Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
15.-18.1. 2015

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
15.-18.1. 2015

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

GO a REGIONTOUR 2015 v číslech

 

  • Účast 1021 vystavujících firem z 21 zemí na 25 000 m2 obsazené výstavní plochy
  • Expozice si prohlédlo 31 721 návštěvníků
  • Zahraniční návštěvníci přijeli z 12 zemí, především ze sousedního Slovenska, Polska
    a Maďarska
  • Press Centru se akreditovalo 311 zástupců médií

Závěrečná zpráva ke stažení:

Řekli o veletrzích

 

Karla Šlechtová, ministryně pro místní rozvoj ČR, zahajovací slovo:
Cestovní ruch je jednou z agend, která může zvýšit naše HDP a pomoci české ekonomice. Proto jsem velice ráda za tento veletrh, kde se dozvím všechno o našich krajích, ale také informace o regionech v zahraničí, u našich přátel. Velice ráda jsem se otevření veletrhu REGIONTOUR zúčastnila a vnímám to jako velkou čest.

Milan Štěch, předseda Senátu Parlamentu ČR:
Česká republika není pouze jednou z nejprůmyslovějších zemí Evropy, ale má také velký potenciál v oblasti služeb. Jsem rád, že náš cestovní ruch stále rozšiřuje svou nabídku, a chci za to našim regionům a cestovním kancelářím poděkovat, stejně jako za tento tradiční veletrh. Nám všem přeji, abychom se sem mohli vracet a také konstatovat, že tato nabídka je opravdu široce využívána občany.

Václav Božek, náměstek hejtmana Jihomoravského kraje:
Veletrhy GO a REGIONTOUR jsou největší akcí svého druhu v České republice, a to nejen díky svému obsahu, počtu vystavovatelů, ale myslím si i zásluhou prostředí brněnského výstaviště. Jihomoravský kraj, který je dlouhodobě naším druhým nejnavštěvovanějším regionem po Praze, je zde pravidelným účastníkem. Každoročně tady představujeme nové projekty, letos například opravenou jízdárnu zámku Lednice nebo muzejní expozici v Löw-Beerově vile.

Marek Mráz, ředitel odboru Strategie a marketingové komunikace agentury CzechTourism:
Veletrh v Brně je vlajkovou lodí naší přítomnosti na Moravě a je to první veletrh, který tradičně otevírá turistickou sezonu v České republice. Pro nás je to zároveň mimořádná příležitost setkat se s partnery a uceleně představit naši marketingovou koncepci. Letos zde v moravské premiéře a světové předpremiéře představujeme nový veletržní stánek CzechTourism, jehož zadáním bylo, aby daleko silněji nesl sdělení image České republiky jako romantické destinace.

Tibor Petö, mimořádný a zplnomocněný velvyslanec Maďarska
Maďarsko je na tomto veletrhu přítomno každoročně a je pro nás zvláštní příležitostí být letos partnerskou zemí. Chtěli bychom zde zanechat viditelnou stopu. V uplynulém roce strávili čeští turisté v Maďarsku 620 000 nocí, čímž se Česká republika zařadila na páté místo z hlediska počtu turistů přijíždějících do Maďarska. Samotní Maďaři se těší na české turisty a očekávají je v maďarských lázních, v Budapešti, na Balatonu, u maďarské gastronomie i vína.

László Papp, starosta města Debrecín
Je pro nás velkou ctí, že můžeme být partnerskou zemí letošního ročníku a že Maďarsko a Debrecín se může prezentovat na větším prostoru. Zdejší přítomností bychom chtěli posílit citovou vazbu, kterou čeští turisté vůči Maďarsku i Debrecínu mají. Přijďte se podívat na stánek, kde prezentujeme debrecínské gastronomické speciality a region severovýchodního Maďarska.

Miroslav Kubec, prezident Asociace kuchařů a cukrářů ČR a kontinentální ředitel Světové asociace kuchařských spolků WACS pro střední Evropu:
Jsem rád, že se soutěž Gastro Junior Brno – Bidvest Cup se stala nedílnou součástí veletrhů GO a REGIONTOUR, protože zaměření na turistiku a propagaci České republiky v zahraničí s gastronomií úzce souvisí. V pavilonu P jsme v centru dění, okolo soutěže projde velké množství diváků, ať již odborníků nebo amatérů, kteří sledují soutěžící a vidí, jakým směrem se vyvíjí. Do budoucna se budeme snažit do soutěže více začlenit regionální potraviny, tak abychom opravdu mohli propagovat domácí produkt a dělat všechno pro to, aby se o gastronomii České republiky co nejvíce vědělo.

Michal Veber, tajemník Asociace cestovních kanceláří ČR:
Já o smyslu veletrhu nepochybuji, spousta cestovních kanceláří je tady každý rok a vracejí se, protože jim GO přináší očekávaný efekt. Lidí sem přichází dost a velkou výhodou, která na jiných veletrzích není, je možnost propojení nabídky s prezentací na pódiu. Doprovodný program tady organizujeme už šestým rokem, letos má opravdu hodně diváků a vím o lidech, kteří přicházejí už cíleně na přednášky. Zároveň jsem rád, že na našem pódiu už tři roky probíhají prezentace studentských projektů soutěže PROFI GO – turistický produkt, jejíž úroveň stále stoupá. Soutěžící jsou opravdu výborní, inovativní, budou umět prodávat regiony a už dnes o ně mají zájem zaměstnavatelé.

David Horký, projektový manažer společnosti GLS – General Logistics Systems Czech Republic  s. r. o.:
Pokoušíme se tady o rekord v počtu podaných balíků z jednoho veletrhu a zájem návštěvníků o tuto bezplatnou službu nás příjemně překvapil. S akcí jsme velmi spokojeni. Jde o výsledek spolupráce s agenturou Dobrý den a společností Veletrhy Brno, proto chci oběma touto cestou poděkovat. Značka GLS se tak dostává do povědomí jak koncovým zákazníkům, tak firmám z regionu, a zejména nás těší, že si návštěvníci veletrhu tuto službu pochvalují.

Iva Kljunič Brieštanská, vedoucí marketingu Lázní Hodonín:
Veletrhu REGIONTOUR se účastníme pravidelně, je to taková naše „Mekka“, protože jihomoravská klientela je pro obsazenost Lázní Hodonín a Lázní Lednice klíčová. Na výstavišti se každý rok potkáváme s našimi klienty, řešíme s nimi třeba i konkrétní rezervace, ale samozřejmě navazujeme také nové kontakty, posilujeme povědomí o naší nabídce. Jsme tady spokojeni. Letos tady prezentujeme i lázeňské procedury, a to jak na našem stánku, tak v expozici Jihomoravského kraje.

Viktor Klimek, vedoucí PCR společnosti KOMPAS PRAHA:
Na veletrhu GO vystavujeme už 15 let a jsme tady spokojeni. Dostáváme se tak do moravského regionu, což je pro nás důležité. Setkáváme se tu s našimi provizními prodejci z Moravy a samozřejmě také s koncovými klienty, kterým můžeme představit konkrétní nabídky. Návštěvnost je letos docela slušná a rozdali jsme hodně katalogů. Určitě je dobře, že odborným dnem zůstal už jen čtvrtek a tři dny zbývají pro širokou veřejnost.

Jan Kutáč, produktový manažer cestovní kanceláře CHERRY tour:
Jsme na GO pravidelně, je to pro nás asi nejdůležitější veletrh v roce a také velmi dobře připravený. Návštěvnost je poměrně hojná, máme tu veletržní slevy a účast tak pro nás má i obchodní efekt. Každý rok se snažíme expozici něčím oživit a letos tu máme maketu našeho mobilního domu s otvírací střechou, která se návštěvníkům moc líbí.

Martin Masopust, manažer provozu cestovní kanceláře VTT - Venus Trade and Tours:
Naše cestovní kancelář na veletrhu GO zatím nikdy nechyběla. Máme v Brně pobočku, kterou tímto podporujeme, ale zároveň tady oslovujeme klientelu z celé Moravy i dalších regionů. Líbí se nám propojení s doprovodným programem na pódiu, kterým můžeme zviditelnit naši nabídku.

Petr Kostka, obchodní ředitel, CK Kovotour plus
Na veletrzích GO vystavujeme velice rádi, protože návštěvnost veletrhů, hlavně přímých klientů, je u nás obrovská. Naši klienti se sem vracejí, kupují si dovolenou, vždycky máme stánek plný a pro nás je to důkaz, že o cestovku je zájem a že to děláme dobře. Vystavovat budeme i příští rok.

Petr Krč, obchodní a produkční ředitel, CK ATIS
Na veletrzích cestovního ruchu vystavujeme od prvního ročníku v roce 1991, takže si pamatuji začátky a stále se držíme jako aktivní vystavovatelé. Pro nás je účast na veletrhu  společenskou záležitostí, je to také kontaktní místo, na které si přijíždějí autorizovaní prodejci pro katalogy, kam nás chodí zdravit naši zákazníci z Brna a okolí, což je velmi příjemné, a kam zveme obchodní partnery, tzn. ubytovatele, hoteliéry, majitele penzionů a podobně. 

Hana Laudátová, PR manažerka, zábavní vědecký park VIDA!
Jsme velmi spokojeni s průběhem REGIONTOUR a GO. Prezentovali jsme se na stánku města Brna a na stánku Jihomoravského kraje, na obou jsme organizovali soutěže a malé science show a v neděli pak velkou science show na velkém pódiu. Soutěží se zúčastnily desítky až stovky zájemců, takže jsme rozdali spoustu hlavolamů a našich propagačních předmětů.

Sylvie Laštůvková – Zemková, majitelka, 101 CK ZEMEK
Naše cestovní kancelář se specializuje na Chorvatsko. Veletrhu GO se rádi účastníme a letos to bude již  podvacáté. Považujeme tento veletrh za důležitý, jednak proto, že je vždy prvním mezinárodním veletrhem cestovního ruchu v přicházejícím roce, a také proto, že jsme vidět, takže nejen naši partneři, ale i zákazníci mají jistotu, že jsme pro ně seriózní a stabilní cestovní kanceláří, která je na trhu už 24 let.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook

Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště