Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Jak uspět na veletrhu

Veletrh je ideální komunikační nástroj, pokud jej firmy dokážou efektivně využít. Kompletní dokument je k dispozici ke stažení ve formátu PDF.

 


Nejdůležitější je příprava

Specialista na reklamu Martin Charvát v rozhovoru říká, že pro úspěch vystavovatele na veletrhu je nejdůležitější důkladná příprava. Jasně si říct, co chce říct a komu to chce vlastně sdělovat.

strana II

Veletržní success story

Lidé z firmy Speciální Medicínská Technologie objíždějí zahraniční veletrhy už řadu let. Během té doby se naučili, které zboží se vyplatí vzít s sebou a jak se mají zaměstnanci na stánku chovat.

strana III 

Co zaujme novináře

Redaktoři Hospodářských novin a zpravodajského portálu IHNED.cz vysvětlují, proč je některé stánky na veletrzích zaujmou na „první
dobrou", a proč jiné míjejí bez povšimnutí.

strana IV

Veletrhy míří mimo starý kontinent

Pořádat veletrhy v Evropě podle obchodního šéfa Frankfurtských veletrhů Detlefa Brauna k úspěchu nestačí. Frankfurt organizuje
již více veletrhů v zahraničí než doma v Německu.

strana V

Svět veletrhů je pestrý

Kdy, kam a proč. Žádný výběr není spravedlivý. Nabízíme mix významných, lákavých a někdy snad i trochu exotických veletrhů.

strana VI

 

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště