Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

PRODÍTĚ
8.-11.3. 2012

Mezinárodní veletrh potřeb pro dítě

Jarní výstaviště přilákalo pestrou nabídkou 75 tisíc návštěvníků

 

Tradiční jarní veletrhy PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ oslovily především rodiny s dětmi, rybáře, modeláře a odborníky z těchto oborů. Stejně jako před rokem je doplnil tematicky navazující veletrh jiného pořadatele ITEA Brno s nabídkou hraček a her. Úplnou novinkou byl veletrh osobních financí PENíZE a souběžně se uskutečnil také veletrh MOTOSALON. Během čtyř dnů prošlo branami brněnského výstaviště přibližně 75 tisíc návštěvníků, kteří si mohli prohlédnout expozice všech konaných veletrhů. Ve srovnání s posledním ročníkem mezi nimi výrazně přibylo zahraničních odborníků. V prvních třech dnech se na pokladnách zaregistrovalo 479 zahraničních návštěvníků veletrhu PRODÍTĚ a výstavy RYBAŘENÍ ze Slovenska, Maďarska a Polska.

Devátý veletrh PRODÍTĚ se konal na ploše 4.521 m2 a představil nabídku vystavovatelů ze čtyř zemí. Šlo o nejširší přehlídku kočárků, autosedaček, textilu a dalších potřeb pro děti na českém a slovenském trhu. Mezi exponáty nechyběly atraktivní novinky, které teprve míří do obchodní sítě. První den patřil hlavně odborníkům a kontraktačním jednáním a vůbec nejvyšší návštěvnost byla v sobotu, kdy v hojném počtu dorazily mladé rodiny.
Velký úspěch měla modelářská  prezentace „Modely v pohybu“, která vyvrcholila sobotní tankovou a leteckou „Bitvou o Midway“ s pyrotechnickými a zvukovými efekty.
Součástí veletrhu byl doprovodný program Dětský svět s vystoupeními, karnevalem a atrakcemi pro malé návštěvníky. Mimo jiné zde vystoupila Zora Jandová a Divadlo Evy Hruškové a Jana Přeučila. V pátek se uskutečnila Školkiáda 2012 s WALKODILE, která formou zábavné soutěže představila bezpečnostní chodítko pro předškolní děti.

Třináctá prodejní výstava RYBAŘENÍ kompletně obsadila pavilon F a na ploše 4.026 m2 soustředila nabídku výrobců a dodavatelů rybářských potřeb ze čtyř zemí. Nově koncipovaný doprovodný program oslovil nejen tradiční návštěvníky, ale také potenciální nové rybáře  včetně nejmladší generace. Vedle tradičních doprovodných výstav a přednášek se uskutečnily zcela nové akce jako soutěže v lámání prutů nebo dětský karneval s vodní tematikou. Rybáři se mohli setkat také se známými osobnostmi jako hercem Zdeňkem Junákem nebo protagonistou veleúspěšných pořadů o rybách Jakubem Vágnerem. Velký úspěch měl také gurmánský koutek s přípravou rybích specialit a ukázkami vykosťování a filetování. Každý den se v pavilonu soutěžilo a atraktivní ceny věnované vystavovateli.
Podruhé se na výstavě RYBAŘENÍ hlasovalo o nejlepší exponát. Nejvíce hlasů a titul TOP exponát výstavy RYBAŘENÍ 2012 získal kaprový speciál Century C2, který vystavuje společnost Sportcarp Vápeník a Šaravec. Druhé místo v internetovém hlasování patří zakázkově vyráběnému prutu Harrison – LK Baits a třetí nejvyšší počet hlasů obdrželo ostře kořeněné rybí boilie Spiceman společnosti Mikbaits. V nové soutěži o nejatraktivnější expozici zvítězila společnost Sportcarp Vápeník a Šaravec.


Řekli o veletrhu PRODÍTĚ

Daniela Rovenská, regionální zástupce společnosti CORD BLOOD CENTER:
Na veletrhu PRODÍTĚ jsme už podruhé a smyslem naší prezentace je oslovit maminky, aby věděly o možnosti odběru pupečníkové krve. Na našem stánku se zastavují těhotné, ale i rodiče, kteří už mají dítě a plánují druhé. Minulý rok si zde řada maminek vzala informační materiály a později se u nás zaregistrovala, takže naše účast byla velmi úspěšná.

Radim Solnický, jednatel společnosti ANDYS:
Na veletrhu PRODÍTĚ vystavujeme už pátým rokem, protože chceme představit maminkám náš sortiment a také novinky, které v obchodech zatím ještě nenajdou. Přicházejí sem i maminky, které naši nabídku zatím neznají nebo ji znají jen přes internet, ale tady si ji mohou přímo osahat a vyzkoušet. A samozřejmě tady jednáme i s obchodníky, kteří na tento veletrh přijíždějí hlavně z Moravy a ze Slovenska. Cílem je získání nových obchodních partnerů a rozšíření prodejní sítě tak, aby se naše zboží dostalo k co nejvíce maminkám.

Damian Malaczyňski, jednatel společnosti DD-VIP-ENTERPRISSE s. r. o.
V Brně vystavujeme poprvé a představujeme tady novinku – želé do koupele Gelli Baff, které je na českém trhu teprve od loňského srpna. Proto s ní chceme seznámit rodiče i děti, které většinou velmi zaujme. Je vidět, že zájem návštěvníků je den ode dne větší. Na veletrhu jsme i proto, abychom navázali nové obchodní kontakty, což se podařilo.

David Forgáč, manažer společnosti SPRINGFREE pro ČR a střední Evropu:
Vystavujeme tady nejbezpečnější trampolíny na světě. Protože jde o relativně nový a drahý produkt, je potřeba, aby ho lidé viděli na vlastní oči a pochopili, v čem je jeho cena. Na veletrhu PRODÍTĚ oslovujeme hlavně klientelu z Moravy, návštěvníci si tady naše trampolíny prohlédnou a mohou si je i vyzkoušet. Smysl to rozhodně má, protože po loňské prezentaci nás kontaktovala řada lidí, kteří si naše trampolíny vyzkoušeli právě tady na veletrhu.

Jan Veit, majitel společnosti Jan Veit – SPORT:
Na veletrhu PRODÍTĚ vystavujeme už popáté. Máme stálý sortiment dětských a plaveckých brýlí, o který je už několik let zájem. Kontaktujeme tady obchodníky, protože dodáváme nejen do očních optik, ale i do obchodů s dětským zbožím. A protože tento veletrh je prodejní,  zároveň cílíme i na konečné zákazníky. Daří se nám tady a s účastí jsme spokojeni.


Řekli o výstavě RYBAŘENÍ

Lukáš Krása, majitel společnosti LK Baits:
Na RYBAŘENÍ každý rok přivážíme novinky pro další sezonu, především naše vlastní zakázkově vyráběné pruty a nástrahy na kapry, ale i další zboží, které distribuujeme na český trh. Ale to vůbec nejdůležitější pro nás je, abychom se zde potkali s našimi věrnými zákazníky, kteří do Brna jezdí hlavně z Moravy a ze Slovenska.

Zdeněk Vaněk, majitel společnosti RYBOLOV s. r. o.:
Vystavujeme tady každý rok, protože se velmi rádi prezentujeme našim zákazníkům. Ale jsme velkoobchod a raději bychom prodávali obchodům než koncovým klientům, jenže na obchodníky tady nemáme moc času. Účast pro nás má především prezentační smysl, je potřeba tady být a zviditelnit značky, které prodáváme. Výstava podle nás zasahuje tu správnou skupinu lidí. Za ty roky už návštěvníci vědí, že v tuto dobu RYBAŘENÍ probíhá a mohou zde vidět to, co nikde jinde takto pohromadě.

Václav Freylich, generální ředitel společnosti FISH-PRO s. r. o. - značka MIVARDI:
Na RYBAŘENÍ vystavujeme každý rok a s tím, jak postupně budujeme sortiment naší značky, rozšiřujeme také expozici. Myslím si, že jsme tady spokojeni my i naší zákazníci. Jsme asi největší českou firmou v rybařině a naše nabídka je tak široká, že potřebujeme aspoň jednou za rok ukázat zákazníkům kompletní sortiment. A samozřejmě tu i prodáváme, protože RYBAŘENÍ je prodejní výstava. O návštěvníky nouzi nemíváme a nemáme ji ani letos.

Jakub Vágner, rybář:
Kde jinde se rybáři mají setkávat, než v Brně na výstavě RYBAŘENÍ, která je velká i v evropském měřítku. Pro mě je to nádherná příležitost setkat se s rybáři v takto velkém počtu. Rybaření se za poslední roky strašně moc zmodernizovala, technika jde neuvěřitelně rychle dopředu, takže na této výstavě můžeme vidět mnoho věcí, které naši rybolovnou techniku mohou zlepšit.

Příští ročník veletrhu PRODÍTĚ a výstavy RYBAŘENÍ se uskuteční 7. – 10. března 2013.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště