Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

PRINTexpo
25.-28.2. 2014

Mezinárodní veletrh technologií pro tisk, signmaking a signage

 

  • Mezinárodní veletrhy SALIMA, MBK, INTECO, VINEX opět ukázaly nejnovější trendy v jednotlivých oborech.
  • EMBAX a PRINTexpo – mezinárodní veletrhy pro obal a tisk – se konaly opět společně s mezinárodními potravinářskými veletrhy.
  • Synergie veletrhů pokryla celou potravinářskou výrobu, odbyt a prodej.
  • Na 18 534 m2 výstavní plochy se představilo celkem 874 vystavovatelů a zastoupených firem, reprezentujících 1314 značek.
  • Zahraniční vystavovatelé a zastoupené firmy z 26 zemí tvořily 49,1 %
  • Veletrhy poprvé organizovány současně pro B2B i B2C, vč. ochutnávek, testovacího prodeje a moderní gastronomie
  • Expozice shlédlo 28 196 návštěvníků z 39 zemí
  • Presentace potravin s prémiovým značením kvality ČR i Evropské unie
  • V PressCentru se akreditovalo 171 zástupců médií z ČR a zahraničí

Závěrečná zpráva ke stažení:


 

Řekli o veletrzích

Marian Jurečka, ministr zemědělství ČR:
SALIMA je důležitý a tradiční veletrh, který dává prostor nejen pro prezentaci výrobců jak technologií, tak kvalitních potravin ze středoevropského prostoru, ale také pro debaty o budoucnosti zemědělství a potravinářství České republiky i Evropské unie. Přeji všem vystavovatelům, aby se naplnila jejich očekávání, aby se jim dařilo rozvíjet obchodní spolupráci, navazovat nové kontakty a dobře prezentovat své výrobky.

Krystyna Gurbiel, náměstkyně ministra zemědělství a rozvoje venkova Polské republiky:
Jménem ministra zemědělství Stanislava Kalemby děkuji českému ministerstvu zemědělství a ředitelství společnosti Veletrhy Brno za přizvání Polska jako partnerské země veletrhu SALIMA. Česká republika je jedním z našich největších partnerů v obchodní výměně zemědělských a potravinářských výrobků a veletrh SALIMA patří k nejdůležitějším v regionu, proto máme z této účasti velkou radost. Nejlepším důkazem, jak významný je tento veletrh pro Polskou republiku, je naše bohatá účast.

Miroslav Toman, prezident Potravinářské komory ČR:
Jsem velmi rád, že se tato výstava po celou dobu čtyřiceti let své existence udržela a věřím, že i nadále bude pokračovat tento úspěšný trend. Současně věřím, že se bude dařit i českému potravinářskému průmyslu a zároveň českému zemědělství. Jsem velmi rád, že čeští výrobci tomuto veletrhu zachovávají věrnost a že se i naši spotřebitelé pomalu vracejí k českým potravinám, protože tento zdravý nacionalismus je podle mě potřeba. Přeji všem vystavovatelům, aby se jim dařilo nejen zde na výstavě, ale i ve výrobě.

Katalin Horvát, projektová manažerka Zemědělského marketingového centra, Maďarsko:
Zemědělské marketingové centrum, které je součástí společnosti Maďarská turistika a pomáhá propagovat maďarské zemědělské a potravinářské výrobky na zahraničních trzích, přivezlo letos do Brna sedm společností z různých oblastí potravinářského průmyslu. Pro jednu z firem je to úplně první prezentace na zahraničním trhu. Hlavním cílem maďarských vystavovatelů je najít nové kontakty a navázat konkrétní spolupráci s českými partnery.

Balázs Debeczeny, obchodní manažer společnosti Paprissimo, Maďarsko:
Už první dva dny pro nás byly přínosné. Měli jsme na stánku velice zajímavá setkání a na jejich základě připravujeme i firemní prezentaci pro obchodní řetězec.

Georgi Ivančev, majitel společnosti Krez obchod a služby:
Bulharská vína jsou kvalitní, ale v Česku jim chybí větší popularita. I proto jsem už v loňském roce přijel na VINEX a založil v Brně firmu, která se specializuje na dovoz bulharských vín. Snažíme se co nejvíce setkávat přímo se zákazníky a veletrh nám v tom pomáhá, setkáváme se zde také s našimi partnery a prezentujeme na stánku naše odběratele.

Agata Nowakowska, obchodní manažerka společnosti Crispy Natural, Polsko:
Cílem této veletržní mise je představit naše přírodní produkty, jejichž základem je ovoce a zelenina sušené za pomoci inovativních technologií. Chceme zde propagovat jejich kvalitu a najít partnery pro dlouhodobou spolupráci. Výsledky jednání vyhodnotíme do měsíce či dvou, ale panuje tu dobrá atmosféra a setkáváme se s příjemnými lidmi.

Eva Šachová, marketingová manažerka společnosti Bohemilk:
Na veletrhu jsme získali Zlatou Salimu za plnotučné mléko v lahvi a také certifikát KLASA pro dva naše výrobky. S účasti jsme spokojeni. Zejména první dva dny, kdy k nám chodila odborná veřejnost, jsme měli na stánku hodně rušno. Zákazníci přicházeli na jednání a ochutnávali novinky pro nadcházející sezónu jak z naší mlékárny Bohemilk, tak z mlékáren v Olešnici a Jihlavě.

Ondřej Sýkora, import manager společnosti GTQ:
Zaměřujeme se na dovoz kvalitních řeckých produktů a jsme rádi, že to dokládá i ocenění Zlatou Salimou pro náš extra panenský olivový olej z oblasti Sitia na Krétě. Velice si této ceny vážím a věřím, že to je další krok k tomu, jak dostat naše produkty do povědomí širší veřejnosti.

Radovan Banna, manažer společnosti Včelpo:
Získali jsme Zlatou Salimu za Med květový pastový, který je plněný do aluminiových sáčků se šroubovacím plastovým uzávěrem, což je novinka v balení medu. Lidé k nám chodí na stánek a dívají se, za co jsme získali ocenění, ptají se. Jde o dobré zviditelnění společnosti, s účastí na veletrhu jsme spokojeni.

Igor Ferenc, obchodní manažer společnosti APIMED, Slovensko:
Pro nás je český trh velmi blízký a také důležitý. Proto má pro nás velký význam jak ocenění Zlatou Salimou pro naši Medovinu Barrique, tak samotná účast na veletrhu v Brně.

Ivo Moravec, ředitel společnosti Espresso:
Pro veletrh jsme připravili koncept CAFE RESERVA, který jsme vyvinuli s italským guru kávy panem Gian Luigi Norou a který je hodně zaměřen na zelenou myšlenku, také zde prezentujeme italskou kávu značky Vergnano. Věřím, že se český trh se vzpamatuje a lidé opět začnou více navštěvovat veletrhy, že budou porovnávat a sledovat věci, které předtím neviděli. Gastronomie by vždy měla být o testování, ochutnávání, a to se nedá načíst na žádném e-shopu. Proto je tento veletrh důležitý a měl by být i do budoucna zajímavý.

Eva Kubálková, manažerka pro významné zákazníky společnosti Kand:
V Brně představujeme hlavně kečupy Kand spolu s dalšími tradičními českými výrobky, jako jsou například hořčice Malva či brusinky a brusinkové kompoty. Na veletrhu se prezentujeme hlavně proto, aby laická i odborná veřejnost viděla, že existujeme, a seznámila se s našimi výrobky a jejich kvalitou.

Miloš Lešikar, zástupce ředitele Asociace českého papírenského průmyslu:
Naši partneři přítomní na společném stánku jsou nadmíru spokojeni. Veletrh EMBAX je sice co do počtu vystavovatelů menší, zato zájem o výrobky partnerů - kartonáž, kelímky a podobný sortiment - je ohromný.

Petr Kříž, jednatel společnosti TBA Plasty:
K veletrhu EMBAX mohu říci jenom pozitiva. S průběhem jsme spokojeni, z padesáti procent jsme tu jednali s novými klienty a návštěvníky naší expozice a dlouhodobí zákazníci mají zájem o naše inovované výrobky.

Martin Bělík, kreativní ředitel společnosti DataLine:
PRINTexpo je co do počtu vystavovatelů menší, než jsme předpokládali, ale máme zde dostatečné množství jednání se zákazníky a je vidět, že o klasický plošný tisk je stále zájem. Polygrafie není mrtvá!

Příští ročník Mezinárodních potravinářských veletrhů SALIMA, MBK, INTECO a VINEX a Mezinárodních veletrhů obalů a tisku EMBAX a PRINTexpo se uskuteční od 23. do 26. února 2016.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie - PRINTexpo

Video - PRINTexpo

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště