Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

OPTA
24.-26.2. 2012

Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie

Rodenstock se vrací a přiváží novinky

 

S novou generací progresivních čoček Impression vyrobených unikání technologií Eye Lens Technology, zkráceně EyeLT®, můžete svým zákazníkům nabídnout komfortnější vidění na blízkou a střední vzdálenost. Převratná novinka rozšiřuje zorné pole na čtení až o 40 % a na zahraničních trzích sklidila vynikající ohlas.

Uživatelé multifokálních čoček vědí, jak nepříjemné je neustále přibližovat nebo oddalovat noviny tak, aby čtení bylo co nejpohodlnější. Právě těmto obtížím předchází nová technologie výroby individuálních progresivních čoček pro odlišnou korekci cylindrických hodnot do  dálky a do blízka. EyeLT přináší širší vizuální zóny a ostřejší vidění na blízko, tím také maximální komfort vidění a více pohodlí při čtení a práci na počítači. Samozřejmostí je individuální výroba pro každého nositele.

„Systém optimalizace EyeLT vidění má několik kroků, z nichž první jsme zavedli v polovině roku 2011. Druhý krok nás čeká v polovině roku 2012 a je spojen s vysokou odborností a znalostí refrakce, díky níž naše brýlové čočky získají dalších 40 % nárůstu šířky zorného pole,“ popisuje produktový manažer společnosti Rodenstock ČR Libor Pivoňka. Optikové budou moci individuálně zadávat hodnoty dioptrií a prostřednictvím speciálního propočtu se tak dosáhne skutečně významného zlepšení. „Rodenstock jako jediný zohledňuje tzv. Listingovo pravidlo při výpočtu ploch brýlových čoček,“ dodává specialista.

Společnost Rodenstock se na veletrh OPTA vrací s rozsáhlou expozicí poté, co loňskou účast vynechala. „Vedle technologie EyeLT máme novinky také v segmentu brýlových obrub, kde jsme rozšířili kolekce o nové věhlasné značky jako Mercedes-Benz a Dunhill. Chceme všechny tyto novinky představit v jednom čase a OPTA je pro to nejlepší příležitost,“ vysvětluje Libor Pivoňka návrat k veletržní účasti. „Expozice nám umožní prezentovat nové kolekce v náležité formě odpovídající hodnotám značek. Chceme tak naše produkty přiblížit nejen našim stávajícím odběratelům, ale i všem ostatním, kteří během roku 2011 projevili zájem o spolupráci na nejvyšší úrovni.“

OPTA 2012

Vybíráme z firem

 

Mohlo by vás zajímat

VIDEO

Fotogalerie

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště