovalo 61 zástupců médií z České republiky a Slovenska. Mediálními partnery byly: Česká krejčovství, Móda Revue, Módní prádlo, Obuv a kůže.cz, Svět textilu & obuvi a TV MeToo.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
283 (STYL: 176, KABO: 107)
Počet zúčastněných zemí 14
Celkový výstavní prostor v m2 7 841 (STYL: 4 935, KABO: 2 906)
Počet návštěvníků 5 457
Počet akreditovaných novinářů 61

 

Řekli o veletrzích

Tina Jan, výkonná ředitelka společnosti LISCA:
Jsme hrdí, že jsme zde mohli uspořádat speciální módní přehlídku LISCA LINGERIE SHOW k šedesátému výročí založení firmy. První reakce jsou velmi pozitivní, a tak doufáme, že se to odrazí i v zájmu o naši značku. Do Brna jsme přivezli kolekci pro jaro – léto, která je jednou z nejlepších, jaké naše firma v posledních letech uvedla na trh a ve které si každá žena může najít něco pro sebe.

Jiřina Matoušková, majitelka společnosti Werso:
Představujeme zde novou kolekci, ve které reagujeme na přání zákazníků i na to, co se nejvíc prodává a chybí jinde na trhu. Nové modely prezentujeme jak na stánku, tak v rámci módní přehlídky spodního prádla LINGERIE SHOW. S průběhem veletrhu jsem spokojená. Naštěstí se opakuje situace z minulého veletrhu, kdy máme u našeho stánku stále frontu. Snad je to z důvodu, že se líbíme a zákazníci se k nám vrací.

Robert Nejedlý, majitel společnosti JTX:
Na veletrhu se setkáváme s našimi stálými zákazníky, a protože máme vlastní maloobchodní síť, snažíme se pro širší skupinu středních maloobchodů přivézt do Brna celou naši kolekci, aby měly možnost si přímo objednat. Vždycky nám přibude pár nových zákazníků, kteří nás ještě neznají nebo sami začínají. Takže z tohoto důvodu se v Brně prezentujeme. Dokud tu budeme mít stejnou obchodní bilanci, bude to pro nás pořád dobrá příležitost.

Marek Zádrapa, jednatel společnosti Soft Cotton:
Zastupujeme na českém, slovenském a polském trhu francouzského výrobce froté programu a italského výrobce nočního prádla. Jde o velmi kvalitní zboží, které prodáváme hlavně prostřednictvím e-shopu přímo koncovým zákazníkům. Na veletrhu jsme poprvé, protože chceme posílit v oblasti B2B a zvýšit prodej do kamenných obchodů.

Eva Kollmanová, jednatelka společnosti Pletex:
Jsme na trhu od roku 1993 a na veletrhu STYL vystavujeme pravidelně dvakrát za rok. Navštěvují nás tady obchodníci, kterým dodáváme. Všem rozesíláme katalogy už předem a někteří přijedou už rovnou s objednávkou, jiní chtějí vidět zboží na živo a vyberou si až na stánku. Ale vždycky tady potkáme i nějaké nové zákazníky. Veletrh je o setkávání a zpětné vazbě, kterou potřebujeme, protože jinak se nedovíme, co se zákazníkům nejvíce líbí a po čem se v obchodech ptají.

Nikolaj Stěpanov, společnost Topshelf, distributor obuvi značky Inkkas:
Zastupujeme novou celosvětovou značku barevné, originální a etické obuvi Inkkas. S prodejem jsme začali letos v zimě přes e-shop, kde se tyto boty moc líbí, ale problémem je, že se přes internet boty prodávají špatně, lidé si je chtějí někde vyzkoušet. Proto jsme se rozhodli poprvé zúčastnit veletrhu a na KABO jsme přijeli navázat kontakty s kamennými prodejnami.

Michaela Verbeek, majitelka butiku Soline:
Na přehlídku Luxury Summer jsme přivezli asi 30 modelů od 20 značek a s výsledkem jsem velmi spokojená. Podobné přehlídky neděláme pravidelně, jde o exkluzivní akci a na veletrhu pro ni bylo správné prostředí i klientela. Líbila se mi atmosféra a hlavně modelkám to moc slušelo, šaty jim sedly a vypadaly na nich opravdu krásně.

Barbora Augustínová, vítězka soutěže o Cenu Nadace Jana Pivečky v kategorii Professional View:
Na veletrhu KABO mě zajímají hlavně české výrobky, které u nás v obchodech nejsou moc vidět, takže jsem zvědavá, jaké české firmy tady najdu. Je škoda, že se některé firmy v našem oboru zavírají před světem, ale doba myslím spěje k tomu, že lidé budou chtít kvalitnější výrobky a budou ochotní za kvalitu, ruční práci a originalitu zaplatit. Třeba ruční výroba obuvi je dnes znovu vyhledávaná. Určitě je dobře, že u nás obuvnický veletrh existuje, a také soutěže designérů obuvi jsou velmi důležité a mělo by se do nich zapojit více lidí.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště