Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
21.-23.8. 2011

Mezinárodní veletrh módy

KABO
21.-23.8. 2011

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

Řekli na veletrzích

Jiří Kohoutek, prezident Asociace textilního, oděvního a kožedělného průmyslu ATOK:
Odhad ekonomického vývoje za první polovinu roku 2011 je ve srovnání s loňskem optimističtější. Tržby textilního průmyslu meziročně vzrostly téměř o 18 procent a takový výsledek jsme tu neměli za posledních deset let. Nechceme však předčasně podléhat euforii, další vývoj bude hodně záviset na tom, jak se bude vyvíjet situace na německém trhu.

Marcel Holubec, designer, účastník projektu TOP DESIGNER STARS – MEN!:
Nápadu představit samostatně pět mužských tvůrců jsem byl od počátku nakloněn. Když mne společnost Veletrhy Brno oslovila, dlouho jsem neváhal a pustil se do nové kolekce. Pro mne je to i jistá nostalgie. Vyhrál jsem tu Top Styl Designera až na třetí pokus a mám na tuto soutěž pěkné vzpomínky.

Zdeňka Šmejkalová, obchodní manažerka společnosti AVIKO TIME, Praha:
V Brně prezentujeme německou značku FRIEDRICH Lederwaren, kterou již dlouhou dobu dovážíme do České republiky. Jde především o šperkovnice, kazety na hodinky, manikúry a  kazety na brýle. Na veletrhu KABO jsme poprvé a především proto, že výrobce rozšířil sortiment o různé typy tašek pro volný čas, takže oslovujeme novou klientelu, jejímž oborem jsou kabelky a obuv. Největší zájem byl o originální tašky Be Happy a školní program s batůžky pro malé děti. Prostředí je zde příjemné, celkově jsme spokojeni.

Petra Uhlmann, německá společnost PINU Handels GmbH, zástupce australské značky Blundstone:
Je to naše první účast na veletrhu v Brně a tím i zajímavá možnost vidět, jak funguje zdejší trh ve srovnání s ostatními evropskými zeměmi. Veškerý čas na stánku  jsme strávili představováním našich produktů a komunikací se zákazníky, z nichž většinu tvořili čeští a zhruba ze čtvrtiny slovenští obchodníci. Jsme zaměřeni hlavně na retailový prodej, takže nás překvapilo, že mnozí návštěvníci naši  značku znali, někteří i ve spojení s outdoorovým segmentem.

Michaela Möllerová, vedoucí výroby společnosti LIGLASS, a. s.:
Veletrh považujeme z našeho pohledu za úspěšný, a to z hlediska získání nových kontaktů i obchodních příležitostí. Vidíme oživení zájmu o českou bižuterii, i když víme, že se jedná o běh na dlouhou trať. Většinu návštěvníků na našem stánku tvořili čeští spotřebitelé a obchodníci a je pro nás pozitivním zjištěním, že český klient rozlišuje kvalitu mezi domácími výrobky a dovozovým zbožím z východu.

Iveta Lužná, vedoucí obchodního oddělení firmy MODĚVA, oděvní družstvo Konice:
Jsme exportéři a převážnou část produkce dodáváme do zahraničí, ale snažíme se neztratit ani z českého trhu. To je hlavní důvod naší účasti na veletrhu v Brně, kam jezdíme pravidelně už mnoho let. Během neděle a pondělí jsme na stánku měli hodně zákazníků, což nás potěšilo, i když objednávky nejsou tak vysoké jako v minulých letech. Zákazníci jsou opatrnější a nejdříve zkoušejí,  co se jim osvědčí.

Jiří Bartoň, majitel firmy Brandit.cz:
STYL sledujeme asi dvanáct let, jezdili jsme sem s určitými přestávkami a letos jsme se rozhodli vystavovat, protože představujeme novou značku na českém trhu. Vedle expozice jsme se účastnili také módní přehlídky, s jejíž úrovní jsme byli velmi spokojeni. 

STYL-KABO 2011/08

Fresh Fashion

Vybíráme z firem STYL

 

Vybíráme z firem KABO

 

Mohlo by vás zajímat

Fotogalerie - STYL

Fotogalerie - KABO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště