Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

PRODÍTĚ
6.-9.3. 2014

Veletrh potřeb pro dítě

PRODÍTĚ 2014 v číslech

 

Počet vystavovatelů 86
Celková výstavní plocha v m2 5 058 m2
Celkový počet návštěvníků 22 373*

* společná návštěvnost výstavy RYBAŘENÍ a veletrhu PRODÍTĚ


Tradiční veletrh PRODÍTĚ představil komplexní přehlídku kočárků, autosedaček, textilu, hraček a dalších potřeb pro děti i maminky na českém a slovenském trhu. K vidění byl nejenom běžný sortiment, ale i novinky pro nadcházející sezonu, které teprve míří na prodejní pulty.

Nabídku vystavovatelů doplnilo bezplatné odborné poradenství a lákavý doprovodný program pro malé i větší návštěvníky. Za všechny akce můžeme jmenovat třeba magické vystoupení Pavla Kožíška a Hanky Mašlíkové, tankovou bitvu Ardeny 1944, nebo Veselou pouť s hosty JŮ a HELE.

Letos nově bylo součástí také Disney kino, které každý den přineslo mnoho krásných pohádek. Děti si mohli vyzkoušet také oblíbený herní systém Disney Infinity, soutěže pro děti proběhly se společností Zapf Creation o mnoho krásných hraček. V doprovodném programu se prezentovaly také volnočasové aktivity, vzdělávání nebo výživa dětí i maminek.


Řekli o veletrhu PRODÍTĚ

Ivana Fialová, Baby Direct s.r.o.:
Firma byla s účastí na veletrhu naprosto spokojena, neboť nás navštívilo značné množství zákazníků. Úroveň veletrhu oproti minulým letům celkově roste, bylo také pěkné uspořádání expozic. Představili jsme novou sedačku od firmy Rőmer, která bude v prodeji už za dva měsíce. I o tuto novinku byl značný zájem z řad zákazníků. Jde o sedačku se světelnou signalizací, maminka či otec ví, že když se rozsvítí červené světlo, musí auto zastavit a dítě znovu lépe připoutat. Teprve potom dostane signalizaci zeleným světlem, že je vše v pořádku. Půjde o jedinou sedačku na českém trhu s touto signalizací. O tuto novinku byl na veletrhu značný zájem.

Zuzana Recmanová, Emitex:
Jako každý rok jsme na veletrhu představili novinky. Patříme k výrobním firmám, výrobky distribuujeme přímo do obchodní sítě.  Pouze na veletrhu lze koupit naše zboží přímo od nás, a to za výhodnou cenu. Především maminky vyhledávají v Brně tuto příležitost, neboť zde jsou k dostání i nejžhavější novinky. Brno je pro nás velmi důležitý veletrh, neboť obchodníci už jsou naučeni jezdit do naší expozice. Vynikající je také zázemí na veletrhu, jeho pracovníci nám plní jakákoliv přání. Letos jsme představili fusak nové generace, který plní pět funkcí a dá se různě variovat. Zájem byl také o redukční a fixační vložku do kočárků a autosedaček ze speciálního 3D materiálu.

Radek Stoczek, Euro-Trade:
Na veletrh do Brna jsme se vrátili po třech letech, letos nás navštívilo dost koncových zákazníků. Veletrh nám posloužil k představení novinek, zejména kočárků od firem z USA. Šlo o novou kolekci, která přitahovala do expozice návštěvníky. Zájem byl o houpačky pro kojence do devíti měsíců, které nejsou příliš dostupné na našem trhu. Zabýváme se prodejem  kočárků, autosedaček, povlečení do postýlek, houpaček, jídelních židliček, cestovních postýlek ale i různých hraček apod.

Eva Němcová, Farmers:
Na tento veletrh do Brna jezdíme už pět let a se svou účastí jsme vždy spokojeni. Navštívila nás řada koncových zákazníků, překvapilo mne, že přicházeli do expozice téměř s jasným cílem, co chtějí koupit. Pro firmu se veletrh vydařil, jsme spokojeni také s jeho úrovní. Navíc je tu perfektní zázemí. Naše Kyjovská firma nabízí dětské oblečení, které je vyrobeno z kvalitních materiálů. Dětské oblečení odpovídá novinkám na trhu a módním trendům, představuje originální značkové oblečení a nadchne i náročnější zákazníky. K oblíbeným v naší nabídce patří tzv. rostoucí oblečení pro děti, které vydrží díky důmyslným střihům i přes tři velikosti. Jsou to oboustanné mikiny nebo rostoucí kalhoty. Stále více žádané je BIO oblečení zejména pro děti s citlivou pokožkou.

Ing. Lubomír Fiedler:
O naše produkty byl na výstavišti zájem velký, zejména se návštěvníkům líbila kolekce nového maďarského nábytku Factum. Ta měla v Brně premiéru, testovali jsme zájem o toto zboží. Musím říci, že předčil naše očekávání. Další novinkou byl elektronický odstraňovač hlenu pro novorozence, což je velmi užitečné zařízení, neboť odpadá případné píchání uší. Jde o šetrné zařízení a je téměř nehlučné, dítě nemá strach. Navíc je zhotoveno jako hračka v podobě slona a je přenosné. Lze je tedy použít i mimo domov. Velký zájem byl i o naše další standardní produkty. Firma byla se svou účastí na veletrhu velmi spokojena.

Ivo Špuk:
Veletrh jsme využili k prezentaci pěti novinek. Už sedm let se zabýváme velkoobchodní činností a dovozem sortimentu pro děti. Zastupujeme nyní v České a Slovenské republice výrobce značek  BEBETTO, ADAMEX a QUATRO. Od firmy BEBETO jsme představili tři nové kočárky – sourozenecký pro dvojčata, dále kočárek s novým designem Silvia a kočárek Flavio. Také jsme prezentovali nový kočárek od ADAMEX, který je odpružený a dále speciální sportovní kočárky například s brzdou na rukojeti apod. Právě tyto výrobky přitahovaly do naší expozice řadu zájemců.

Kamil Bojanovský, KENYO, spol. s r.o.:
Veletrhu se účastníme pravidelně a do Brna vždy rádi přijedeme, neboť je pro naši firmu jedničkou pro prezentaci našich značek. Do Brna se rádi vracíme, jezdí za námi prakticky všichni obchodní zástupci z České republiky i ze Slovenska. Jsme velmi spokojeni, co jsme si od Brna slibovali, to se nám podařilo a budeme rádi, pokud bude veletrh v tomto duchu pokračovat. Když srovnám obdobné akce v Polsku, v Praze, Bratislavě apod. žádná nedosahuje takové úrovně jako Brno. Dnešní ročník nás opět nezklamal, finance zde vynaložené se nám vždy vyplatí. Na českém a slovenském trhu zastupujeme evropské výrobce kojeneckého a dětského zboží.

Petr Weselý, KES:
Letos jsme představili v Brně nový produkt značky BOB. Jde o sportovní kočárky, které jako jediné ve světě mají homologaci na jízdu na kolečkových bruslích. Na výstavišti jsme vstoupili s touto značkou do podvědomí zákazníků, kterých se na naši novinku přišlo podívat značné množství. Jsme jediným autorizovaným dovozcem sportovních běhacích kočárků BOB, které jsou ideální pro pohodlnou jízdu ve městě i v terénu. Částečně se nám také v Brně podařilo najít nové distributory nejen pro tyto kočárky. Firma byla se svou účastí na této akci spokojena.

Lada Vyvialová, majitelka stejnojmenné firmy:
Nabídka jednotlivých vystavovatelů a jejich prezentace byla na velmi vysoké úrovni. Potěšilo mne, že vedle koncových zákazníků za námi přišli zástupci z velkoobchodní sítě. Je dobře, že jde částečně i o kontraktační akci, což je pro mne velkým přínosem. Pro firmu je tento veletrh jedinečný tím, že zde můžeme představit naši módu pro těhotné a kojící ženy. Byli jsme tu spokojeni, příští rok přijedeme zase.

Kateřina Borunská, MAMAJA group s.r.o.:
Návštěvnost veletrhu byla dobrá, navštívili nás také obchodní zástupci, byli jsme se svou účastí v Brně spokojeni. Představili jsme řadu novinek, návštěvníci si mohli mimo jiné vyzkoušet ergonomické nosítko Manduca a Caboo a zeptat se na vše ohledně nošení dětí. Zájem byl také o žhavé novinky Ella´s House a Pop-in, tedy o látkové pleny. V Brně jsme se přesvědčili, že stoupá jejich oblíbenost. Prezentovali jsme také plavky a ochranné oblečky pro děti, které slouží při krmení a malování apod.

Blanka Nováková, PATRON Bohemia a.s.:
Počasí vyšlo, což se zřejmě odrazilo i na návštěvnosti, která byla opravdu dobrá. Tuto akci už nebereme pouze jako prodejní, ale snažíme se v Brně prezentovat i nové produkty. Firma si účastí na tomto veletrhu drží image, a proto tu nesmí chybět. Letos jsme představili nový komponentní systém podvozků kočárků a sedaček, které se dají různě kombinovat. Jde o širokou nabídku skládaček, každý si může vybrat dle svých potřeb a představ.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

Souběžně také

Svět ženy
23.-26.3. 2017


RYBAŘENÍ
23.-26.3. 2017

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště