Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
18.-20.8. 2013

Mezinárodní veletrh módy

KABO
18.-20.8. 2013

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

Řekli o nás

 

J. E. Emeria Siregar, velvyslankyně Indonésie:
Jsme velice hrdí, že můžeme českému publiku představit kvalitní indonéský textil spolu se špičkovou módní tvorbou Dian Pelangi, mladé a talentované módní návrhářky. V České republice najdeme obchody s indonéskou módou a textilem, ale potenciál je mnohem větší. Současné česko-indonéské vztahy jsou na velmi dobré úrovni a zejména v posledních třech, čtyřech letech se rychle rozvíjejí v různých odvětvích.

Dian Pelangi, módní návrhářka, Indonésie:
Je to moje první návštěva v Brně a jsem velmi ráda za toto pozvání. Vytvořila jsem kolekci speciálně pro evropský trh a tuto show. Modely pro Evropu se odlišují barevností, používanými materiály, ale přizpůsobila jsem je i výšce modelek. Spolupráce s organizátory v Brně byla velmi dobrá a veletrh je příležitostí pro navázání obchodních kontaktů v této části Evropy.

David Burian, vedoucí prodeje, společnost Pleas:
Zvětšili jsme náš stánek o 50 procent a z tohoto důvodu jsme měli také o 50 větší očekávání, která byla naplněna. Naše zboží se líbilo a přišlo k nám hodně lidí i přes to, že situaci zkomplikovalo velmi teplé počasí a uzavření dálnice D1.

Martin Kárych, předseda představenstva, společnost Altra:
Troufám si říct, že se na veletrh podařilo dostat portfolio firem schopných nabídnout výrobcům ucelenější nabídku zboží, které potřebují pro svou výrobu. Přál bych si, aby tento veletrh měl do budoucna i jistou vzdělávací a kultivační funkci v našem oboru, aby byl větším tržištěm informací, zkušeností a nabízel materiály v takovém rozsahu, který bude zajímavý pro návrháře, modeláře i kreativce. Ti všichni by pak měli důvod sem přijet, aby si tady svůj výrobek postavili a z hlavy ho přenesli na papír, do počítače a následně až k obchodníkům.

Iva Macháčková, jednatelka, Tamaris
Na veletrhu představujeme novou kolekci, kdy u většiny modelů využíváme naši novou technologii Touch it. Máme na ni dobrou odezvu a udělali jsme spoustu objednávek především s malými zákazníky, takže jsme na podobných číslech jako před rokem. Už delší dobu také poskytujeme obuv pro přehlídky, což vnímáme jako úspěšnou prezentaci cílenou pro konečné spotřebitele.

Zuzana Kašparová, prodej, společnost Tylex Letovice:
Vystavovali jsme tady již v únoru a tentokrát ve společné sekci s dalšími dodavateli materiálů. Do budoucna by bylo dobré dodavatele pro výrobce prádla a konfekce ještě více koncentrovat, tak aby odborný návštěvník viděl komplexní nabídku a na jednom místě našel vše, co potřebuje k ušití svého produktu. Letos je účastníků sekce materiálů ještě málo, ale do budoucna chceme přesvědčit i další a věříme, že se přidají. Nějaké kontakty jsme i tak navázali a ukázat, co vyrábíme, je vždycky přínosem.

David Sklenář, marketing a export, společnost STAP:
Léta jsme tu nevystavovali a české zákazníky jsme tak trochu šidili, proto jsme se domluvili s dalšími dodavateli materiálů a rozhodli se ukázat, že český textil ještě žije. Budeme v tom pokračovat i příští srpen a pokusíme se tuto sekci dále rozšířit. Chceme oslovit další nám podobné firmy a vytvořit třeba i trendové fórum, tak aby naše nabídka oslovila co nejvíc potenciálních klientů.

Martina Krotková, společnost Odvarka bijoux:
Jsme tady ve společném stánku s ostatními Jablonečáky. Brno je pro nás ve znamení milých setkávání. Jezdí sem především naši zákazníci z Moravy, aby se podívali se na novinky, které jim vždycky vypíchneme, včetně těch, které jsme měli možnost představit v červenci  v trendové sekci na pařížském veletrhu módy a doplňků Eclat de Mode Bijorhca. Protože jsme z Liberce, několikrát za rok jezdíme za našimi zákazníky na služební výjezdy, ale tady v Brně máme vždycky na jednom místě nejvíce zboží, které si naši zákazníci mohou fyzicky prohlédnout.

Kateřina Hanko Pletichová, majitelka společnosti Lovemusic a organizátorka Fresh Fashion zóny:
Jsme velmi spokojená jak s Fresh fashion zónou, tak s tím, jak se daří nám jako Lovemusic. Připadá mi, že alternativní móda na tento veletrh vyloženě patří. Reakce na stánek i naši módní přehlídku máme veskrze pozitivní, chodí k nám hodně lidí a jsou nadšení. Z pohledu marketingu to má určitě smysl a odvážíme si i objednávky, sice menší, ale zase jich máme víc. Ostatním značkám z trhů nezávislé módy mohu účast na veletrhu STYL doporučit, určitě je dobré si ji vyzkoušet.

Drahomíra Gřešová, jednatelka společnosti PEGRES obuv:
Na veletrhu KABO jsme pravidelně. Tentokrát jsem měla trochu strach, jestli zákazníci přijedou, protože majitelé kamenných prodejen to dnes nemají snadné. Ale obavy se nenaplnily a neděle byla velmi úspěšná. Mohu říci, že posun termínu veletrhu do víkendu bylo opravdu velmi šťastné řešení – u zákazníků je tento den velmi oblíbený, protože nemusejí zavírat prodejny. S účastí jsme opět spokojeni.

Mária Igazová, asistentka prodeje, značka Gabor:
Zastupujeme značku Gabor v České republice a na Slovensku. Letošní veletrh byl pro nás úspěšný, přišlo hodně zákazníků, stálých i nových, kolekce se líbila a máme hodně objednávek. Těšíme se na další KABO.

Lukáš Vokoun, člen představenstva, společnost Natur komfort:
Jsme výrobci zdravotní obuvi a pro letošní rok jsme si připravili novou kolekci dětských bačkůrek s motivy známé dětské pohádkové postavičky Krtečka. Zájem o naše zboží na veletrhu je dobrý a novinka se líbí. Veletrh standardně naplňuje naše očekávání a pomáhá nám s uvedením nového zboží na trh. Zaznamenali jsme rozdíl v tom, že děláme více drobných obchodů, ale přínos z hlediska objednávek a obratu je srovnatelný s minulými ročníky.

Radka Legerská, PR manažerka, společnost Dara bags:
Jezdíme na trhy alternativní módy, ale chtěli jsme zkusit něco jiného a KABO je náš první veletrh. Přijeli jsme sem s cílem oslovit novou skupinu zákazníků – třeba menší značky, kterým bychom dodávali kabelky. Butiky, které chtějí mít v sortimentu něco jiného a originálního. Potvrdilo se, že naše nabídka zaujme, a hlavním úkolem pak je přesvědčit odběratele o její prodejnosti. My už víme, že lidé tyto tašky opravdu chtějí, některé ani nestačíme šít. Navázali jsme tady kontakty a věříme, že se to pozvolna projeví i obchodně.

Mohlo by vás zajímat

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Facebook

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště