Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Význam veletržního průmyslu

“Veletrhy jsou významnou součástí marketingových aktivit ve většině druhů podnikání, od velkých nadnárodních firem až po malé rodinné podniky. Údaje získané výzkumem potvrzují, že příležitosti k osobnímu setkání se zákazníky a potenciálními budoucími klienty zůstávají velmi cenným nástrojem pro rozvoj nového podnikání.

A i dnes, ve věku moderních informačních technologií a internetových komunikací, je potřeba osobní komunikace důležitější než kdykoli jindy. Osobní setkávání s klienty má značnou hodnotu; jde o skutečnost, že se obchoduje mezi "reálnými“ lidmi; navíc je založeno na důvěře. Kombinace veletrhů a virtuálního marketingu je nezbytnou součástí komunikační strategie každé firmy a v ideálním případě jdou tyto dvě věci ruku v ruce.

Globální síť UFI reflektuje význam veletržního průmyslu; jeho členskou základnu tvoří celkem 650 organizací z 82 zemí. Členství v UFI je založeno na dodržování etického kodexu veletržního průmyslu a zajištění „best practice“ všemi mezinárodními členy. Již od roku 1960 si UFI cení silné podpory ze strany společnosti Veletrhy Brno jakožto svého aktivního člena. Členství v UFI potvrzuje pozici firmy jako jedné z předních veletržních organizací ve svém regionu.”

Paul Woodward
Generální ředitel UFI

 

Datum: 3.3.2015 8:53:00

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště