Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

KABO
24.-26.8. 2014

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL
24.-26.8. 2014

Mezinárodní veletrh módy

STYL-KABO srpen 2014 v číslech

 

V průběhu veletrhů STYL a KABO se na pokladnách zaregistrovalo 609 zahraničních návštěvníků z 23 zemí, a to především ze Slovenska, Polska, Maďarska a Rakouska. Jednotliví zájemci přijeli také ze vzdálených zemí jako Brazílie, Ruska, Finska nebo Izraele. V Press centru se v průběhu veletrhů akreditovalo 67 zástupců médií z České republiky, Slovenska a Maďarska. Mediálními partnery byly: Maxifashion, Móda Revue, Módní prádlo, Obuv a kůže.cz, Svět textilu & obuvi a TV MeToo.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
297 (STYL: 196, KABO: 101)
Počet zúčastněných zemí 17
Celkový výstavní prostor v m2 7 713 (STYL: 4 932, KABO: 2 781)
Počet návštěvníků 5 536
Počet akreditovaných novinářů 67

 

Řekli o veletrzích

Jiří Kuliš, generální ředitel, Veletrhy Brno, a.s.
Srpnové veletrhy Styl a Kabo ukázaly nejen nové módní trendy, ale hlavně signalizovaly oživení ekonomiky a zvýšení poptávky na módním trhu.

Betty Liu, vedoucí sekce zahraničního marketingu, Tchajwanská textilní federace:
Naše účast je první oficiální prezentací Tchajwanské textilní federace na veletrhu v Brně. Přivezli jsme šest firem reprezentujících tchajwanské výrobce, ať už materiálů pro spodní prádlo, outdoorové oblečení a aktivity či finálních produktů, jako jsou ponožky, šály a rukavice. Prezentujeme Tchaj-wan také jako silnou zemi v oblasti výroby syntetických vláken a druhého největšího producenta nylonu na světě. Iniciovali jsme jednání českých a tchajwanských obchodníků, kteří navštívili náš stánek. Myslíme si, že je to dobrý začátek.

Andrzej Kurowski, zástupce společnosti ROCKS, Polsko:
Na veletrhu představujeme džínovou módu pro dámy od třiceti let. Samotná organizace veletrhu je velmi dobrá, i atmosféra party v první den byla skvělá. Pokud jde o naše obchodní aktivity, myslím si, že jsme dosáhli podobného objemu prodeje jako v únoru nebo loni, ale je to tím, že za námi přišli a objednávali si zákazníci, kteří naše zboží již od minula znají.

Peter Urban, jednatel společnosti URBAN GROUP:
Vystavujeme tu pravidelně jednou ročně a musím říct, že za poslední tři roky se úroveň veletrhu zvýšila. Jsou zde hezčí stánky a kvalitnější prezentace. Na módní přehlídce je velmi dobře udělaná choreografie a modelky jsou hezké, dobře modely prezentují. Oproti minulým rokům se STYL a KABO zvedly.

Hana Mašlíková, modelka, tvář značky RICH & ROYAL:
Veletrh je stále místo, kde lidé mohou najít nové značky a vyberou si, co chtějí. Na STYL a KABO se vždycky vracím ráda. Jezdila jsem do Brna asi pět let po sobě jak na letní, tak zimní veletrhy jako modelka. Byla jsem tzv. prádlařka a velmi ráda na to vzpomínám.

Luděk Kellner, módní návrhář, autor přehlídky Without a Name:
Můj vztah k brněnskému veletrhu je velmi kladný, protože sem jezdím už deset let, v podstatě od střední školy. Vždycky jsem si přál mít tu přehlídku a dnes se mi to podařilo. A jelikož tu ještě pracuji, je to pro mne krásné oživení.

Michaela Salačová, Miss ČR roku 2000, moderátorka a bloggerka:
Na veletrhu jsem se byla podívat na přehlídky a také tu hledám inspiraci pro psaní. Před půl rokem jsme založily s Terezou Suchánkovou blogový projekt www.coolbrnoblog.cz, zaměřený na životní styl ve městě Brně, kam píšeme také články o módě, kosmetice a zajímavých značkách.

Iva Macháčková, jednatelka společnosti Afeli (obchodní zastoupení značky Tamaris):
Před každým veletrhem zvažuji, jestli pro nás má účast smysl, a v průběhu veletrhu si pak řeknu, že ano a půjdeme ještě příště. Letos mám pocit, jako by se trh trochu nastartoval a reorganizoval. Ztrácíme některé zákazníky, kteří neinovovali prodejny, ale získáváme nové a perspektivní.

Zuzana Pražáková, jednatelka společnosti Lanson Praha:
KABO je pro nás obrovskou příležitostí poprvé a v plné kráse prezentovat celou kolekci širokému okruhu našich zákazníků. První dva dny veletrhu byly výborné, hodnota kontrahované obuvi byla o něco vyšší než před rokem. Nálada trhu se trochu zlepšila a diverzifikovala. Získali jsme i několik nových zákazníků a roste hlavně zájem o kolekce střední a vyšší cenové kategorie. Celkově jsme určitě spokojeni.

Martin Vilímek, manažer prodeje společnosti PEGA-VEL:
Na STYL jsme se vrátili před rokem po delší době a zveme sem naše zákazníky, kteří tady díky sekci materiálů najdou více dodavatelů pohromadě. Jsme rozházení po celé republice, ale tady naši nabídku uvidí na jednom místě. Na veletrhu můžeme zákazníkům předvést nejen novinky, ale také kompletní nabídku.

Monika Jeglová, vedoucí obchodu společnosti KARPET:
Veletrhu STYL se účastníme dvakrát ročně. Potkáváme se tady s našimi stálými zákazníky, kteří každý půlrok přicházejí prohlédnout si novou kolekci a objednat, a samozřejmě získáváme i nové zákazníky, protože se otevírají různé nové obchody. Jiných veletrhů se nezúčastňujeme, takže naši zákazníci ani nemají kde jinde naši kolekci vidět. Ne všichni si totiž chtějí objednávat podle katalogu, ale raději si naše zboží osahají a prohlédnou na živo.

Romana Táborská, prodej, společnost VELVETA:
Na STYL jsme se vrátili po 14 letech. Chceme tady oslovit hlavně konfekcionáře, jednak z řad vystavovatelů, ale pozvali jsme k návštěvě našeho stánku a jednáním také další výrobce. Tuzemští odběratelé se dnes vracejí k českým dodavatelům a myslíme si, že veletrh je tím místem, kde se s nimi můžeme potkat. Cítíme, že zájem o tuzemské materiály roste, protože hodně firem chce prodávat vysloveně české produkty.

Roman Zábojník, výhradní zástupce značek Marco Tozzi a Caprice:
Na veletrhu KABO vystavujeme dvakrát ročně už 15 let, protože se tu potkáváme s našimi zákazníky a můžeme jim předvést novou kolekci. Vidíme se s nimi vlastně jen tady. Bohužel ubývá zákazníků ze Slovenska, kde je situaci složitější. Na českém trhu jsme pokles poptávky ani nepocítili, protože máme příznivé cenové relace. Celkově jsme s účastí spokojeni.

Jana Rosíková, dvojnásobná vítězka soutěže o Cenu Nadace Jana Pivečky v kategorii Professional View:
Určitě je moc dobře, že tato soutěž existuje, protože uplatnění v našem oboru je dnes složité a vítězství v této soutěži znamená velkou motivaci. Na veletrh KABO  jezdívám pravidelně, a když se mi to nepodaří, alespoň sleduji webové stránky. Dění v obuvnictví mě samozřejmě zajímá, potřebuji se v tomto prostředí orientovat a brněnský veletrh je pro mě jako začínajícího designera důležitý.

45. mezinárodní veletrhy módy a obuvi STYL a KABO se uskuteční v termínu od 21. do 23. února 2015.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště