Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
21.-23.8. 2011

Mezinárodní veletrh módy

KABO
21.-23.8. 2011

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

Péče o obuv se vyplatí…

… a je pořád snadnější. Stačí jen vybrat si ze stále širší škály výrobků, obětovat chvíli času a tato investice se uživateli bohatě vrátí, protože významně prodlouží životnost oblíbeného páru a zvýší jeho estetickou hodnotu. O novinkách v ošetřování a údržbě obuvi a kožené galanterie na veletržním semináři přednášeli dodavatelé značek Woly, Collonil a Solitaire.


Na trhu se dnes prosazují zejména výrobky s univerzálním zaměřením, které zákazník využije u obuvi z různých materiálů a zároveň mají kombinovaný účinek, například současně ošetřují a impregnují. Na druhé straně se rozšiřuje také sortiment prostředků se speciálním určením – třeba k roztažení obuvi nebo pro údržbu módní perleťové a metalizované usně. „Méně se ví také o nabídce barevných krémů, jejichž škála je dnes velmi široká a v zahraničí se používají daleko častěji u nás. Barevný krém přitom dokáže renovovat okopanou obuv tak dokonale, že vypadá téměř jako nová,“ popisuje Milan Borský ze společnosti Proteching B, která dodává přípravky značky Woly. Barevné krémy se podle něj používají již ve výrobě k retušování barevných odchylek způsobených vadami usně. Podobně jako obuv lze renovovat i kabelku, pouze je třeba zvolit speciální krém s nízkou stíratelností a vysokým obsahem pigmentu.

S novým způsobem impregnace na semináři seznámil Vladimír Jindřich ze společnosti Gemini plus, která na českém trhu zastupuje značku Collonil s delší než stoletou tradicí. Jde o nanotechnologii, která působí pouze na povrchu, ale je účinnější než klasický způsob.Obuv impregnovaná krémem s nanočásticemi je chráněna nejen před vodou, ale i před olejem.

K aktuálním trendům patří také důraz na ekologii. Collonil přichází na trh s novou řadou Organics založenou na přírodních materiálech – bambusových extraktech a olivovém oleji. Zároveň nahrazuje plynem poháněné spreje ekologičtějšími mechanickými rozprašovači. Stejným směrem se vydává rovněž značka Solitaire, která sází na krémy se včelím a ovocným voskem neobsahujícím chemická rozpouštědla.

STYL-KABO 2011/08

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Mohlo by vás zajímat

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště