Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
18.-21.1. 2018

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
18.-21.1. 2018

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

Nový koncept veletrhů cestovního ruchu GO a Regiontour

NOVÝ KONCEPT = Národní prezentace cestovního ruchu v ČR

Veletrhy GO a Regiontour

  • Hlavní prezentační platforma potenciálu cestovního ruchu v regionech České republiky
  • REGIONTOUR = nosný projekt na podporu incomingu a domácího cestovního ruchu
  • Efektivní místo pro setkávání profesionálů v cestovním ruchu
  • Cestovní kanceláře společně s veletrhem Regiontour v pavilonu P
  • Pavilon F = Festivalový pavilon s atraktivním programem

Kvalitní odborný doprovodný program

Jednodenní zahajovací konference na téma: „Aktuální podpora cestovního ruchu v regionech ČR a jak dále…“, Prezentace úspěšných programů ze zahraničí

Odborné panely

  • Nové trendy v cestování – nové výzvy
  • Inovativní marketing v cestovním ruchu
  • Nadregionální spolupráce
  • Kvalita služeb v cestovním ruchu
  • Typologie domácího a zahraničního turisty
  • Vzdělávání – výchova kvalitního pracovníka v cestovním ruchu

Centrální programové pódium v pavilonu P

  • Oficiality veletrhů GO a REGIONTOUR
  • Dodatečný prostor pro prezentaci vystavovatelů - výběr „To nejlepší…!“
  • Strukturování programu dle témat

Dvě programová pódia asociací cestovních kanceláří v pavilonu P

  • atraktivní prezentace zahraničních destinací

Atraktivní doprovodný program pro širokou veřejnost

  • Centrální programové pódium – pav. P
  • Program na expozicích vystavovatelů – pav. P
  • RegFoodFest – Festival krajových specialit a regionální potraviny – pav. P
  • Festivalový pavilon F plný zábavy - zaměření na zvýrazněná témata (aktivní dovolená, gastroturistika, kulturní bohatství)

Mezinárodní rozměr

  • Zvýšení účasti z okolních zemí (Maďarsko, Slovensko, Polsko, Rakousko)
  • Navýšení počtu zahraničních národních centrál ze zemí s největším výjezdem českých turistů

Intenzivní spolupráce na koncepci veletrhu a programu s partnery

  • Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Asociace krajů ČR, ag. CzechTourism, Statutární město Brno, Fórum cestovního ruchu ČR, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Asociace hotelů a restaurací ČR, Asociace leteckých provozovatelů ČR, Asociace kuchařů a cukrářů ČR, Státní zemědělský intervenční fond, Regionální agrární komora JmK a Arcibiskupství pražské
  • Hlavní komunikační platforma = Výstavní výbor (pravidelná jednání, 3-4x za rok)

Nová strategie propagační kampaně veletrhů GO a Regiontour zajistí příchod nových návštěvníků

Zaměření – formát veletrhu

  • 1. den (čtvrtek 18.1.2018) - B2B platforma
  • 2. den (pátek 19.1.2018) - B2B / B2C
  • 3. den (sobota 20.1.2018) - B2C
  • 4. den (neděle 21.1.2018) - B2C

Změny v obsazení jednotlivých pavilonů

  • Pavilon P – REGIONTOUR, GO, RegFoodFest a GastroJunior Brno – BidvestCup
  • Pavilon F – GO Kamera a nová témata v doprovodném programu pro veřejnost
  • Volná plocha – venkovní doprovodný program

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště