Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

MSV
9.-13.10. 2017

Mezinárodní strojírenský veletrh

Ohlasy vystavovatelů

 

Carl Fruth, majoritní vlastník firmy 4ISP:
Přestože je firma 4ISP na MSV relativním nováčkem, vystavujeme teprve potřetí, pronajali jsme si letos celý pavilon Y pouze pro sebe. Přivítali jsme v něm přes deset tisíc zákazníků, kteří se nejvíce zajímali o vláknové lasery pro dělení materiálů. Celkově jsme přímo na veletrhu uzavřeli kontrakty v hodnotě dvaceti pěti milionů korun a prodali dvanáct strojů.

Zbyněk Ludačka, jednatel, Ludačka Machine Tools s. r. o.:
Letošní veletrh se vydařil, přímo na výstavišti jsme uzavřeli kontrakt se společností ZKL Brno, a. s. v hodnotě 1,5 milionů eur. Návštěvnost na veletrhu byla dobrá, bylo vidět, že o MSV v Brně se zvýšil ze strany vystavovatelů zájem. Stejně jako každý rok jsme jej využili k obchodním schůzkám a řadě dalších jednání a získali přehled o novinkách ve strojírenském průmyslu.

Petr Vladík, obchodní manažer DMG Mori Czech s. r. o.:
O veletrhu mohu hovořit pouze v pozitivech, letošní ročník MSV se firmě líbil. Představili jsme 14 strojů v pavilonech P a Z a všechny jsou nové nebo inovované. Obchodní schůzky probíhaly nepřetržitě jedna za druhou. Navštívila nás řada stávajících i nových zákazníků a navázali jsme nové kontakty. Byli jsme spokojeni.

Marek Hala, vedoucí prodeje CNC divize, Tajmac . ZPS, a. s.:
Návštěvnost v Brně byla jako tradičně dobrá. Brno si totiž drží standard, ať je krize či není. A když trh šlape, tak je pořád plno. Každý rok míváme na veletrhu běžně na dvě stovky jednání a snažíme se představovat techniku. Letos jde zejména o stroj, který získal zlatou medaili. Navíc jsme se zde setkali s dealery nejen z Česka, ale i z ostatních zemí.  MSV v Brně patří v Evropě k nejlepším svého druhu z hlediska návštěvnosti.

Stanislav Kovanda, obchodní manažer, Yamazaki Mazak Central Europe:
Na českém trhu fungujeme od roku 2012, expozice v Brně se každým rokem od té doby rozrůstá. Prezentujeme stále více strojů, neboť si zákazník na nás už zvykl a rád za námi sem přijede. Rok od roku máme větší návštěvnost, o veletrhu v Brně si totiž vedeme statistiku s konkrétními dotazy na stroj. Zájemci nás totiž navštěvují už s výkresy a požadují naše produkty. Firma byla na veletrhu velice spokojená. Dokonce jsme prodali jeden stroj zákazníkovi ze Slovenské republiky v hodnotě asi 180 000 euro. A to právě na technologii, kterou nám ukázal na výkresech.

Pavel Kunert, obchodní zástupce, Alfleth Engineering, s. r. o.:
Rádi jsme do Brna přijeli, abychom mohli představit naše novinky dlouhotočných soustružnických automatů. Návštěvnost byla ještě lepší, než jsme předpokládali. Do naší expozice přicházeli zájemci, kteří věděli, o co se jedná. Zájem byl velký, pro firmu byl veletrh úspěšný. Pro nás slouží k tomu, abychom navazovali nové kontakty, což se nám podařilo. Přijeli i zájemci ze zahraničí, nejvíce ze Slovenska a Rakouska.

Miroslav Morávek, marketing, Misan s. r. o.:
Na strojírenských veletrzích vystavujeme už dvacet let. Zázemí má nejvyšší standard široko daleko. Firma byla spokojena, dobré také je, že zde můžeme oslovi nové klienty. Představili jsme novinku, pětiosý obráběcí stroj, který měl v Česku premiéru. Zájem byl i o technologii laserového spékání kovového prášku – tento stroj také nebyl v ČR ještě prezentován. S veletrhem byla firma spokojena.

Karel Navrkal, obchodní zástupce, Ferrum s. r. o.:
S návštěvností jsme byli spokojeni, každý den se uskutečnila řada obchodních jednání. Měli jsme v expozici hosty, které zveme každý rok, ale našli si nás i noví zákazníci. Navázali jsme s nimi nové kontakty, které vyhodnotíme do tří měsíců po veletrhu.

Václav Lacina, marketingový manažer, Festo, s. r. o.:
Veletrh byl pro firmu úspěšný, návštěvnost naší expozice byla vyšší než při minulé účasti, neboť veletrh navštěvujeme v dvouletých cyklech. Přínos pro nás má, jak v kontaktu se zákazníky, kde se setkáme na jednom místě. V Brně máme prakticky všechny obchodní zástupce, technickou podporu a spoustu výrobků. Předvedli jsme všechny novinky.

Libor Kűmmel, vedoucí provozovny, Haberkorn Ulmer s. r. o.:
Naši expozici navštívilo opravdu hodně zájemců, většinou se jednalo o stávající zákazníky, přišli i noví. Veletrh hodnotím velmi pozitivně, navázali jsme řadu nových kontaktů. Navíc jsme měli domluveny schůzky předem, veletrh navštívili i firemní dodavatelé, a to i ze zahraničí. To nás mile překvapilo. Líbí se nám uspořádání stánků, které měly naprosto profesionální vzhled.

Martina Hlaváčková, marketingový specialista, RUBENA a. s.:
S veletrhem jsme velmi spokojeni, navíc má naše expozice v pavilonu V výhodnou pozici. Uskutečnila se také řada schůzek s našimi zákazníky. Nadmíru spokojeni byli i obchodníci, kteří získali na veletrhu nové zákazníky.  Zájem o naše výrobky byl značný. Z hlediska firmy hodnotíme veletrh pozitivně, vystavujeme ve dvouletých cyklech. 

Stanislav Růžička, vedoucí oddělení Marketing a propagace, Žďas, a. s.:
Patříme k pravidelným účastníkům MSV, důkazem toho je i vysoká návštěvnost v naší expozici. Letos jsme změnili majitele a zařadili jsme se do společnosti největších firem na světě. Tím byl pro nás veletrh jakousi novou záležitostí. Navštívili nás nejvyšší představitelé firmy z Číny, se kterou jsme se sloučili. Se svou účastí jsme byli spokojeni a sami zákazníci se přesvědčili, že jsme silnou firmou a prakticky se nic nemění směrem k zákazníkům. Musím říci, že veletrh má letos vyšší úroveň než minulý ročník.

Radek Kopecký, manažer Kontakt-Kontrakt, Regionální hospodářská komora Brno:
Během dvou dnů proběhlo přes 600 jednání. Měli jsme tu například velkou skupinu z Turecka, z Ruska, byla tady spousta slovenských firem, do akce se zapojilo 13 korejských vystavovatelů. Myslím si, že letos se akce nadmíru vydařila, poměr českých a zahraničních firem byl vyvážený a přidaná hodnota přeshraničních schůzek tak byla velká.

Jan Homola, organizátor odborných fór, vydavatelství Nová média:
Rekordní počet 477 registrovaných návštěvníků na konferenci o 3D tisku ukázal, že české podniky toto téma opravdu zajímá. Také v celoevropském měřítku se jednalo zřejmě o dosud největší konferenci svého druhu. Pozornosti se těšil i první ročník konference pod názvem Fórum průmyslové robotiky, přišlo na něj na 120 registrovaných návštěvníků. Téma tzv. kooperativní robotiky je obrovský trend.  Vsadil bych se, že za rok zde na MSV uvidíme desítky kooperativních robotů, tak jako jsme to před třemi lety mohli predikovat u 3D tiskáren. 

Michaela Zachová, EQUICom, organizátorka projektu Packaging Live:
Letos jsme sestavili a zprovoznili speciální balicí linku z novinek a nejmodernějších strojů i technologií jednotlivých vystavovatelů pod názvem DENSO PACKAGING LIVE díky spolupráci s generálním partnerem - firmou GABEN a japonským výrobcem mobilních terminálů a snímačů TOYOTA DENSO. Projekt je mimo jiné zajímavý tím, že veletržní linka balí hračky pro děti a přepravní společnost je doveze přímo do mateřských škol. Za deset let je to poprvé, kdy jsme dotáhli balení výrobku až k distribuci ke konkrétnímu adresátovi.

Josef Hlavinka, výkonný ředitel, Svaz sléváren ČR:
Stánek Svazu sléváren je co do plochy největší za dobu existence veletrhu FONDEX, máme tu 16 členských firem. Také v okolí samostatně vystavují firmy, které jsou našimi členy. Chtěli jsme průřezově ukázat, kam se posunul náš obor. Přestože se jedná o ryze tradiční řemeslo, které vychází z lidského umu, tak i u nás se projevují novodobé trendy, jako je dnes již dost často zmiňované téma Průmysl 4.0.  V poslední době se ve slévárnách ve velké míře zavádějí informační a řídicí systémy s tím, jak roste tlak na množství odlitků, termín a kvalitu.

Radek Vondráček, jednatel, ASK Chemicals Czech:
Dodáváme produkty pro slévárny včetně kompletního portfolia slévárenské chemie a v kooperaci také stroje a zařízení. Na veletrh vždycky připravujeme dvě tři novinky ze slévárenských technologií a na ty zákazníci slyšeli. Na stánku nás navštívili všichni naši významní obchodní partneři, takže veletrh splnil svoji úlohu z hlediska setkávání se v jiném prostředí a považujeme ho za úspěšný.

David Hošák, manažer prodeje, HŰTTENES-ALBERTUS CZ:
Jsme velký výrobce, který na trhu působí padesát let, takže nás většina návštěvníků zná. Pro nás je veletržní účast samozřejmostí a především společenskou událostí, na které je příjemné potkat se s partnery a říci si, co budeme dál společně dělat. 

David Hulínský, obchodní ředitel pro Evropsu, Airtox, Dánsko:
Mnohé účastníky veletrhu jsme překvapili, že mezi stroji vystavujeme boty, ale pro nás je to v tuto chvíli jeden z nejúspěšnějších veletrhů, které jsme letos absolvovali, letos například už v Dánsku nebo v Německu. Takový zájem o pracovní obuv jsme nečekali a přemýšlíme o tom, že v budoucnu naši prezentaci zopakujeme. Přišlo k nám hodně lidí, měli jsme dost zájemců, takže teď bude záležet na tom, jaká bude realizace obchodu jako takového. Z hlediska zájmu to považujeme za úspěch.

Michal Buček, regionální obchodní ředitel, Ansell Healthcare Europe N.V.:
Veletrh splnil, co jsme od něj čekali. Zaměřujeme se na výrobu ochranných pracovních rukavic a pro nás jsou nejdůležitější firmy a zákazníci z řad průmyslu, kteří mohou naše rukavice používat, a ti k nám na stánek přišli. Každý den jsme tu měli úderem 9 hodiny plno a získali jsme několik desítek kontaktů.

Jiří Malůš, jednatel, DATRON-TECHNOLOGY s. r. o.:
S průběhem letošního veletrhu jsem velice spokojen. Potěšilo mne, že jsme tu měli kromě českých a slovenských zákazníků i zahraniční zájemce z Polska a Maďarska. Dá se to částečně připsat i novince DATRON NEO, kdy jsme v české a slovenské premiéře představili náš nejnovější počin v oblasti obráběcích strojů, který revolučním způsobem mění obsluhu obráběcího stroje a kolem jehož dotykového ovládání se tvořily hrozny návštěvníků.

Jiří Duda, ředitel slévárenské divize VESUVIUS SLAVIA, FOSECO:
Tento veletrh splnil naše očekávání. Co se týče návštěvnosti, potkali jsme tu většinu našich hlavních zákazníků, takže z našeho pohledu splnil veletrh účel. Bohužel vidíme stále snižující se počet vystavovatelů FONDEXu. Možná by to chtělo podpořit účast slévárenských podniků, aby se FONDEX ze strojírenského veletrhu nevytratil.

Datum: 7.10.2016 16:07:00

Současně také

Transport a Logistika
9.-13.10. 2017


ENVITECH
9.-13.10. 2017

 

Mohlo by vás zajímat


Vybíráme z firem MSV

 

Fotogalerie

VIDEO - MSV

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště